⨉
⨉
  • O serwisie
  • Współpraca i reklama
  • Autorzy
  • Kontakt
  • Regulamin serwisu
  • Dołącz do speedwaynews.pl
  • Zaloguj się
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
F1 speedwaynews speedway
  • Formuła 1
    • Kalendarz Formuły 1
    • Składy zespołów Formuły 1 2025
  • MotoGP
    • Kalendarz MotoGP 2025
    • Tory MotoGP
  • Serie juniorskie
    • Formuła 2
    • Formuła 3
    • Formuła 4
    • Formuły regionalne
  • Serie juniorskie z Polakami
    • Wyniki
  • Kącik ciekawostek
    • Historia Formuły
    • Kariery
    • Polacy w Formule
    • Tory
  • Inne wyścigi
  • Wywiady
LIVE
H.Skrzydlewska Orzeł Łódź Logo
42:36
../../../wp-content/uploads/2022/03/psz-poznan.png Logo
02.08.2025 16:00
Zakończona
- Logo Kwalifikacje do GP Japonii F1 2025
05.04.2025 08:00
Zakończona
 Logo F1 GP Chin 2025
23.03.2025 07:55
Zakończona
 Logo Kwalifikacje do GP Chin F1 2025
22.03.2025 07:55
Zakończona
 Logo Sprint przed GP Chin 2025
22.03.2025 03:55
Zakończona
 Logo Kwalifikacje do sprintu GP Chin F1 2025
21.03.2025 08:30
Strona główna » IndyCar Bommarito 500: Kirkwood beneficjentem szaleństwa w Gateway

IndyCar Bommarito 500: Kirkwood beneficjentem szaleństwa w Gateway

  • Formuła 1
  • Inne wyścigi
16 czerwca 2025 Ten artykuł przeczytasz w 19 minut

Igor Długosz

IndyCar Bommarito 500: Kirkwood beneficjentem szaleństwa w Gateway

Nawet system hybrydowy nie jest w stanie popsuć ścigania na torze World Wide Technology Raceway. W nocy z niedzieli na poniedziałek, kiedy wiele osób słusznie odsypiało Le Mans 24H lub szykowało się do pracy, IndyCar dostarczyło kolejny thriller w Illinois. Zwycięzcą - po raz trzeci w tym roku - był Kyle Kirkwood.

Kwalifikacje bez większych niespodzianek

Sobotnia czasówka do IndyCar Bommarito 500 została opóźniona o aż 2.5 godziny z powodu porannych opadów deszczu. Kiedy nareszcie one ruszyły, ich wyniki nie były wcale zaskakujące. Will Power – zdobywca największej ilości pole position w historii IndyCar – dołożył na swoje konto 71. triumf kwalifikacyjny, a także 700. pole position w historii całego Team Penske. World Wide Technology Raceway jest jednym z najlepszych obiektów dla tego zespołu, więc obecność całej trójki ich aut w czołowej piątce nie zaskoczyła nikogo. Scotta McLaughlina oraz Josefa Newgardena rozdzieliła jedynie para ekspertów od Gateway, reprezentująca inne ekipy. Drugi rząd padł łupem oczywiście Pato O’Warda i Davida Malukasa.

P6 i P7 zdobyła para kierowców Meyer Shank Racing – Felix Rosenqvist oraz Marcus Armstrong. Top 10 uzupełnili Colton Herta oraz jedyni w tym roku zwycięzcy wyścigów, Alex Palou i Kyle Kirkwood. Za jedyną niespodzianką można w pewnym sensie uznać Roberta Shwartzmana. Po zdobyciu pole position do Indy 500, kierowca Premy wrócił na poziom godny debiutanta. Shwartzman zajął dopiero P24, a doświadczenie jazdy po krótkim owalu nazwał „kompletnie innym” w porównaniu do tego, co przeżył podczas „Month of May”.

Wyniki kwalifikacji do IndyCar Bommarito 500

Wyniki kwalifikacji do IndyCar Gateway Bommarito 500
Fot. IndyCar

Bohaterowie startu IndyCar Bommarito 500

Dla Davida Malukasa liczyło się dziś wyłącznie zwycięstwo. Pół-Litwin nie brał jeńców na starcie – ruszył on znakomicie z czwartego miejsca i zakończył pierwsze okrążenie jako lider. W środku stawki uwagę zwracał na siebie Conor Daly, który w półtorej minuty awansował z piętnastej na siódmą pozycję, wyprzedzając nawet Josefa Newgardena. Słaby start zeszłorocznego zwycięzcy Bommarito 500 przerwała neutralizacja. Już na czwartym okrążeniu rozbił się Devlin DeFrancesco.

