⨉
⨉
  • O serwisie
  • Współpraca i reklama
  • Autorzy
  • Kontakt
  • Regulamin serwisu
  • Dołącz do speedwaynews.pl
  • Zaloguj się
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
F1 speedwaynews speedway
  • Formuła 1
    • Kalendarz Formuły 1
    • Składy zespołów Formuły 1 2025
  • MotoGP
    • Kalendarz MotoGP 2025
    • Tory MotoGP
  • Serie juniorskie
    • Formuła 2
    • Formuła 3
    • Formuła 4
    • Formuły regionalne
  • Serie juniorskie z Polakami
    • Wyniki
  • Kącik ciekawostek
    • Historia Formuły
    • Kariery
    • Polacy w Formule
    • Tory
  • Inne wyścigi
  • Wywiady
Zakończona
- Logo Kwalifikacje do GP Japonii F1 2025
05.04.2025 08:00
Zakończona
 Logo F1 GP Chin 2025
23.03.2025 07:55
Zakończona
 Logo Kwalifikacje do GP Chin F1 2025
22.03.2025 07:55
Zakończona
 Logo Sprint przed GP Chin 2025
22.03.2025 03:55
Zakończona
 Logo Kwalifikacje do sprintu GP Chin F1 2025
21.03.2025 08:30
Strona główna » IndyCar Road America: Paliwowe szaleństwo

IndyCar Road America: Paliwowe szaleństwo

  • Formuła 1
  • Inne wyścigi
23 czerwca 2025 Ten artykuł przeczytasz w 18 minut

Igor Długosz

IndyCar Road America: Paliwowe szaleństwo

To był jeden z tych wyścigów, który nawet dla wieloletniego fana serii był trudny do zrozumienia. Wysoka ilość neutralizacji spowodowała istny chaos strategiczny w Xpel Grand Prix.

Sukcesy małych ekip w kwalifikacjach do IndyCar Road America

Debiutanci z jakiegoś powodu uwielbiają tor Road America. Rok temu swoje pierwsze pole position zdobył tu Linus Lundqvist, a teraz wyczyn ten powtórzył Louis Foster. RLL po raz kolejny przygotowało wspaniałe ustawienia samochodów na tę rundę, gdyż aż dwójka ich kierowców trafiła do Fast 6. Pomiędzy Fosterem i Rahalem znaleźli się dokładnie ci kierowcy, po których byśmy tego oczekiwali – Alex Palou, Kyle Kirkwood, Scott McLaughlin oraz Christian Lundgaard.

Biorąc pod uwagę, że w zeszłym roku na torze Road America Team Penske zdobyło całe podium, P4, P8 i P10 w kwalifikacjach można uznać za lekkie rozczarowanie. Kierowcę, którego fotel być może zdobędzie, minimalnie pokonał David Malukas. Pomiędzy Willem Powerem a Josefem Newgardenem znalazł się natomiast Callum Ilott. Brytyjczyk zdobył najlepszy do tej pory rezultat kwalifikacyjny Premy na torze nieowalnym.

Sobotnia czasówka była ogromnym rozczarowaniem dla Andretti. Jedynie Kirkwood uratował honor ekipy, której pozostali kierowcy odpadli w Q1. Jeszcze słabszą formę zaprezentowało Ed Carpenter Racing z dwójką aut poza Top 19. Bardzo nisko w tabeli znaleźli się też kierowcy Ganassi. W przypadku Kyffina Simpsona był to skutek słabego tempa. Natomiast Scott Dixon – który oryginalnie awansował do Fast 12 – spadł na 25. pozycję przez karę za przyblokowanie Devlina DeFrancesco. W ten oto sposób do drugiej części czasówki awansował Josef Newgarden.

IndyCar Road America 2025 – Wyniki kwalifikacji

IndyCar Road America Xpel Grand Prix 2025 - Wyniki kwalifikacji
Fot. Igor Długosz, Świat Motorsportu

Istnie szalony start IndyCar Road America

Takiego chaosu na pierwszym okrążeniu nie widzieliśmy od czasu karambolu z St. Petersburga. Scott McLaughlin zaliczył rakietowy start i spróbował objechać Louisa Fostera od zewnętrznej T1, choć startował dopiero z czwartej pozycji. Kierowca Penske non-stop wywierał presję na debiutancie w trakcie pierwszego okrążenia, lecz zawodnik RLL nie poddał się. Bardzo zachowawczy był natomiast lider klasyfikacji punktowej. Dla Alexa Palou liczyło się wyłącznie przetrwanie, przez co rywale objeżdżali go z każdej możliwej strony. Zwycięzca Indianapolis 500 spadł w ten sposób z drugiej na siódmą pozycję. Jego fatalny start zatrzymała neutralizacja. Wywołał ją David Malukas, który dotknął trawy na hamowaniu do drugiego zakrętu, obrócił się i utknął w żwirze.

