⨉
⨉
  • O serwisie
  • Współpraca i reklama
  • Autorzy
  • Kontakt
  • Regulamin serwisu
  • Dołącz do speedwaynews.pl
  • Zaloguj się
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
F1 speedwaynews speedway
  • Formuła 1
    • Kalendarz Formuły 1
    • Składy zespołów Formuły 1 2025
  • MotoGP
    • Kalendarz MotoGP 2025
    • Tory MotoGP
  • Serie juniorskie
    • Formuła 2
    • Formuła 3
    • Formuła 4
    • Formuły regionalne
  • Serie juniorskie z Polakami
    • Wyniki
  • Kącik ciekawostek
    • Historia Formuły
    • Kariery
    • Polacy w Formule
    • Tory
  • Inne wyścigi
  • Wywiady
Zakończona
- Logo Kwalifikacje do GP Japonii F1 2025
05.04.2025 08:00
Zakończona
 Logo F1 GP Chin 2025
23.03.2025 07:55
Zakończona
 Logo Kwalifikacje do GP Chin F1 2025
22.03.2025 07:55
Zakończona
 Logo Sprint przed GP Chin 2025
22.03.2025 03:55
Zakończona
 Logo Kwalifikacje do sprintu GP Chin F1 2025
21.03.2025 08:30
Strona główna » Grand Prix Miami: Zwycięzcy i przegrani

Grand Prix Miami: Zwycięzcy i przegrani

  • Formuła 1
5 maja 2025 Ten artykuł przeczytasz w 22 minuty

Wiktoria Żupińska

Grand Prix Miami: Zwycięzcy i przegrani

Oscar Piastri wygrał po raz trzeci z rzędu. Red Bull zaliczył kolejną wpadkę. Ferrari okazało się gorsze od Williamsa. Kto wykorzystał swoją okazję w Miami, a kto wolałby zapomnieć o tym weekendzie? Oto nasz werdykt.

Zwycięzcy

Oscar Piastri

Oscar Piastri wygrał w Miami trzecie Grand Prix z rzędu w tym sezonie. Tym samym nie tylko powiększył swoje prowadzenie w klasyfikacji generalnej, ale też ma o jedno więcej zwycięstwo niż Lando Norris. Australijczyk zajął drugie miejsce w sprincie, bo szansa na wygraną zniknęła po wyjechaniu samochodu bezpieczeństwa. Jego najgorszy moment podczas całego weekendu przyszedł parę godzin później. W kwalifikacjach do niedzielnego GP uplasował się na 4. pozycji, gorzej od kolegi zespołowego i Kimiego Antonellego w Mercedesie. Właściwie to był jedyny moment, gdzie Piastri mógł pokazać się z lepszej strony.

The only drivers who have won back-to-back-to-back races during F1's hybrid era 🏆🏆🏆 pic.twitter.com/nmdmYXoL6d

— Autosport (@autosport) May 5, 2025

Lider mistrzostw F1 skorzystał na zamieszaniu między Norrisem a Verstappenem na pierwszym okrążeniu i wysunął się na drugie miejsce tuż po starcie. Można argumentować, że trochę zbyt długo czasu spędził próbując wyprzedzić Holendra, będąc znacznie szybszym od niego. Mimo wszystko, czterokrotnego mistrza świata nigdy nie jest łatwo wyprzedzić, a Piastri poradził sobie lepiej niż kolega zespołowy. Wybrał odpowiedni moment i szybko zbudował kilkusekundowe prowadzenie. Australijczyk wykorzystał przewagę MCL39, które jest szybsze od RB21 na prostych i świetnie radzi sobie z oponami. Nie popełnił błędu przy neutralizacjach i dowiózł zwycięstwo dla zespołu.

Williams

Williams ponownie dowiózł podwójne punkty w Grand Prix. Co prawda weekend w Miami był dla nich pełen wzlotów i upadków, ale mogą zaliczyć go do udanych. Alex Albon zdobył 4. miejsce w sprincie, które stracił w wyniku 5-sekundowej kary. Z kolei Carlos Sainz zderzył się z bandami i przebił nową oponę, co zakończyło jego sprint.