2-krotny mistrz IndyCar potrzebował kilku okrążeń, aby odnaleźć się za kierownicą. Po rozczarowującym restarcie nareszcie zaczął odrabiać pozycje. Newgarden poszedł w ślady Daly’ego i pokonał Kyle’a Kirkwooda w walce o P5. Jego rywal z Juncos Hollinger Racing wcale się jednak nie zatrzymywał. Kierowca auta #76 wyprzedził nawet Pato O’Warda. Pod nocnym niebem Illinois zaprezentował istnie życiową formę.

Już po 30. okrążeniach liderzy zaczęli dublować wolniejszych kierowców. Sytuację na torze godną 24 Hours of Le Mans wykorzystał Newgarden. Dwukrotny zwycięzca Indianapolis 500 pomknął po zewnętrznej spowolnionego O’Warda, a następnie złapał też Daly’ego na dojeździe do T3. Niestety dla Penske, nie wszyscy ich kierowcy mieli tyle szczęścia. W samochodzie wiceliderującego Willa Powera pękła opon tuż przed zakończeniem pierwszego stintu. Awaria ta powstrzymała nas od znakomitego pojedynku Australijczyka z Davidem Malukasem – a przecież to właśnie ci zawodnicy, rzekomo, walczą również o fotel w Team Penske na sezon 2026.

Chaos w alei serwisowej

Druga neutralizacja wywołała falę pit stopów, które i tak wydarzyłyby się chwilę później. Mechanicy Team Penske spisali się wspaniale, dzięki czemu Scott McLaughlin awansował na pozycję lidera, a O’Ward wrócił przed Daly’ego. Za nimi doszło w międzyczasie do istnego szaleństwa. Christian Lundgaard stanął na środku alei serwisowej, gdyż nie udało mu się wjechać do własnego boksu. Bolid Christiana Rasmussena stanął natomiast w płomieniach. Ekipa #21 miała problem przy tankowaniu, ale całe szczęście opływ powietrza wokół bolidu po wyjeździe z boksu ugasił pożar.

Co ciekawe, restart było dużo spokojniejszy od pit stopów. Pozycje w czołówce nie uległy zmianom. Sporo działo się jednak w środku stawki. Santino Ferrucci przebił się do Top 10, a Alex Palou rozpoczął swój powrót. Ofiara incydentu Lundgaarda w alei serwisowej spadła na dwudzieste miejsce podczas neutralizacji. Natomiast Felix Rosenqvist otrzymał ogromną karę. Za ignorowanie przejazdu przez aleję serwisową sędziowie wręczyli mu Stop & Go. Pierwsza z tych kar została przyznana za niebezpieczny wyjazd z boksu. Nie wiemy, dlaczego Szwed nie odbył przejazdu przez aleję serwisową od razu.

Newgarden odzyskał formę sprzed restartu w połowie drugiego stintu. Kierowca Penske wyprzedził Malukasa, a następnie rzucił się w pościg za partnerem zespołowym. Amerykanin niemalże objął prowadzenie, kiedy McLaughlina spowolnili dublowani kierowcy. Szczególnie wyróżnił się Nolan Siegel, który podczas ostatniej rundy w Detroit zderzył się z Nowozelandczykiem. Być może nadal ma mu to za złe, gdyż kierowca McLarena agresywnie spychał dublującego go lidera do wewnętrznej. Incydent ten został mu wynagrodzony przejazdem przez aleję serwisową.

Przy tak intensywnym „trafficu”, Newgarden podjął mądrą decyzję, aby zjechać do alei serwisowej na wczesny drugi pit stop, w poszukiwaniu czystego powietrza. Świetny undercut wynagrodził go prowadzeniem. Wyjazd z boksu McLaughlina był również dość wolny, przez co stracił on pozycję na rzecz Malukasa.

Jeden z największych wypadków roku

Na półmetku wyścigu wydawało się, że Josef Newgarden wreszcie obróci swój sezon. 2025 był do tej pory makabryczny dla Amerykanina, który w każdym wyścigu albo prezentował rozczarowujące osiągi, albo miał po prostu pecha. W Gateway wypadło na to drugie. Josef Newgarden skończył swój wyścig do góry nogami. Lider wyścigu został brutalnie wyeliminowany, po tym jak Louis Foster obrócił się tuż przed nim. Samochód #2 został ściśnięty pomiędzy autem #45 a ścianą oddzielającą aleję serwisową. Zarówno Newgarden jak i Foster nie doznali kontuzji na skutek tego koszmarnego wypadku.