Restart na czwartym okrążeniu był równie chaotyczny. Z pomocną dłonią tunelu aerodynamicznego, McLaughlin bez problemu pomknął obok Fostera. Za nimi genialny pojedynek toczyli Power oraz próbujący odzyskać pozycje Palou. Duet mistrzów IndyCar pędził koło w koło do Canada Corner, a starszy z nich być może odrobinę zapatrzył się na rywala. Power kompletnie przestrzelił hamowanie i prawie uderzył przez to Kirkwooda. Zawodnik Andretti musiał wyjechać na pobocze, aby uniknąć kolizji. Power zyskał w ten niekonwencjonalny sposób pozycję, lecz Palou wyprzedził ich obu. Zaraz po tym kolejny wyjazd samochodu bezpieczeństwa spowodował wypadek Roberta Shwartzmana.

Gdzie oglądać IndyCar w Polsce w 2025 roku?

Trzecie wywieszenie zielonej flagi całe szczęście nie zapoczątkowało chaosu aż takiej skali. Żadna z pozycji w czołówce nie uległa zmianie. „Dopiero” na początku następnego okrążenia Lundgaard wyprzedził Fostera na prostej startowej z pomocą hybrydy i push-to-pass. Dużo więcej działo się w środku stawki, gdzie pozycje próbowali odzyskać kierowcy, którzy wykonali wczesne pit stopy pod żółtymi flagami. Spokój nie potrwał długo. Kolejną neutralizację wywołał Sting Ray Robb. Amerykanina zaskoczyło wczesne hamowanie Marcusa Armstronga w zakręcie numer 3, przez co wpadł w poślizg i rozbił się.

Pierwsze pit stopy liderów

Trzeci wyjazd samochodu bezpieczeństwa zachęcił liderów do wizyty w boksach. Najszybsi okazali się mechanicy Lundgaarda, gdyż to Duńczyk opuścił aleję serwisową jako pierwszy. McLaughlin spadł na „drugie” miejsce, a tuż za nim ustawili się jego partnerzy z Team Penske. W rzeczywistości kierowcy ci objęli jednak pozycje w środku stawki. To dlatego, że na torze pozostała ósemka zawodników, która pierwsze pit stopy wykonała podczas wcześniejszych neutralizacji. Nowymi liderami zostali Scott Dixon, Pato O’Ward i Alexander Rossi.

Restart odbył się na czternastym okrążeniu. Po raz drugi z rzędu cały chaos miał miejsce w środku stawki, a nie na jej czele. Power wyjechał na trawę, przez co zagrożeniem stał się nagle Kirkwood. W ramach rewanżu za poprzedni incydent, kierowca Andretti wypchnął samochód Penske #12 na pobocze Canada Corner i wyprzedził go. Ponownie beneficjentem tego był Palou. Kilka okrążeń później 3-krotny mistrz IndyCar skorzystał też na pojedynku McLaughlina i Newgardena, w trakcie którego kierowcy Penske wywieźli się wzajemnie poza tor.

Na 21. okrążeniu O’Ward rozpoczął falę pit stopów dla zawodników na alternatywnej strategii. Chwilę później mechaników odwiedzili też Dixon czy Rossi. Pit stopy te wykonali w dosłownie idealnym momencie, gdyż chwilę później pojawiła się kolejna żółta flaga. Jej autorem był Conor Daly, który przestrzelił zakręt numer 3. Zawodnik Juncos został wyciągnięty z pułapki żwirowej przez marshalli. Daly zapomniał jednak, że jego bolid został przypięty liniową holowniczą. Amerykanin odjechał razem z nią, symbolizując czysty chaos tego wyścigu.

