⨉
⨉
  • O serwisie
  • Współpraca i reklama
  • Autorzy
  • Kontakt
  • Regulamin serwisu
  • Dołącz do speedwaynews.pl
  • Zaloguj się
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
F1 speedwaynews speedway
  • Formuła 1
    • Kalendarz Formuły 1
    • Składy zespołów Formuły 1 2025
  • MotoGP
    • Kalendarz MotoGP 2025
    • Tory MotoGP
  • Serie juniorskie
    • Formuła 2
    • Formuła 3
    • Formuła 4
    • Formuły regionalne
  • Serie juniorskie z Polakami
    • Wyniki
  • Kącik ciekawostek
    • Historia Formuły
    • Kariery
    • Polacy w Formule
    • Tory
  • Inne wyścigi
  • Wywiady
Zakończona
- Logo Kwalifikacje do GP Japonii F1 2025
05.04.2025 08:00
Zakończona
 Logo F1 GP Chin 2025
23.03.2025 07:55
Zakończona
 Logo Kwalifikacje do GP Chin F1 2025
22.03.2025 07:55
Zakończona
 Logo Sprint przed GP Chin 2025
22.03.2025 03:55
Zakończona
 Logo Kwalifikacje do sprintu GP Chin F1 2025
21.03.2025 08:30
Strona główna » Grand Prix Austrii: Zwycięzcy i przegrani

Grand Prix Austrii: Zwycięzcy i przegrani

  • Formuła 1
30 czerwca 2025 Ten artykuł przeczytasz w 19 minut

Wiktoria Żupińska

Grand Prix Austrii: Zwycięzcy i przegrani

Bortoleto zdobył pierwsze punkty w F1. Norris wygrał Grand Prix Austrii. Antonelli wjechał w Verstappena, a Williams zaliczył podwójny DNF. Alpine znowu nie zdobyło punktów. Kto zaskoczył, a kto nie wykorzystał swojej szansy? Oto nasz werdykt.

Zwycięzcy

Gabriel Bortoleto

Gabriel Bortoleto pokazywał tempo od pierwszej sesji treningowej. Odkąd Stake przywiózł ulepszenia do Barcelony, bolid jest w stanie walczyć o ostatnie punkty w stawce. W Grand Prix Austrii zdobyli je obaj kierowcy, ale to Brazylijczyk zmaksymalizował każdą sesję.

W kwalifikacjach osiągnął dotychczas najlepszy wynik w karierze. Startował z 8. miejsca przez Kimim Antonellim w Mercedesie. Nawet biorąc pod uwagę, że Włoch wykręcił jedno okrążenie w Q3, osiągnięcie kierowcy Stake było imponujące. Szczególnie jeśli weźmiemy pod uwagę, że Nico Hülkenberg zaczynał z ostatniej pozycji.

Fernando is the first to congratulate Gabi 💚#F1 #AustrianGP pic.twitter.com/S2RLDH0cuV

— Formula 1 (@F1) June 29, 2025

W trakcie wyścigu Bortoleto nie popełnił błędu i podjął walkę z Fernando Alonso o 7 miejsce. Doświadczenie i spryt Hiszpana ostatecznie okazały się lepsze, lecz mimo wszystko Brazylijczyk pokazał się z najlepszej strony. Jego menadżer, który skończył wyścig przed nim, również był pod wrażeniem. Bortoleto w Austrii po raz pierwszy w karierze F1 wszedł do Q3 i zdobył punkty.

Lando Norris

W Kanadzie Lando Norris popełnił kosztowny błąd, próbując wyprzedzić Oscara Piastriego tam, gdzie właściwie nie było na to miejsca. Rozbił bolid i nie zdobył żadnych punktów. Andrea Stella powiedział, że Brytyjczyk musi pokazać siłę charakteru i dokładnie to zrobił.

W FP1 w jego bolidzie jechał Alex Dunne, który wykazał się imponującym tempem. Norris ponownie był szybszy we wszystkich sesjach treningowych, w których wziął udział. Tym razem jednak jego dobra forma przełożyła się również na kwalifikacje. Zdobył pole position z przewagą pół sekundy nad Charlesem Leclerkiem, co pokazuje nie tylko jak dobry jest MCL39, ale także jak szybki Norris potrafi być, gdy przejedzie przejedzie solidnie wszystkie sektory.