Josef Newgarden flips at WWT Raceway. pic.twitter.com/BNVZBv50w9

— INDYCAR on FOX (@IndyCarOnFOX) June 16, 2025

Podczas tej neutralizacji, na półmetku wyścigu, odbyły się kolejne pit stopy. I ponownie doszło do absurdów. Obaj liderzy zostali ukarani za niebezpieczne wyjazdy z boksów! David Malukas oraz Scott McLaughlin musieli przepuścić trzech kierowców za nimi, oddając prowadzenie Pato O’Wardowi.

Meksykanin wykonał restart na 149. okrążeniu, nieco ponad setkę przed metą. Przez następne kilka kółek kierowca McLarena musiał za wszelką cenę bronić wewnętrznej przed Conorem Daly’m. O’Ward dzielnie powstrzymywał swojego rywala od ukończenia ataku, lecz wyjście Amerykanina z T4 na 153. okrążeniu było zbyt dobre. O’Ward odpuścił, a Daly po raz pierwszy tego wieczoru objął prowadzenie. Jakby tego było mało, jeszcze Colton Herta i Santino Ferrucci otarli się swoimi autami w trakcie walki o P6 na restarcie. David Malukas przejął natomiast trzecią pozycję z rąk Kyle’a Kirkwooda.

Christian Rasmussen musiał wykonać awaryjny pit stop podczas długiej neutralizacji. Kara za wizytę w alei serwisowej podczas jej zamknięcia wpłynęła na Duńczyka niczym płachta na byka. Wstąpił w niego duch największych legend IndyCar. Kierowca ECR zaczął odrabiać straty w absurdalnym tempie. Wyprzedzał każdy samochód na swojej drodze, aż w końcu znalazł się… piąty.

Decydujące ruchy strategiczne

Po udanym ataku Rasmussena na McLaughlinie, rozpoczęła się kolejna fala pit stopów. Daly zjechał do boksu jako lider, lecz „overcut” O’Warda i Malukasa okazał się szybszą strategią. Chwilę później, kierowca A.J. Foyt Racing niemalże zakończył swój wieczór. Malukas stracił przyczepność podczas dublowania Ericssona i dotknął bariery w ostatnim zakręcie. Choć ciężko to w ogóle nazwać incydentem, w bardzo podobny sposób błąd Fostera zamienił się wcześniej w lot Newgardena. Sędziowie wyciągnęli z tego wnioski i od razu wywiesili żółtą flagę po dotknięciu ściany przez Malukasa.

Neutralizacja pojawiła się w trakcie cyklu pit stopów. Co za tym idzie, liderem z aż okrążeniem przewagi nad resztą stawki był nagle Scott Dixon, który jeszcze nie zjechał. W ten oto sposób weteran IndyCar magicznie włączył się do walki o zwycięstwo. Warto dodać, że pozostawało wtedy ponad 50. okrążeń do mety, a zatem dojechanie bez kolejnego pit stopu byłoby bardzo trudne. Z tego powodu wielu zawodników z końca stawki ponownie zjechało na tankowanie tuż przed restartem.

Zielona flaga zapoczątkowała kolejną porcję chaosu. Malukas stracił sporo czasu po kontakcie z Rinusem VeeKay’em i Santino Ferruccim. W środku stawki kierowcy aż czwórkami wjeżdżali do zakrętów. Tymczasem na czele, Nolan Siegel poirytował kolejnego kierowcę, który go dublował. Na dodatek był to jego własny partner zespołowy. Amerykanin nie był chętny do przepuszczenia Pato O’Warda, dzięki czemu drugą pozycję odebrał mu Kyle Kirkwood. Pojedynek kierowców McLarena i Andretti zamienił się w pojedynek o zwycięstwo, kiedy obaj wyprzedzili Scotta Dixona po jego wolnym, ostatnim pit stopie.

Czy alternatywna strategia zadziała? IndyCar Bommarito 500

Po finałowych tankowniach liderów, pierwsze pozycje objęli Callum Ilott i Felix Rosenqvist. To oni należeli do grupy kierowców z dolewką paliwa przed finałowym restartem. Brytyjczyk oraz Szwed pozostali na torze z nadziejami na neutralizację, która nigdy się jednak nie pojawiła. Musieli oni wrócić do boksów na zaledwie 5 okrążeń przed metą.