Conor Daly's car has a tail. pic.twitter.com/x1mtj7Iwy4

— INDYCAR on FOX (@IndyCarOnFOX) June 22, 2025

Szaleństwu nie ma końca

Tylko szóstka kierowców nie odwiedziła alei serwisowej tuz przed lub podczas tej neutralizacji. W ten sposób Ludngaard wrócił na prowadzenie, ale na restarcie odważnie próbował to zmienić Kirkwood. W środku stawki doszło natomiast do kontaktu VeeKay’a z Rahalem.

Zespół O’Warda podjął bardzo dziwną decyzję, aby wrócić do alei serwisowej niemalże zaraz po restarcie. Wkrótce pit stopy wykonali też inni kierowcy, choć większość z nich kończyła swoje długie, pełne stinty. Akcji nie brakowało również na torze, gdzie istny dramat spotkał Team Penske. Wpierw Power zaliczył swój trzeci incydent dnia w Canada Corner. Tym razem Australijczyk samodzielnie wykonał piruet na dokładnie półmetku wyścigu. Kilka okrążeń później panowanie nad samochodem stracił Newgarden. Amerykanin wpadł w poślizg na wyjściu z finałowego zakrętu i rozbił się. Koszmarny sezon 2-krotnego mistrza IndyCar trwa dalej. Po raz trzeci w czterech ostatnich wyścigach nie dojechał do mety.

Próba zrozumienia strategii

Wypadek Newgardena wywołał piąty wyjazd samochodu bezpieczeństwa, a co za tym idzie, kolejny podział strategii. W tym momencie nawet weterani serii mieli problem z jej zrozumieniem. Prawie każdy kierowca w stawce znajdował się na innej sekwencji pit stopów. Wiadomym jedynie było, że kluczowym dla losów zwycięstwa aspektem nie są opony – których zużycie było dość małe – tylko paliwo. Wielu kierowców nie zjechało zatem do alei serwisowej podczas tej neutralizacji. Zawodnicy woleli wykorzystać tę okazję do zaoszczędzenia benzyny, gdyż i tak czekał ich wszystkich jeszcze jeden pit stop.

Sam restart przebiegł dość spokojnie. Jednak chwilę później, na 21. okrążeń do mety, Lundgaard obrócił się podczas walki z Hertą. Kierowca Andretti wywiózł swojego rywala na asfaltowe pobocze, gdzie ten stracił panowanie. Kirkwood ledwo uniknął kolizji z obracającym się bolidem McLarena.

„The Month of Mayhem” – Historia Indianapolis 500 1995

To był ostatni duży incydent w tym chaotycznym wyścigu. Cała reszta zmagań skupiała się już wyłącznie na strategii. Dixon prowadził, a Rossi zajmował trzecie miejsce, lecz obaj znajdowali się w poważnych tarapatach pod kątem paliwa. Dwójkę tę rozdzielał Palou, który również musiał oszczędzać. W znakomitej sytuacji paliwowej znajdował się natomiast Felix Rosenqvist. Szwed wykonał swój ostatni pit stop na 13 okrążeń do mety, więc jako jeden z nielicznych mógł jechać pełnym tempem. Kierowca Meyer Shank Racing zyskiwał w ten sposób wiele pozycji.

Na przeszkodzie w pościgu za Palou nie stanęli mu Dixon czy Rossi – zaledwie kilka okrążeń przed metą obaj wrócili do swoich mechaników z pustymi zbiornikami. Wydawało się, że Rosenqvist nareszcie odniesie swoje drugie zwycięstwo w IndyCar, nota bene na tym samym torze, co pierwsze. Jednak Alex Palou po raz kolejny udowodnił swoją świetność. W środkowym etapie wyścigu oraz na początku finałowego stintu zaoszczędził tak dużo paliwa, że pod koniec jechał już całkowicie komfortowym tempem. 3-krotny mistrz IndyCar odniósł kolejne wybitne zwycięstwo w tym sezonie, choć tym razem zupełnie nie zdominował rywalizacji. Hiszpan wykazał się przede wszystkim wspaniałymi umiejętnościami oszczędzania paliwa.

Zdumiewające wyniki IndyCar Road America

Aby odnieść sukces w tym wyścigu należało wybrać jedną z dwóch strategii. Alex Palou zjechał na przedostatni pit stop podczas neutralizacji na 23. okrążeniu, a następnie maksymalnie oszczędzał paliwo do mety. Natomiast Felix Rosenqvist wykonał swoje drugie tankowanie kilka kółek później, pod zieloną flagą. Stracił przez to pozycję na torze, ale w zamian na koniec wyścigu mógł jechać pełnym tempem, nie przejmując się paliwem. Te dwie strategie dawały kierowcom najlepsze rezultaty.