Charles Leclerc believes Williams are ahead of Ferrari on pure pace this weekend 👀#MiamiGP pic.twitter.com/mSCurjckmg

— Autosport (@autosport) May 4, 2025

Jednak już kilka godzin później w kwalifikacjach obaj kierowcy Williamsa nie dość, że bez problemów weszli do Q3, to jeszcze uplasowali się wyżej od Leclerka i Hamiltona w Ferrari. Nie przypadkiem pokonali stajnię z Maranello, lecz po prostu mieli lepsze tempo. Carlos Sainz walczył z byłym kolegą zespołowym podczas Grand Prix i przez pewien czas skutecznie utrzymywał się z przodu. Możliwe, że drobne błędy kosztowały go wyższą pozycję na koniec. Nie był też zadowolony z komunikacji z zespołem przez radio. Incydent z siedmiokrotnym mistrzem świata na ostatnim okrążeniu również nie pomógł, ale nie otrzymał za to żadnej kary.

Alex Albon przejechał spokojny wyścig i skorzystał na neutralizacjach. Ukończył GP na 5. miejscu i zdobył 10 punktów dla Williamsa. Pokazał się z lepszej strony niż Hiszpan.

McLaren

Podczas całego weekendu można było zdobyć maksymalnie 58 punktów za sprint i niedzielne Grand Prix. Tak zrobił McLaren i umocnił przewagę w klasyfikacji konstruktorów nad Mercedesem (246 vs 141). Co prawda kierowcy stajni z Woking nadal nie maksymalizują szans w kwalifikacjach, bo do pole position do sprintu i GP pobili ich Kimi Antonelli i Max Verstappen. Wykorzystują jednak przewagę MCL39 na dystansie wyścigu, co widać szczególnie w przypadku niskiej degradacji opon oraz prędkości na prostych.

McLaren's dominance in 2025 👀 pic.twitter.com/xCBIpKLJtu

— Autosport (@autosport) May 4, 2025

Zak Brown dość śmiało stwierdził, że McLaren nie ma najszybszego bolidu, a zwyczajnie wykonują dobrą pracę jako zespół. Inne zdanie miał Andrea Stella, który przyznał, że ich auto miało w Miami przewagę i kierowcy z niej skorzystali. Szef zespołu ma oczywiście rację i zarówno fani, jak i ekipa papai widzi już po raz kolejny w tym roku, że nie wystarczy zbudować najlepszy samochód. Trzeba umiejętnie wykorzystać wszystkie okazje, bo rywale z pewnością wyeksploatują wszelkie niedociągnięcia.

Przegrani

Ferrari

Podobnie jak w przypadku Astona Martina, dobry wynik w sprincie nie okazał się reprezentatywny dla rzeczywistego poziomu Ferrari. Lewis Hamilton dzięki dobrej strategii zajął trzecie miejsce i miał nadzieję, że momentum będzie trwać w kwalifikacjach. Oczekiwania spełzły na niczym, bo odpadł z Q2 i startował z 12. miejsca.

Charles Leclerc wyeliminował się ze sprintu jeszcze przed jego początkiem. Ferrari założyło mu pośrednie opony deszczowe, gdy wyjeżdżał na tor, co okazało się błędem. Przy intensywnym deszczu, Monakijczyk stracił kontrolę i rozbił się. W późniejszych kwalifikacjach do GP zajął tylko 8. miejsce, za dwoma kierowcami Williamsa.

Lewis: "Have a tea break while you’re at it!" ☕️#MiamiGP pic.twitter.com/XhD01EYuh3

— Autosport (@autosport) May 4, 2025

Dość powiedzieć, że decyzja strategiczna w sprincie była jedyną słuszną Ferrari w tym aspekcie w Miami. Do Grand Prix Charles Leclerc i Lewis Hamilton startowali na różnych oponach. Jechali kolejno na średniej i twardej, a po rundzie pit stopów było odwrotnie. Wylądowali obok siebie i zespół chciał dogonić Kimiego Antonellego na 6. miejscu.