Lando Norris was the absolute class of the field in qualifying 🤩

Sit back and marvel at the @McLarenF1 driver's pole lap at the Red Bull Ring ⏱#F1 #AustrianGP @pirellisport pic.twitter.com/rO8LOxF2Pc

— Formula 1 (@F1) June 28, 2025

W wyścigu 25-latek pojechał tak, jak do niego należało. To Piastri popełnił błąd, blokując koła, gdy chciał go wyprzedzić. Norris wygrał GP i zmniejszył stratę do kolegi zespołowego do 16 punktów.

McLaren

McLaren w trakcie weekendu był nietykalny, nawet biorąc pod uwagę, że w ostatnich okrążeniach w Q3 niektórzy kierowcy stracili przez żółte flagi pod koniec sesji. Norris zdobył pierwsze miejsce w kwalifikacjach w Austrii dla zespołu od 2000, gdy zrobił to Mika Hakkinnen. W wyścigu osiągnęli 1-2, co również udało im się ostatni raz 25 lat temu.

➡️ A quarter of a century later…

McLaren took its first double podium in Austria since 2000!

💻 @f1statsguru pic.twitter.com/T6T0Dswnha

— The Race (@wearetherace) June 29, 2025

Ekipa z Woking przywiozła ulepszenia, które jeszcze zwiększyły jej przewagę. Równie dobrze mogą uczynić MCL39 bardziej nietykalnym niż dotąd, choć na ostateczne wnioski trzeba poczekać do Silverstone. W gorących temperaturach McLaren nie ma sobie równych, co pokazał brak tempa Mercedesa i problemy Ferrari.

Fernando Alonso

Fernando Alonso we wszystkich sesjach treningowych był wolniejszy od Lance’a Strolla. Najwięcej czasu tracił w zakręcie 3., bo średnio aż trzy dziesiąte sekundy. Wydawało się, że Kanadyjczyk może pokonać go w kwalifikacjach po raz pierwszy od 23. rund. Nic jednak bardziej mylnego.

Hiszpan pokazał formę, kiedy miał to znaczenie i przeszedł do Q2, podczas gdy Stroll odpadł z Q1 i startował z 16. miejsca. Red Bull Ring to historycznie jeden z gorszych torów dla Astona Martina, więc zespół przyjechał ze świadomością, że zdobycie punktów może być trudne. Alonso zakwalifikował się na 11. pozycji i podczas wyścigu przejechał bardzo dobre najpierw stinty na pośrednich, a potem na twardych oponach.

Master vs apprentice etc pic.twitter.com/KFQHW2aiPX

— The Race (@wearetherace) June 29, 2025

Utrzymywał się przez większość GP w zasięgu DRS Liama Lawsona, aby strategia na jeden pit stop zadziałała. W przeciwnym przypadku mógł zapomnieć o punktach, bo AMR25 ma kiepską prędkość na prostych, a Stake w Austrii wykazał się dobrym tempem. Na ostatnim okrążeniu dwukrotny mistrz świata wykazał się sprytem i inteligentnie wykorzystał niebieskie flagi i cień aerodynamiczny Norrisa, aby utrzymać pozycję przed Bortoleto. Ostatecznie zajął 7. miejsce i zdobył sześć punktów.

Liam Lawson

Liam Lawson po raz pierwszy w sezonie zdobył lepsze wyniki w kwalifikacjach niż Isack Hadjar. Startował z 6. miejsca przed Maxem Verstappenem i Kimim Antonellim. Nawet biorąc pod uwagę żółte flagi pod koniec Q3, można pochwalić występ Nowozelandczyka.

Uniknął kłopotów na pierwszym okrążeniu i przejechał solidny wyścig. Po raz pierwszy od dłuższego czasu uniknął niepotrzebnych incydentów. Zrealizował strategię na jeden pit stop i zdobył 8 punktów. Co więcej, ukończył GP na najlepszej pozycji ze wszystkich czterech kierowców należących do stajni Red Bulla.

Charles Leclerc

Ferrari przywiozło ulepszenia do Austrii, m.in. nową podłogę, która okazała się skuteczna. Charles Leclerc uplasował się na 2. miejscu, zanim nieuchronnie wyprzedził go Oscar Piastri w szybszym McLarenie. Mimo wszystko SF-25 nadal ma problem z przegrzewającymi się hamulcami i Monakijczyk musiał od pierwszego okrążenia stosować technikę lift and coast, aby zbytnio nie narażać hamulców.