Santino Ferrucci niemalże skopiował podejście Alexa Palou. Dzięki temu zdobył drugie podium w trzech wyścigach. Celebrował je w widowiskowy sposób, gdyż jeden z kibiców na trybunach… podrzucił mu piwo.

Santino Ferrucci chugs a beer from a fan after a podium finish at Road America. pic.twitter.com/5YlNGu6O0e

— INDYCAR on FOX (@IndyCarOnFOX) June 22, 2025

Amerykanin był jednym z wielu kierowców, którzy po przekroczeniu linii mety zatrzymali się na prostej startowej przez brak paliwa. Dokładnie tak jak w Detroit, na chaosie strategicznym zyskał nie tylko Ferrucci, ale też Marcus Armstrong i Kyffin Simpson. Duet zeszłorocznych partnerów zespołowych ponownie zdobył finisz w Top 6. Pomiędzy wymienioną tutaj trójką zawodników znalazł się Kyle Kirkwood.

Szaleństwo tego wyścigu perfekcyjnie obrazują wyniki Davida Malukasa i Nolana Siegla. Obaj wykonali aż 5 pit stopów, a pierwszy z nich znajdował się nawet w żwirze po starcie. Mimo to, zajęli na koniec zmagań P7 i P8. Scott Dixon i Alexander Rossi, którzy musieli pod koniec wyścigu wykonać nieplanowaną dolewkę paliwa, spadli z tego powodu na dziewiątą oraz trzynastą pozycję. Kolejny finisz w Top 10 zdobył natomiast Rinus VeeKay.

Tempo wyścigowe Louisa Fostera niestety nie było tak dobre, co kwalifikacyjne, więc Brytyjczyk zajął dopiero jedenaste miejsce. Kierowcy Penske po swoich przygodach dojechali na P12 i P14. Colton Herta również zagubił się w tym wyścigu, przez co zajął szesnaste miejsce. Jeszcze gorszy wynik osiągnął Pato O’Ward, choć w jego przypadku odpowiedzialna była za to fatalna strategia. Natomiast Christian Lundgaard po swoim piruecie przekroczył linię mety jako ostatni.

Następny przystanek: Mid-Ohio

Po dwóch słabszych wyścigach, prowadzenie Alexa Palou w klasyfikacji punktowej ponownie rośnie. Znajduje się on teraz 93 punkty przed Kyle’m Kirkwoodem oraz 111 punktów przed Patricio O’Wardem. Przewagę tę najprawdopodobniej jeszcze bardziej powiększy następna runda. Mid-Ohio to jeden z najlepszych torów w portfolio Hiszpana. IndyCar odwiedzi ten obiekt za 2 tygodnie, w dniach 4-6 lipca.

IndyCar Road America 2025 – Wyniki

IndyCar Road America Xpel Grand Prix 2025 - Wyniki
Fot. Igor Długosz, Świat Motorsportu

Aby nie przegapić najciekawszych artykułów kliknij obserwuj speedwaynews.pl na Google News

Obserwuj nas!
  • Tagi
  • IndyCar

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Powiązane artykuły

IndyCar Portland GP: Palou zasiada na tronie po raz czwarty

Motorsport. IndyCar Portland GP: Palou zasiada na tronie po raz czwarty

Igor Długosz

  • Inne wyścigi
11 sierpnia 2025

Wbrew pozorom, czwarty tytuł Alexa Palou nie był nawet w czołówce najciekawszych wątków z IndyCar Grand Prix of Portland. Ostatni wyścig sezonu 2025 na torze "drogowym" dostarczył świetną walkę o zwycięstwo, koniec długiej passy bez wygranej oraz istnie krwiożerczy pojedynek.

IndyCar Laguna Seca: Alex Palou z jedną dłonią i czterema palcami na tytule

Motorsport: IndyCar Laguna Seca: Alex Palou z jedną dłonią i czterema palcami na tytule

Igor Długosz

  • Inne wyścigi
28 lipca 2025

Tegoroczna edycja Grand Prix of Monterey będzie pamiętana tylko i wyłącznie z jednego powodu. Był to wyścig, w którym Alex Palou tak naprawdę zapewnił sobie czwarty tytuł mistrzowski.