W ten oto sposób Kyle Kirkwood został zwycięzcą wyścigu IndyCar na owalu. Swoje wcześniejsze sukcesy odnosił wyłącznie na torach ulicznych. Amerykanin znalazł się w odpowiednim miejscu, w odpowiednim czasie, co dziś może chyba powiedzieć jako jedyny kierowca w stawce. Brak przygód jest kluczem do sukcesu w tak szalonych wyścigach.

Pato O’Ward (który po raz czwarty w siedmiu startach zajął drugie miejsce w Gateway) zamiast atakować lidera, musiał pod koniec bacznie obserwować lusterka. Christian Rasmussen – który podczas finałowej neutralizacji znowu stracił pozycje w alei serwisowej – wykonał kolejną, magiczną szarżę. Duńczyk wspiął się na trzecie miejsce i prawie zdobył też drugie. Rasmussen wciąż był jednak w niebo wzięty, kiedy po raz pierwszy w karierze stanął na podium IndyCar. Wykonał on dziś niebywałe 71 manewrów wyprzedzania… czyli około 30% wszystkich udanych ataków w dzisiejszym wyścigu.

Słaba postawa mechaników Ganassi zrzuciła Scotta Dixona na P4. Conor Daly również pogubił się w końcówce, przez co dojechał do mety „tylko” szósty. Choć na pierwsze zwycięstwo musi wciąż czekać, Amerykanin może być zadowolony. Zdobył on najlepszy rezultat Juncos w sezonie 2025. Top 9 zamknęła trójka anonimowych kierowców, która wykonała po prostu dobry wyścig – Rinus VeeKay, Alex Palou i Marcus Armstrong. Dziesiąty dojechał Robert Shwartzman. Udało mu się oszczędzić paliwo i dotoczyć do mety z jednym pit stopem mniej niż większość stawki. Jest to najlepszy rezultat w krótkiej historii Premy w IndyCar.

Po tak obiecującym wyścigu, David Malukas może pluć sobie w brodę. Przekroczył linię mety dopiero dwunasty. W szokującym obrocie spraw, żaden z trzech samochodów Penske nie ukończył natomiast wyścigu. Po przebitej oponie Powera oraz niefortunnym wypadku Newgardena, McLaughlin doznał awarii zawieszenia i wrócił do boksu na 40. okrążeń do mety. Czysty pech kosztował całą tę trójkę zwycięstwo na jednym z ich najmocniejszych obiektów.

Niebywałe widowisko. Czas na jego kontynuację

Choć Alex Palou wyjątkowo nie zaprezentował czegokolwiek wartego uwagi, oczywiście dalej prowadzi w klasyfikacji kierowców. Jego przewaga punktowa nad Pato O’Wardem i Kyle’m Kirkwoodem spadła jednak do 73. oraz 75. „oczek”. Hiszpan wbrew pozorom nie może sobie pozwolić na dużo więcej takich wyścigów, zwłaszcza po wypadku w Detroit.

Najlepszy wyścig sezonu IndyCar wydarzył się niestety w najgorszych dla nas godzinach. Miejmy nadzieję, że choć w połowie dobre zmagania zobaczymy już w najbliższą niedzielę na torze Road America. Wyścig na najdłuższym obiekcie w kalendarzu ruszy 22-go czerwca o (znacznie przyjemniejszej niż Gateway) godzinie 19:30 czasu polskiego.

Wyniki IndyCar Bommarito 500 2025

Wyniki IndyCar Bommarito 500 2025
Fot. IndyCar

Aby nie przegapić najciekawszych artykułów kliknij obserwuj speedwaynews.pl na Google News

Obserwuj nas!
  • Tagi
  • IndyCar

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Powiązane artykuły

IndyCar Laguna Seca: Alex Palou z jedną dłonią i czterema palcami na tytule

Motorsport: IndyCar Laguna Seca: Alex Palou z jedną dłonią i czterema palcami na tytule

Igor Długosz

  • Inne wyścigi
28 lipca 2025

Tegoroczna edycja Grand Prix of Monterey będzie pamiętana tylko i wyłącznie z jednego powodu. Był to wyścig, w którym Alex Palou tak naprawdę zapewnił sobie czwarty tytuł mistrzowski.