Lewis checking the driver's race times after finishing P4 in Austria 👀 pic.twitter.com/3K4EHKcuy1

— ESPN F1 (@ESPNF1) June 29, 2025

Ferrari w Austrii było drugim najlepszym zespołem, ale obaj kierowcy zrobili anonimowy wyścig. Brakowało im tempa, aby dogonić McLareny, ale reszta stawki im nie zagrażała. Leclerc skończył GP około 20 sekund za Piastrim, co pokazuje przewagę MCL39. Trzecie miejsce to najlepszy rezultat, na jaki mógł realistycznie liczyć, biorąc pod uwagę, że Verstappen został wyeliminowany na pierwszym okrążeniu przez Antonellego. Zdobył czwarte podium w tym sezonie i ponownie był lepszy od Lewisa Hamiltona.

Przegrani

Red Bull

Christian Horner przed sobotnimi kwalifikacjami mówił, że chce, aby fani McLarena płakali po wyścigu, sugerując nadzieję na wygraną Maxa Verstappena. Weekend pokazał jednak, że wygląda to raczej odwrotnie. Z każdą sesją sytuacja Red Bulla się pogarszała, aż osiągnęła najgorszy moment.

🗣️ "It is just part of Formula 1."

Toto Wolff on Kimi Antonelli's lap one crash that ended both his and Max Verstappen's races: pic.twitter.com/CcWMk9w2Fy

— The Race (@wearetherace) June 29, 2025

Zespół przywiózł ulepszenia dla Verstappena do Austrii, ale trudno stwierdzić, czy działają. Najpierw drugie okrążenie pomiarowe Holendra zostało przerwane przez żółte flagi, co oznaczało, że startował z 7. miejsca. Jego wyścig zakończył się już na 3. zakręcie pierwszego okrążenia, gdy uderzył w niego Antonelli. Holender traci teraz 61 punktów do lidera klasyfikacji kierowców. Sam Horner przyznał po Grand Prix, że w takiej sytuacji nie myślą już o walce o mistrzostwo świata, ale nie zamierzają się poddawać. Zainteresowanie Verstappenem ze strony Wolffa na pewno nie pomaga w łagodzeniu nastrojów.

Liam Lawson's P6 puts him ahead of Yuki Tsunoda in the standings.

A nightmare for Red Bull, who leave their home race empty-handed. pic.twitter.com/tyo8Y7M7jU

— formularacers (@formularacers_) June 29, 2025

Z kolei Yuki Tsunoda ponownie odpadł z Q1. W wyścigu nie pokazał się z najlepszej strony, wykonując niechlujny manewry wyprzedzania na Strollu. Zderzył się też z Colapinto, który obrócił się i na szczęście nie rozbił. Kierowca Red Bulla otrzymał za to 10 sekund kary i skończył Grand Prix dwa okrążenia za liderami, co jest najgorszym wynikiem zespołu od Monako w 2007.

Kimi Antonelli

Kierowca Mercedesa zdobył w Kanadzie pierwsze podium w karierze. Chciał wykorzystać momentum w Austrii. Tymczasem od samego początku jego weekend zapowiadał się anonimowo.

Pomimo dobrego tempa Russella w pierwszej sesji treningowej, Mercedes nie wyglądał na gorącym Red Bull Ringu tak dobrze jak w Montrealu. Brytyjczyk zakwalifikował się na 5. miejscu, a Włoch na 9.

Turn 3 strikes again 🎳#F1 #AustrianGP pic.twitter.com/JNey5vTA6F

— Formula 1 (@F1) June 29, 2025

Antonelli zakończył Grand Prix już na pierwszym okrążeniu, gdy wjechał w Verstappena. Próbował wykonać agresywyny manewr po wewnętrznej, ale zblokował opony i zderzył się z Holendrem. Wyeliminował tym samym siebie i jego z wyścigu. Otrzymał za to 2 punkty karne do superlicencji. Kosztować to będzie jeszcze Antonellego przesunięcie o 3 pozycje w GP Wielkiej Brytanii.