Stratedzy mogli podjąć dobrą lub złą decyzję, ale wybrali najgorszą. Zamieszanie w komunikacji i zamiana miejscami sprawiły, że Leclerc i Hamilton zdążyli przegrzać swoje opony, więc nie było nawet szansy na dogonienie kierowcy Mercedesa. Siedmiokrotny mistrz świata był słusznie niezadowolony, rzucając sarkastyczne uwagi przez radio.

Someone get this man a stand-up Netflix special pic.twitter.com/mRtg97cITq

— The Race (@wearetherace) May 4, 2025

Tor w Miami obnażył słabe strony SF-25, czyli m.in. wolne zakręty. W poprzednich latach było to mocną stroną bolidów Ferrari. Obaj kierowcy zgodzili się, że auto zwyczajnie potrzebuje ulepszeń. Szef zespołu Fred Vasseur miał inne zdanie, mówiąc, że nadal wierzy w projekt i dużo im nie brakowało do Mercedesa i Red Bulla pod względem tempa. Jednak fakt, że w kwalifikacjach pokonał ich Williams, a w wyścigu Carlos Sainz mógł walczyć z Hamiltonem i Leclerkiem, natomiast Alex Albon skończył na wyższej pozycji, powinien dać mu myślenia.

Aston Martin

Lance Stroll ponownie skorzystał z zamieszania wokół niego, neutralizacji i pecha swojego kolegi zespołowego, zdobywając pięć punktów w sprincie. Nie odzwierciedla to rzeczywistej sytuacji zespołu, co szybko stało się jasne w kwalifikacjach do niedzielnego Grand Prix. Obaj kierowcy odpadli z Q1, a wyścig zakończyli na przedostatnim i ostatnim miejscu.

Fernando Alonso zapewne będzie chciał zapomnieć o tym weekendzie. Co prawda przeszedł do SQ3, dzięki współpracy z Verstappenem, który odwzajemnił przysługę i dał mu cień aerodynamiczny w SQ2, ale potem było już tylko gorzej. Dwukrotny mistrz świata miał szansę ukończyć sprint w pierwszej piątce, gdyby nie kolizja z Liamem Lawsonem. Można było tego uniknąć, gdyby nie błędy strategiczne. Zespół nie posłuchał Alonso, gdy ten przez parę okrążeń prosił o zmianę opon na slicki, mimo że Tsunoda pokazał swoim tempem, że ta mieszanka była szybsza. Na pit stop zjechał za to Stroll, który na tym bardzo skorzystał.

Our #MiamiGP race results. 🏁 pic.twitter.com/eVvT9Z7i7O

— Aston Martin Aramco F1 Team (@AstonMartinF1) May 4, 2025

Grand Prix Miami pokazało, że Aston Martin jako jedyny zespół w padoku był wolniejszy niż w 2023. AMR25 jest szybsze w szybkich zakrętach niż AMR23, ale na niewiele to się zdało. Bolid nie ma przyczepności, co pokazał obrót Alonso, gdy ten próbował dogonić Gasly’ego w Alpine. Telemetria pokazuje, że jechał dokładnie tak, jak w poprzednim okrążeniu – nie przestrzelił zakrętu, nie przycisnął pedału gazu wcześniej. Po prostu stracił trakcję.

Potwierdza to, co stało się jasne już w poprzednich wyścigach. Tegoroczny bolid Astona nie ma przyczepności mechanicznej. Co więcej, Andy Cowell przyznał, że tylne zawieszenie nie zachowuje się jak powinno, a w rezultacie tył jest niestabilny i nieprzewidywalny. Ekipa z Silverstone mierzy się z tym problemem już od trzech lat i nadal go nie rozwiązała. Dramatyczną sytuację chyba najlepiej obrazuje wynik Alonso, który skończył na 15. miejscu, ale 20 sekund za kierowcą Stake. Stroll uplasował się na 16. pozycji.