IndyCar Toronto: Strategiczny majstersztyk O’Warda

Motorsport: IndyCar Toronto: Strategiczny majstersztyk O’Warda

Igor Długosz

  • Inne wyścigi
20 lipca 2025

Po rozczarowującym starcie 2025 roku, druga połowa sezonu IndyCar nie przestaje zaskakiwać. Chaotyczny wyścig na ulicach Toronto wygrał kierowca, który do tej pory na tym torze nigdy nawet nie zdobył finiszu w Top 7. Na podium dołączyli do niego równie niespodziewani kierowcy, których stratedzy spisali się równie wspaniale.

IndyCar Iowa: Komiczny pech Newgardena i komiczne szczęście Palou

Motorsport. IndyCar Iowa: Komiczny pech Newgardena i komiczne szczęście Palou

Igor Długosz

  • Inne wyścigi
14 lipca 2025

Teoretycznie drugi wyścig IndyCar w Iowa miał więcej manewrów wyprzedzania od pierwszego. Tak jak w sobotę, nie mogliśmy narzekać na kompletną nudę. Końcowy etap wyścigu, który podyktował wyjazd samochodu bezpieczeństwa, pozostawia jednak gorzki niesmak.

IndyCar Iowa: O’Ward okradł Newgardena i Penske

Motorsport: IndyCar Iowa: O’Ward okradł Newgardena i Penske

Igor Długosz

  • Inne wyścigi
13 lipca 2025

Angielskie sformułowanie "slow burner" idealnie określa pierwszy wyścig weekendu IndyCar w Iowa. Wszystkie znaki na niebie i ziemi sugerowały dominację oraz brak wyprzedzania, a w rzeczywistości Synk 275 zakończyło się zaciętą walką o zwycięstwo do samej mety.

IndyCar Mid-Ohio: Palou wręczył Dixonowi prezent

Motorsport. IndyCar Mid-Ohio: Palou wręczył Dixonowi prezent

Igor Długosz

  • Inne wyścigi
7 lipca 2025

Honda Indy 200 było dość standardowym wyścigiem IndyCar w 2025 roku. Po czym okazało się, że Alex Palou jednak jest człowiekiem.

IndyCar Road America: Paliwowe szaleństwo

IndyCar Road America: Paliwowe szaleństwo

Igor Długosz

  • Formuła 1
23 czerwca 2025

To był jeden z tych wyścigów, który nawet dla wieloletniego fana serii był trudny do zrozumienia. Wysoka ilość neutralizacji spowodowała istny chaos strategiczny w Xpel Grand Prix.

IndyCar Bommarito 500: Kirkwood beneficjentem szaleństwa w Gateway

IndyCar Bommarito 500: Kirkwood beneficjentem szaleństwa w Gateway

Igor Długosz

  • Formuła 1
16 czerwca 2025

Nawet system hybrydowy nie jest w stanie popsuć ścigania na torze World Wide Technology Raceway. W nocy z niedzieli na poniedziałek, kiedy wiele osób słusznie odsypiało Le Mans 24H lub szykowało się do pracy, IndyCar dostarczyło kolejny thriller w Illinois. Zwycięzcą - po raz trzeci w tym roku - był Kyle Kirkwood.

IndyCar GP Detroit: Strategiczny (i nie tylko) chaos w Motor City

IndyCar GP Detroit: Strategiczny (i nie tylko) chaos w Motor City

Igor Długosz

  • Formuła 1
2 czerwca 2025

Kyle Kirkwood wygrał do tej pory zdecydowanie najlepszy wyścig IndyCar na torze ulicznym w centrum Detroit. Nie zatrzymały go nawet takie przeszkody jak uszkodzenia bolidu, świetne tempo rywali czy niefortunne wyjazdy samochodu bezpieczeństwa. Całkowicie amerykańskie podium uzupełnili Santino Ferrucci - po starcie z 21. miejsca - oraz znowu pechowy Colton Herta.

Kolejna afera w IndyCar. 3 auta zdyskwalifikowane z Indy 500

Kolejna afera w IndyCar. 3 auta zdyskwalifikowane z Indy 500

Igor Długosz

  • Formuła 1
27 maja 2025

Najpierw Penske, a teraz Andretti i Prema. Kolejne zespoły IndyCar zostały przyłapane na oszukiwaniu w Indianapolis 500. Kontrowersje w tej serii wydają się nie mieć końca.

Indianapolis 500: Alex Palou skończył IndyCar

Indianapolis 500: Alex Palou skończył IndyCar

Igor Długosz

  • Formuła 1
26 maja 2025

Ostatni element na liście został odhaczony. Alex Palou nie ma już nic innego do wygrania w IndyCar. Hiszpan wreszcie odniósł swój pierwszy triumf na owalu i jednocześnie dołączył do legendarnego grona zwycięzców Indianapolis 500.