IndyCar Toronto: Strategiczny majstersztyk O’Warda

Motorsport: IndyCar Toronto: Strategiczny majstersztyk O’Warda

Igor Długosz

  • Inne wyścigi
20 lipca 2025

Po rozczarowującym starcie 2025 roku, druga połowa sezonu IndyCar nie przestaje zaskakiwać. Chaotyczny wyścig na ulicach Toronto wygrał kierowca, który do tej pory na tym torze nigdy nawet nie zdobył finiszu w Top 7. Na podium dołączyli do niego równie niespodziewani kierowcy, których stratedzy spisali się równie wspaniale.

IndyCar Iowa: Komiczny pech Newgardena i komiczne szczęście Palou

Motorsport. IndyCar Iowa: Komiczny pech Newgardena i komiczne szczęście Palou

Igor Długosz

  • Inne wyścigi
14 lipca 2025

Teoretycznie drugi wyścig IndyCar w Iowa miał więcej manewrów wyprzedzania od pierwszego. Tak jak w sobotę, nie mogliśmy narzekać na kompletną nudę. Końcowy etap wyścigu, który podyktował wyjazd samochodu bezpieczeństwa, pozostawia jednak gorzki niesmak.

IndyCar Iowa: O’Ward okradł Newgardena i Penske

Motorsport: IndyCar Iowa: O’Ward okradł Newgardena i Penske

Igor Długosz

  • Inne wyścigi
13 lipca 2025

Angielskie sformułowanie "slow burner" idealnie określa pierwszy wyścig weekendu IndyCar w Iowa. Wszystkie znaki na niebie i ziemi sugerowały dominację oraz brak wyprzedzania, a w rzeczywistości Synk 275 zakończyło się zaciętą walką o zwycięstwo do samej mety.

IndyCar Mid-Ohio: Palou wręczył Dixonowi prezent

Motorsport. IndyCar Mid-Ohio: Palou wręczył Dixonowi prezent

Igor Długosz

  • Inne wyścigi
7 lipca 2025

Honda Indy 200 było dość standardowym wyścigiem IndyCar w 2025 roku. Po czym okazało się, że Alex Palou jednak jest człowiekiem.

IndyCar Road America: Paliwowe szaleństwo

IndyCar Road America: Paliwowe szaleństwo

Igor Długosz

  • Formuła 1
23 czerwca 2025

To był jeden z tych wyścigów, który nawet dla wieloletniego fana serii był trudny do zrozumienia. Wysoka ilość neutralizacji spowodowała istny chaos strategiczny w Xpel Grand Prix.

IndyCar Bommarito 500: Kirkwood beneficjentem szaleństwa w Gateway

IndyCar Bommarito 500: Kirkwood beneficjentem szaleństwa w Gateway

Igor Długosz

  • Formuła 1
16 czerwca 2025

Nawet system hybrydowy nie jest w stanie popsuć ścigania na torze World Wide Technology Raceway. W nocy z niedzieli na poniedziałek, kiedy wiele osób słusznie odsypiało Le Mans 24H lub szykowało się do pracy, IndyCar dostarczyło kolejny thriller w Illinois. Zwycięzcą - po raz trzeci w tym roku - był Kyle Kirkwood.

IndyCar GP Detroit: Strategiczny (i nie tylko) chaos w Motor City

IndyCar GP Detroit: Strategiczny (i nie tylko) chaos w Motor City

Igor Długosz

  • Formuła 1
2 czerwca 2025

Kyle Kirkwood wygrał do tej pory zdecydowanie najlepszy wyścig IndyCar na torze ulicznym w centrum Detroit. Nie zatrzymały go nawet takie przeszkody jak uszkodzenia bolidu, świetne tempo rywali czy niefortunne wyjazdy samochodu bezpieczeństwa. Całkowicie amerykańskie podium uzupełnili Santino Ferrucci - po starcie z 21. miejsca - oraz znowu pechowy Colton Herta.

Kolejna afera w IndyCar. 3 auta zdyskwalifikowane z Indy 500

Kolejna afera w IndyCar. 3 auta zdyskwalifikowane z Indy 500

Igor Długosz

  • Formuła 1
27 maja 2025

Najpierw Penske, a teraz Andretti i Prema. Kolejne zespoły IndyCar zostały przyłapane na oszukiwaniu w Indianapolis 500. Kontrowersje w tej serii wydają się nie mieć końca.