"We need to continue to analyse where we can improve and work hard to be more competitive in Imola."

Debrief the #MiamiGP with Andy Cowell and the team.

— Aston Martin Aramco F1 Team (@AstonMartinF1) May 5, 2025

Liam Lawson

Liam Lawson jak na razie tylko potwierdza słuszność decyzji Red Bulla o zdegradowaniu go do Racing Bulls. Nie ma żadnych punktów w klasyfikacji mistrzostw, ale zdobył już 6 karnych na superlicencji. W sprincie spowodował kolizję z Fernando Alonso i miał szczęście, że sędziowie potraktowali sprawę dość łagodnie.

Unfortunate contact between Alonso and Lawson 💥

This is how Fernando's Sprint came to an end 😬#F1 #F1Sprint #MiamiGP pic.twitter.com/zdBuVl3N7F

— Formula 1 (@F1) May 3, 2025

Otrzymał 5 sekund kary i 1 punkt karny do superlicencji, bo wzięto pod uwagę okoliczności łagodzące, czyli mokry, ale przysychający tor. Stracił więc 7. miejsce w sprincie. W kwalifikacjach do GP odpadł z Q2 i startował z 15. pozycji, za Isackiem Hadjarem na 11. W niedzielę zderzył się z Jackiem Doohanem z Alpine, w wyniku czego obaj nie ukończyli wyścigu z powodu uszkodzeń.

Red Bull

Red Bull już po raz drugi dokonał pomyłki przy pit stopie. Takie problemy są niepodobne dla ich zespołu, więc tym bardziej dziwi fakt, że wpadka zdarzyła się już kolejny raz. Po zmianie opon w sprincie mechanicy zbyt szybko wypuścili Verstappena, który wjechał pod koła Antonellego i uszkodził przednie skrzydło. Sytuacja była niebezpieczna dla członków zespołu, ale obaj kierowcy zrobili wszystko, co mogli, by uniknąć większych nieprzyjemności. Niestety, szanse na dobry wynik obojga zniknęły. Holender otrzymał 10 sekund kary za niebezpieczne wypuszczenie w alei serwisowej i spadł na 17. miejsce.

An impressive @pirellisport pole position lap from Max Verstappen! 💯

Let's ride onboard for the full lap 👊#F1 #MiamiGP pic.twitter.com/kEIVY0c02r

— Formula 1 (@F1) May 3, 2025

Czterokrotny mistrz świata zdobył pole position w kwalifikacjach do Grand Prix, co potwierdziło, że RB21 dotrzymuje tempa MCL39 na jednym okrążeniu. Na dystansie wyścigu jednak Red Bull nie miał szans, podobnie jak pozostałe osiem zespołów, które miały problem z przegrzewaniem i zużyciem opon.

Zespół z Milton Keynes przywiózł do Miami nową podłogę dla Maxa Verstappena. Ulepszenie okazało się skuteczne, ale Helmut Marko przyznał, że niewystarczająco. Zaszokowało go tempo McLarena w wyścigu, gdy Oscar Piastri bez problemu zbudował przewagę po wyprzedzeniu jego kierowcy. Na kolejne GP w Imoli planowane są kolejne poprawki.

Lando ⚔️ Max

It was an intense battle out there between the McLaren and Red Bull pairing 👊#F1 #MiamiGP pic.twitter.com/ZJQbHlGVqY

— Formula 1 (@F1) May 5, 2025

Jack Doohan

Jack Doohan po raz pierwszy uzyskał lepszy wynik w kwalifikacjach niż Pierre Gasly. Chociaż powodem tego był korek podczas drugiego okrążenia pomiarowego Francuza. Jego kolega zespołowy i tak ukończył wyścig, startując z alei serwisowej po zmianie ustawień w warunkach parc fermé. Tymczasem Jack Doohan zderzył się z Liamem Lawsonem na pierwszym okrążeniu.