Patronat medialny

  • Speedway Równe

  • Speedway Club Žarnovica

  • German Speedway Masters

  • Baltic Speedway League

Formuła 1

MKierowcaZespółPkt.
1.Oscar PiastriMcLaren266
2.Lando NorrisMcLaren250
3.Max VerstappenRed Bull185
4.George RussellMercedes157
5.Charles LeclercFerrari149
6.Lewis HamiltonFerrari109
7.Andrea Kimi AntonelliMercedes63
8.Alexander AlbonWilliams54
9.Nico HulkenbergStake F1 Team37
10.Esteban OconHaas27
11.Isack HadjarVisa Cash App RB22
12.Pierre GaslyAlpine20
13.Lance StrollAston Martin20
14.Liam LawsonVisa Cash App RB16
15.Fernando AlonsoAston Martin16
16.Carlos SainzWilliams16
17.Yuki TsunodaRed Bull10
18.Oliver BearmanHaas8
19.Gabriel BortoletoStake F1 Team6
20.Franco ColapintoAlpine0
21.Jack DoohanAlpine0

Formuła 2

MKierowcaZespółPkt.
1.Richard VerschoorMP Motorsport114
2.Alex DunneRodin Motorsport90
3.Jak CrawfordDAMS Lucas Oil88
4.Leonardo FornaroliInvicta Racing86
5.Luke BrowningHitech TGR83
6.Arvid LindbladInvicta Racing79
7.Pepe MartiCampos Racing67
8.Sebastián MontoyaPrema Racing53
9.Victor MartinsART Grand Prix49
10.Dino BeganovicHitech TGR31
11.Roman StanekInvicta Racing23
12.Kush MainiDAMS Lucas Oil21
13.Gabriele MiniPrema Racing21
14.Joshua DürksenAIX Racing19
15.Oliver GoetheMP Motorsport12
16.Rafael VillagómezVan Amersfoort Racing10
17.Ritomo MiyataART Grand Prix6
18.Amaury CordeelTrident2
19.Sami MeguetounifTrident2
20.Cian ShieldsAIX Racing0
21.Max EstersonTrident0
22.John BennettVan Amersfoort Racing0

MotoGP

MKierowcaZespółPkt.
1.Marc MarquezDucati Lenovo Team307
2.Alex MarquezBK8 Gresini Racing MotoGP239
3.Francesco „Pecco” BagnaiaDucati Lenovo Team181
4.Franco MorbidelliPertamina Enduro VR46 Racing Team139
5.Fabio Di GiannantonioPertamina Enduro VR46 Racing Team136
6.Marco BezzecchiAprilia Racing121
7.Johann ZarcoCastrol Honda LCR101
8.Pedro AcostaRed Bull KTM Factory Racing98
9.Fermin AldeguerBK8 Gresini Racing MotoGP81
10.Maverick VinalesRed Bull KTM Tech369
11.Fabio QuartararoMonster Energy Yamaha MotoGP Team67
12.AI AguraTrackhouse MotoGP Team49
13.Brad BinderRed Bull KTM Factory Racing47
14.Raúl FernándezTrackhouse MotoGP Team44
15.Enea BastianiniRed Bull KTM Tech342
16.Luca MariniHonda HRC Castrol38
17.Alex RinsMonster Energy Yamaha MotoGP Team35
18.Jack MillerPrima Pramac Yamaha MotoGP33
19.Joan MirHonda HRC Castrol32
20.Takaaki NakagamiHonda HRC Test Team10
21.Lorenzo SavadoriAprilia Racing8
22.Augusto FernandezPrima Pramac Yamaha MotoGP6
23.Miguel OliveiraPrima Pramac Yamaha MotoGP6
24.Somkiat ChantraIDEMITSU Honda LCR1
25.Aleix EspargaroHonda HRC Test Team0
26.Jorge MartinAprilia Racing0

Wydawca:
IBO Media Dagmara Starzec
32-015 Stanisławice 318
e-mail: kontakt@speedwaynews.pl

  • Kontakt z redakcją
  • Dołącz do speedwaynews.pl
  • Pokaż się u nas
  • Regulamin
  • Polityka Prywatności
  • Informacje o RODO
  • Zarejestruj się
  • O serwisie
  • Galerie zdjęć

2025 © speedwaynews.pl - Wszelkie prawa autorskie wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie informacji i tekstów zabronione