Williams

Williams to kolejny zespół zaraz za Red Bullem, dla którego weekend w Austrii zaczął się źle, a zakończył jeszcze gorzej. W pierwszej sesji treningowej uplasowali się w pierwszej dziesiątce, zanim zaczęli mieć problemy, podobnie jak w Kanadzie. Carlos Sainz odpadł po raz trzeci z rzędu z Q1 i powiedział przez radio w reakcji na wiadomość, że bolidem nie da się jeździć. Jak się okazało, obaj kierowcy mieli uszkodzenia, ale Alex Albon startował z 12. miejsca.

It's a double DNF for Williams 😖

Alex Albon follows Carlos Sainz back to the garage and out of the race ❌#F1 #AustrianGP pic.twitter.com/z7cMleowGk

— Formula 1 (@F1) June 29, 2025

Carlos Sainz nie mógł ruszyć z 19. miejsca, bo skrzynia biegów zacięła się na jedynce. Kiedy to się udało i przejechał okrążenie formujące, zjechał do alei serwisowej, gdzie zapaliły mu się hamulce. Awaria była tak poważna, że nie rozpoczął ostatecznie wyścigu.

Z kolei Alex Albon z 12. miejsca przesunął się na 6., korzystając z kolizji Antonellego i Verstappena. Miał dobre tempo i nawet wykonał wczesny pit stop. Niedługo potem musiał wycofać się z wyścigu i zjechać do garażu. To już jego drugi DNF z rzędu. W Kanadzie zepsuła mu się jednostka napędowa. Nie wiadomo jeszcze jaka była przyczyna awarii tym razem.

Alpine

Zespół z Enstone zaliczył kolejny rozczarowujący weekend. Co prawda Pierrew Gasly przeszedł do Q3 dzięki dobremu okrążeniu, ale obrócił się, co mogło skończyć się wypadkiem. Wywołał żółte flagi, które przeszkodziły niektórym kierowcom, robiącym ostatnie kółka.

Gasly miał szansę zdobyć punkty, zanim dość szybko okazało się to niewykonalne. Miał uszkodzenie niewiadomej przyczyny i niską przyczepność, na co narzekał szczególnie przy twardych oponach. Franco Colapinto startował z 14. miejsca, co skłoniło Flavio Briatore do powiedzenia dziennikarzom, że Argentyńczyk musi pokazać lepsze tempo.

Look out, Franco!

Oscar Piastri is forced onto the grass by Colapinto 😰#F1 #AustrianGP pic.twitter.com/EhgL70DnuJ

— Formula 1 (@F1) June 29, 2025

W wyścigu Colapinto niefortunnie obrócił się przez kontakt z Tsunodą. Później jednak wypchnął Piastriego z toru na trawę, gdy był dublowany, utrudniając mu pościg za Norrisem. Kierowca Alpine otrzymał 5 sekund i punkt karny do superlicencji.

13. i 15. miejsce dla Gasly’ego i Colapinto oznacza, Alpine znowu nie zdobyło punktów w wyścigu. Ekipa nadal jest ostatnia w klasyfikacji konstruktorów z jedynie 11 punktami.

Piastri had a scary moment when Alpine driver Franco Colapinto accidentally forced him onto the grass while Piastri was lapping him.

Then Pierre Gasly was unaccommodating at Turn 1 while Piastri lapped him late on, which prompted Piastri to say this over the radio: pic.twitter.com/HmHiiRFavK

— The Race (@wearetherace) June 29, 2025

Aby nie przegapić najciekawszych artykułów kliknij obserwuj speedwaynews.pl na Google News

Obserwuj nas!
  • Tagi
  • Alpine F1
  • Andrea Kimi Antonelli
  • Charles Leclerc
  • F1
  • F1 2025
  • Fernando Alonso
  • Gabriel Bortoleto
  • GP Austrii
  • McLaren
  • Williams

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Powiązane artykuły

Silverstone Festival uczci 75-lecie Formuły 1

Silverstone Festival uczci 75-lecie Formuły 1

Adrian Januszkiewicz

  • Formuła 1
30 czerwca 2025

Przed nami weekend Formuły 1 na torze Silverstone, gdzie 75 lat temu zaczęła się jej historia. Organizatorzy GP Wielkiej Brytanii w jego trakcie najpewniej nawiążą do tego jubileuszu. To jednak nie będzie wszystko, bo organizatorzy sierpniowego Silverstone Festival zapowiedzieli swoje obchody tej rocznicy i specjalną atrakcję.