Colliding at the first corner! 🫣

This contact ended Jack Doohan's race prematurely 😢#F1 #MiamiGP pic.twitter.com/6MkrLTtPZ4

— Formula 1 (@F1) May 5, 2025

Nie zdołał dojechać z przebitą oponą do garażu i spowodował na moment neutralizację wirtualnym samochodem bezpieczeństwa. Nie zdobył jeszcze żadnego punktu w klasyfikacji generalnej, ale ma już 4 karne na superlicencji. Oliver Oakes, szef zespołu Alpine, zaprzeczał doniesieniom, jakie pojawiły się przed GP Miami, że Doohan zostanie zastąpiony przed Imolą. Jednak jak podaje The Race, w następnym Grand Prix jego miejsce ma już zająć Franco Colapinto. Decyzja miała zostać podjęta w niedzielę wieczorem.

Ollie Bearman

Ollie Bearman to kolejny kierowca, który będzie chciał zapomnieć o weekendzie w Miami. Rozbił się pod koniec jedynej sesji treningowej. Do sprintu zakwalifikował się na ostatnim miejscu. Nieźle radził sobie w samym wyścigu, który ukończył na 8. pozycji, ale otrzymał karę 5 sekund za niebezpieczne wypuszczenie po pit stopie pod koła Nico Hülkenberga. Spadł więc na 14. lokatę.

Red flag 🚩

Ollie Bearman is in the wall after losing the rear of the car at Turn 12#F1 #MiamiGP pic.twitter.com/8MAPjlRp8b

— Formula 1 (@F1) May 2, 2025

W kwalifikacjach do niedzielnego Grand Prix ponownie uplasował się ostatni, podczas gdy Esteban Ocon startował z 9. pozycji. Nie szło mu najgorzej w wyścigu, bo wykorzystał zderzenie Lawsona z Doohanem. Niestety na 28. okrążeniu napotkał problemy. Stracił moc, co było wynikiem awarii jednostki napędowej w jego bolidzie. Wywołało to neutralizację wirtualnym samochodem bezpieczeństwa. Bearman oczywiście nie mógł kontynuować dalej.

Aby nie przegapić najciekawszych artykułów kliknij obserwuj speedwaynews.pl na Google News

Obserwuj nas!
  • Tagi
  • Aston Martin F1
  • Carlos Sainz
  • Charles Leclerc
  • F1
  • F1 2025
  • Ferrari
  • Lewis Hamilton
  • Liam Lawson
  • Max Verstappen
  • McLaren
  • Oscar Piastri
  • Red Bull
  • Williams

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Powiązane artykuły

Sergio Perez: Red Bull żałuje mojego odejścia. Poddali się presji

Sergio Perez: Red Bull żałuje mojego odejścia. Poddali się presji

Wiktoria Żupińska

  • Formuła 1
25 czerwca 2025

Sergio Perez twierdzi, że Red Bull żałuje jego odejścia. Meksykanin prowadzi rozmowy z zespołami, aby wrócić do F1. Chwali Maxa Verstappena.

Verstappen szczerze: Dostałbym zawału

Verstappen szczerze: Dostałbym zawału

Adrian Januszkiewicz

  • Formuła 1
24 czerwca 2025

Chociaż to duet McLarena wydaje się obecnie najmocniejszy, to Max Verstappen wciąż może zostać Mistrzem Świata Formuły 1 sezonu 2025. Holender przyznał, że swój piąty tytuł wolałby zdobyć przed ostatnim wyścigiem.

Mari Boya jako pierwszy. Aston Martin otwiera akademię kierowców

Mari Boya jako pierwszy. Aston Martin otwiera akademię kierowców

Wiktoria Żupińska

  • Formuła 1
24 czerwca 2025

Aston Martin dołączył do reszty zespołów. Stajnia z Silverstone uruchomiła właśnie własną akademię rozwoju młodych kierowców. Z ekipą związał się kolejny Hiszpan.