Patronat medialny

  • Speedway Równe

  • Speedway Club Žarnovica

  • German Speedway Masters

  • Baltic Speedway League

Formuła 1

MKierowcaZespółPkt.
1.Oscar PiastriMcLaren284
2.Lando NorrisMcLaren275
3.Max VerstappenRed Bull187
4.George RussellMercedes172
5.Charles LeclercFerrari151
6.Lewis HamiltonFerrari109
7.Andrea Kimi AntonelliMercedes64
8.Alexander AlbonWilliams54
9.Nico HulkenbergStake F1 Team37
10.Esteban OconHaas27
11.Fernando AlonsoAston Martin26
12.Lance StrollAston Martin26
13.Isack HadjarVisa Cash App RB22
14.Pierre GaslyAlpine20
15.Liam LawsonVisa Cash App RB20
16.Carlos SainzWilliams16
17.Gabriel BortoletoStake F1 Team14
18.Yuki TsunodaRed Bull10
19.Oliver BearmanHaas8
20.Franco ColapintoAlpine0
21.Jack DoohanAlpine0

Formuła 2

MKierowcaZespółPkt.
1.Richard VerschoorMP Motorsport114
2.Alex DunneRodin Motorsport90
3.Jak CrawfordDAMS Lucas Oil88
4.Leonardo FornaroliInvicta Racing86
5.Luke BrowningHitech TGR83
6.Arvid LindbladInvicta Racing79
7.Pepe MartiCampos Racing67
8.Sebastián MontoyaPrema Racing53
9.Victor MartinsART Grand Prix49
10.Dino BeganovicHitech TGR31
11.Roman StanekInvicta Racing23
12.Kush MainiDAMS Lucas Oil21
13.Gabriele MiniPrema Racing21
14.Joshua DürksenAIX Racing19
15.Oliver GoetheMP Motorsport12
16.Rafael VillagómezVan Amersfoort Racing10
17.Ritomo MiyataART Grand Prix6
18.Amaury CordeelTrident2
19.Sami MeguetounifTrident2
20.Cian ShieldsAIX Racing0
21.Max EstersonTrident0
22.John BennettVan Amersfoort Racing0

MotoGP

MKierowcaZespółPkt.
1.Marc MarquezDucati Lenovo Team307
2.Alex MarquezBK8 Gresini Racing MotoGP239
3.Francesco „Pecco” BagnaiaDucati Lenovo Team181
4.Franco MorbidelliPertamina Enduro VR46 Racing Team139
5.Fabio Di GiannantonioPertamina Enduro VR46 Racing Team136
6.Marco BezzecchiAprilia Racing121
7.Johann ZarcoCastrol Honda LCR101
8.Pedro AcostaRed Bull KTM Factory Racing98
9.Fermin AldeguerBK8 Gresini Racing MotoGP81
10.Maverick VinalesRed Bull KTM Tech369
11.Fabio QuartararoMonster Energy Yamaha MotoGP Team67
12.AI AguraTrackhouse MotoGP Team49
13.Brad BinderRed Bull KTM Factory Racing47
14.Raúl FernándezTrackhouse MotoGP Team44
15.Enea BastianiniRed Bull KTM Tech342
16.Luca MariniHonda HRC Castrol38
17.Alex RinsMonster Energy Yamaha MotoGP Team35
18.Jack MillerPrima Pramac Yamaha MotoGP33
19.Joan MirHonda HRC Castrol32
20.Takaaki NakagamiHonda HRC Test Team10
21.Lorenzo SavadoriAprilia Racing8
22.Augusto FernandezPrima Pramac Yamaha MotoGP6
23.Miguel OliveiraPrima Pramac Yamaha MotoGP6
24.Somkiat ChantraIDEMITSU Honda LCR1
25.Aleix EspargaroHonda HRC Test Team0
26.Jorge MartinAprilia Racing0

Wydawca:
IBO Media Dagmara Starzec
32-015 Stanisławice 318
e-mail: kontakt@speedwaynews.pl

  • Kontakt z redakcją
  • Dołącz do speedwaynews.pl
  • Pokaż się u nas
  • Regulamin
  • Polityka Prywatności
  • Informacje o RODO
  • Zarejestruj się
  • O serwisie
  • Galerie zdjęć

2025 © speedwaynews.pl - Wszelkie prawa autorskie wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie informacji i tekstów zabronione