Carlos Sainz chce, aby Williams wziął odpowiedzialność

Carlos Sainz chce, aby Williams wziął odpowiedzialność

Wiktoria Żupińska

  • Formuła 1
30 czerwca 2025

Carlos Sainz wzywa Williamsa do wzięcia odpowiedzialności. W Austrii zespół nie zdobył żadnego punktu. Bolidy obu kierowców doznały awarii.

Znamy daty testów i aktualizację kalendarza F1 2026. Jest wyjątek

Znamy daty testów i aktualizację kalendarza F1 2026. Jest wyjątek

Adrian Drozdek

  • Formuła 1
30 czerwca 2025

Władze Formuły 1 i FIA oficjalnie potwierdziły daty przedsezonowych testów, jak i aktualizację kalendarza wyścigów F1 w 2026 roku.

Grand Prix Austrii: Zwycięzcy i przegrani

Grand Prix Austrii: Zwycięzcy i przegrani

Wiktoria Żupińska

  • Formuła 1
30 czerwca 2025

Bortoleto zdobył pierwsze punkty w F1. Norris wygrał Grand Prix Austrii. Antonelli wjechał w Verstappena, a Williams zaliczył podwójny DNF. Alpine znowu nie zdobyło punktów. Kto zaskoczył, a kto nie wykorzystał swojej szansy? Oto nasz werdykt.

Kimi Antonelli z karą za wypadek w GP Austrii

Kimi Antonelli z karą za wypadek w GP Austrii

Wiktoria Żupińska

  • Formuła 1
29 czerwca 2025

Kimi Antonelli otrzymał karę za wypadek w GP Austrii. Wyeliminował Maxa Verstappena z wyścigu. W ten sposób Włoch zmniejszył szanse Holendra w walce o mistrzostwo świata.

GP Austrii: Norris po raz trzeci, przebudzenie Lawsona i Saubera

GP Austrii: Norris po raz trzeci, przebudzenie Lawsona i Saubera

Adrian Drozdek

  • Formuła 1
29 czerwca 2025

Lando Norris z McLarena wygrał po raz trzeci w tym sezonie i odrobił część strat w "generalce" do zespołowego kolegi, Oscara Piastriego. Podium uzupełnił Charles Leclerc z Ferrari.

Kwalifikacje GP Austrii: Verstappen poza TOP 3 | Podsumowanie

Kwalifikacje GP Austrii: Verstappen poza TOP 3 | Podsumowanie

Adrian Januszkiewicz

  • Formuła 1
28 czerwca 2025

Kwalifikacje przed GP Austrii dały dość ciekawe rezultaty. Ku rozczarowaniu lokalnej publiczności, nie zobaczymy z przodu kierowców Red Bull Racing. Zawodnicy McLarena stoją więc przed szansą, żeby odskoczyć po tym weekendzie jeszcze bardziej swojemu głównemu rywalowi w klasyfikacji kierowców.

Red Bull chce, żeby rywale płakali po GP Austrii

Red Bull chce, żeby rywale płakali po GP Austrii

Wiktoria Żupińska

  • Formuła 1
28 czerwca 2025

Red Bull chce sprawić, aby rywale płakali w Austrii. Zespół przywiózł poprawki. Christian Horner ma nadzieję, że Max Verstappen ponownie wygra na torze w Styrii.

Montezemelo i McLaren połączyli siły. Włoch przeszedł do rywali

Montezemelo i McLaren połączyli siły. Włoch przeszedł do rywali

Wiktoria Żupińska

  • Formuła 1
27 czerwca 2025

Luca di Montezemelo przeszedł do rywali. Były prezydent Ferrari został właśnie dyrektorem spółki McLarena. W kwietniu krytykował stajnię z Maranello.

Wolff i Verstappen prowadzą prywatne rozmowy

Wolff i Verstappen prowadzą prywatne rozmowy

Wiktoria Żupińska

  • Formuła 1
27 czerwca 2025

Toto Wolff przyznał, że prowadzi rozmowy z Maxem Verstappenem. Nie chce dyskutować o kontrakcie publicznie, lecz prywatnie. Niczego nie wyklucza. Nawet Russella i Verstappena jako kolegów zespołowych w Mercedesie.