„F1: Film”. Oglądać, a może lepiej nie? | Recenzja

„F1: Film”. Oglądać, a może lepiej nie? | Recenzja

Daniel Bonna

  • Formuła 1
24 czerwca 2025

23 czerwca odbyły się przedpremierowe pokazy "F1: Film" w reżyserii Josepha Kosinskiego. Oficjalna premiera już w nadchodzący piątek, 27 czerwca. Natomiast tutaj przeczytacie, czego można się spodziewać po tej produkcji bez spojlerów fabularnych.

Alonso uratował mu karierę. Bortoleto o pomocy mistrza świata

Alonso uratował mu karierę. Bortoleto o pomocy mistrza świata

Wiktoria Żupińska

  • Formuła 1
24 czerwca 2025

Gabriel Bortoleto wyjawił, że pomoc Fernando Alonso okazała się nieoceniona w drodze do F1. Dzięki znajomościom mistrza świata znalazł się w dobrych zespołach w F3 i F2.

Domenicali: Dajcie mu pracować w spokoju. Vasseur wie, co robi

Domenicali: Dajcie mu pracować w spokoju. Vasseur wie, co robi

Wiktoria Żupińska

  • Formuła 1
23 czerwca 2025

CEO F1 powiedział mediom, żeby zostawili szefa zespołu Ferrari w spokoju. Stefano Domenicali wyraził wsparcie dla Freda Vasseura. Media spekulują o przyszłości Francuza.

Alonso spodziewał się bardziej zaciętej walki o tytuł F1 w 2025

Alonso spodziewał się bardziej zaciętej walki o tytuł F1 w 2025

Wiktoria Żupińska

  • Formuła 1
22 czerwca 2025

Fernando Alonso spodziewał się, że więcej kierowców będzie walczyć o mistrzostwo w F1. Stawka jest ciasna, ale McLaren nadal ma przewagę nad wszystkimi.

Aktywny kierowca F1 wystąpi w Le Mans 24H? To niewykluczone

Aktywny kierowca F1 wystąpi w Le Mans 24H? To niewykluczone

Igor Długosz

  • Formuła 1
20 czerwca 2025

Ogłoszenie kierowców Hypercar McLarena nie wydarzy się w najbliższej przyszłości. Długie oczekiwanie może być jednak tego warte. Sporą niespodziankę potencjalnie szykują dla nas Lando Norris i Oscar Piastri.

Mistrz świata chce wystartować w Le Mans, ale…

Mistrz świata chce wystartować w Le Mans, ale…

Adrian Januszkiewicz

  • Formuła 1
20 czerwca 2025

Max Verstappen podkreśla, że chciałby wystartować pewnego dnia w legendarnym wyścigu 24h Le Mans. Mistrz świata jednak pewne zastrzeżenia co do przepisów obowiązujących w serii WEC.

Racing Bulls zawiedzeni po GP Kanady. Rywale bardzo blisko

Racing Bulls zawiedzeni po GP Kanady. Rywale bardzo blisko

Adrian Januszkiewicz

  • Formuła 1
20 czerwca 2025

Wyścig o GP Kanady Formuły 1 nie ułożył się po myśli ekipy Racing Bulls. Isack Hadjar i Laurent Mekies zgodnie uważają, że zespół z Faenzy miał sporo przeszkód w Montrealu.