Patronat medialny

  • Speedway Równe

  • Speedway Club Žarnovica

  • German Speedway Masters

  • Baltic Speedway League

Formuła 1

MKierowcaZespółPkt.
1.Oscar PiastriMcLaren216
2.Lando NorrisMcLaren201
3.Max VerstappenRed Bull155
4.George RussellMercedes146
5.Charles LeclercFerrari119
6.Lewis HamiltonFerrari91
7.Andrea Kimi AntonelliMercedes63
8.Alexander AlbonWilliams42
9.Esteban OconHaas23
10.Nico HulkenbergStake F1 Team22
11.Isack HadjarVisa Cash App RB21
12.Lance StrollAston Martin14
13.Fernando AlonsoAston Martin14
14.Carlos SainzWilliams13
15.Liam LawsonVisa Cash App RB12
16.Pierre GaslyAston Martin11
17.Yuki TsunodaRed Bull10
18.Oliver BearmanHaas6
19.Gabriel BortoletoStake F1 Team4
20.Franco ColapintoAlpine0
21.Jack DoohanAlpine0

Formuła 2

MKierowcaZespółPkt.
1.Alex DunneRodin Motorsport87
2.Richard VerschoorMP Motorsport84
3.Arvid LinbladCampos Racing79
4.Jak CrawfordDAMS Lucas Oil73
5.Luke BrowningHitech TGR73
6.Leonardo FornaroliInvicta Racing66
7.Pepe MartiCampos Racing49
8.Victor MartinsART Grand Prix41
9.Sebastián MontoyaPrema Racing36
10.Dino BeganovicHitech TGR29
11.Kush MainiDAMS Lucas Oil21
12.Gabriele MiniPrema Racing21
13.Oliver GoetheMP Motorsport12
14.Roman StanekInvicta Racing12
15.Joshua DürksenAIX Racing11
16.Rafael VillagómezVan Amersfoort Racing10
17.Ritomo MiyataART Grand Prix5
18.Amaury CordeelTrident2
19.Sami MeguetounifTrident1
20.Cian ShieldsAIX Racing0
21.John BennettVan Amersfoort Racing0
22.Max EstersonTrident0

MotoGP

MKierowcaZespółPkt.
1.Marc MarquezDucati Lenovo Team196
2.Alex MarquezBK8 Gresini Racing MotoGP172
3.Francesco „Pecco” BagnaiaDucati Lenovo Team124
4.Franco MorbidelliPertamina Enduro VR46 Racing Team98
5.Johann ZarcoCastrol HRC Honda97
6.Fabio Di GiannantonioPertamina Enduro VR46 Racing Team88
7.Marco BezzecchiAprilia Racing69
8.Fabio QuartararoMonster Energy Yamaha MotoGP Team59
9.Pedro AcostaRed Bull KTM Factory Racing58
10.Fermin AldeguerBK8 Gresini Racing MotoGP56
11.Maverick VinalesRed Bull KTM Tech345
12.AI AguraTrackhouse MotoGP Team38
13.Luca MariniHonda HRC Castrol38
14.Brad BinderRed Bull KTM Factory Racing34
15.Enea BastianiniRed Bull KTM Tech331
16.Jack MillerPrima Pramac Yamaha MotoGP29
17.Alex RinsMonster Energy Yamaha MotoGP Team26
18.Raúl FernándezTrackhouse MotoGP Team19
19.Joan MirHonda HRC Castrol18
20.Takaaki NakagamiHonda HRC Test Team10
21.Lorenzo SavadoriAprilia Racing8
22.Augusto FernandezPrima Pramac Yamaha MotoGP3
23.Miguel OliveiraPrima Pramac Yamaha MotoGP2
24.Somkiat ChantraIDEMITSU Honda LCR0
25.Aleix EspargaroHonda HRC Test Team0
26.Jorge MartinAprilia Racing0

Wydawca:
IBO Media Dagmara Starzec
32-015 Stanisławice 318
e-mail: kontakt@speedwaynews.pl

  • Kontakt z redakcją
  • Dołącz do speedwaynews.pl
  • Pokaż się u nas
  • Regulamin
  • Polityka Prywatności
  • Informacje o RODO
  • Zarejestruj się
  • O serwisie
  • Galerie zdjęć

2025 © speedwaynews.pl - Wszelkie prawa autorskie wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie informacji i tekstów zabronione