Patronat medialny

  • Speedway Równe

  • Speedway Club Žarnovica

  • German Speedway Masters

  • Baltic Speedway League

Formuła 1

MKierowcaZespółPkt.
1.Oscar PiastriMcLaren198
2.Lando NorrisMcLaren176
3.Max VerstappenRed Bull155
4.George RussellMercedes136
5.Charles LeclercFerrari104
6.Lewis HamiltonFerrari79
7.Andrea Kimi AntonelliMercedes63
8.Alexander AlbonWilliams42
9.Esteban OconHaas22
10.Isack HadjarVisa Cash App RB21
11.Nico HulkenbergStake F1 Team20
12.Lance StrollAston Martin14
13.Carlos SainzWilliams13
14.Pierre GaslyAlpine11
15.Yuki TsunodaRed Bull10
16.Fernando AlonsoAston Martin8
17.Oliver BearmanHaas6
18.Liam LawsonVisa Cash App RB4
19.Gabriel BortoletoStake F1 Team0
20.Franco ColapintoAlpine0
21.Jack DoohanAlpine0

Formuła 2

MKierowcaZespółPkt.
1.Alex DunneRodin Motorsport87
2.Richard VerschoorMP Motorsport84
3.Arvid LinbladCampos Racing79
4.Jak CrawfordDAMS Lucas Oil73
5.Luke BrowningHitech TGR73
6.Leonardo FornaroliInvicta Racing66
7.Pepe MartiCampos Racing49
8.Victor MartinsART Grand Prix41
9.Sebastián MontoyaPrema Racing36
10.Dino BeganovicHitech TGR29
11.Kush MainiDAMS Lucas Oil21
12.Gabriele MiniPrema Racing21
13.Oliver GoetheMP Motorsport12
14.Roman StanekInvicta Racing12
15.Joshua DürksenAIX Racing11
16.Rafael VillagómezVan Amersfoort Racing10
17.Ritomo MiyataART Grand Prix5
18.Amaury CordeelTrident2
19.Sami MeguetounifTrident1
20.Cian ShieldsAIX Racing0
21.John BennettVan Amersfoort Racing0
22.Max EstersonTrident0

MotoGP

MKierowcaZespółPkt.
1.Marc MarquezDucati Lenovo Team196
2.Alex MarquezBK8 Gresini Racing MotoGP172
3.Francesco „Pecco” BagnaiaDucati Lenovo Team124
4.Franco MorbidelliPertamina Enduro VR46 Racing Team98
5.Johann ZarcoCastrol HRC Honda97
6.Fabio Di GiannantonioPertamina Enduro VR46 Racing Team88
7.Marco BezzecchiAprilia Racing69
8.Fabio QuartararoMonster Energy Yamaha MotoGP Team59
9.Pedro AcostaRed Bull KTM Factory Racing58
10.Fermin AldeguerBK8 Gresini Racing MotoGP56
11.Maverick VinalesRed Bull KTM Tech345
12.AI AguraTrackhouse MotoGP Team38
13.Luca MariniHonda HRC Castrol38
14.Brad BinderRed Bull KTM Factory Racing34
15.Enea BastianiniRed Bull KTM Tech331
16.Jack MillerPrima Pramac Yamaha MotoGP29
17.Alex RinsMonster Energy Yamaha MotoGP Team26
18.Raúl FernándezTrackhouse MotoGP Team19
19.Joan MirHonda HRC Castrol18
20.Takaaki NakagamiHonda HRC Test Team10
21.Lorenzo SavadoriAprilia Racing8
22.Augusto FernandezPrima Pramac Yamaha MotoGP3
23.Miguel OliveiraPrima Pramac Yamaha MotoGP2
24.Somkiat ChantraIDEMITSU Honda LCR0
25.Aleix EspargaroHonda HRC Test Team0
26.Jorge MartinAprilia Racing0

Wydawca:
IBO Media Dagmara Starzec
32-015 Stanisławice 318
e-mail: kontakt@speedwaynews.pl

  • Kontakt z redakcją
  • Dołącz do speedwaynews.pl
  • Pokaż się u nas
  • Regulamin
  • Polityka Prywatności
  • Informacje o RODO
  • Zarejestruj się
  • O serwisie
  • Galerie zdjęć

2025 © speedwaynews.pl - Wszelkie prawa autorskie wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie informacji i tekstów zabronione