⨉
⨉
  • O serwisie
  • Współpraca i reklama
  • Autorzy
  • Kontakt
  • Regulamin serwisu
  • Dołącz do speedwaynews.pl
  • Zaloguj się
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
F1 speedwaynews speedway
  • Formuła 1
    • Kalendarz Formuły 1
    • Składy zespołów Formuły 1 2025
  • MotoGP
    • Kalendarz MotoGP 2025
    • Tory MotoGP
  • Serie juniorskie
    • Formuła 2
    • Formuła 3
    • Formuła 4
    • Formuły regionalne
  • Serie juniorskie z Polakami
    • Wyniki
  • Kącik ciekawostek
    • Historia Formuły
    • Kariery
    • Polacy w Formule
    • Tory
  • Inne wyścigi
  • Wywiady
Zakończona
- Logo Kwalifikacje do GP Japonii F1 2025
05.04.2025 08:00
Zakończona
 Logo F1 GP Chin 2025
23.03.2025 07:55
Zakończona
 Logo Kwalifikacje do GP Chin F1 2025
22.03.2025 07:55
Zakończona
 Logo Sprint przed GP Chin 2025
22.03.2025 03:55
Zakończona
 Logo Kwalifikacje do sprintu GP Chin F1 2025
21.03.2025 08:30
Strona główna » Grand Prix Emilii-Romanii: Zwycięzcy i przegrani

Grand Prix Emilii-Romanii: Zwycięzcy i przegrani

  • Formuła 1
19 maja 2025 Ten artykuł przeczytasz w 19 minut

Wiktoria Żupińska

Grand Prix Emilii-Romanii: Zwycięzcy i przegrani

Max Verstappen kontrolował Grand Prix Emilii-Romanii. Nie popełnił żadnego błędu. Ferrari odrabiało straty po sobotnim rozczarowaniu. McLaren nie wykorzystał okazji. Kto zaimponował, a kto zmarnował szanse? Oto nasz werdykt.

Zwycięzcy

Max Verstappen

Max Verstappen zrobił wszystko, co do niego należało w ten weekend. Udało mu się to, w czym zawiedli kierowcy McLarena – wygrać Grand Prix Emilii-Romanii. Holender zakwalifikował się na drugim miejscu, ale nie zamierzał spędzić dużo czasu na tej pozycji. Tuż po starcie odważnie i bezkompromisowo wyprzedził po zewnętrznej Oscara Piastriego na późnym dohamowaniu w 1. zakręcie. Szybko zbudował przewagę. W pewnym momencie wyniosła ona aż 18 sekund nad Norrisem.

That Max Verstappen move from onboard 😮‍💨

The reigning champ gets a DREAM start at Imola!#F1 #ImolaGP pic.twitter.com/zvIUuqXXxA

— Formula 1 (@F1) May 18, 2025

Holender kontrolował bez problemu cały wyścig, przedłużając pierwszy stint na średnich oponach. Red Bull wykorzystał okazję i Verstappen zjechał na pit stop, gdy wyjechał wirtualny samochód bezpieczeństwa. Pozwoliło mu to dołączyć do reszty stawki nadal jako lider. Przy kolejnej neutralizacji czterokrotny mistrz świata zmienił opony ponownie. Świetnie poradził sobie z restartem, nie tracąc miejsca i od nowa zaczął budować przewagę. Wygrał Grand Prix Emilii-Romanii po raz czwarty z rzędu. Do lidera klasyfikacji mistrzostw brakuje mu 24 punktów.

Red Bull

Red Bull przywiózł ostatnią część dużego pakietu ulepszeń, który rozdzielili na trzy weekendy wyścigowe. Poprawki na Imoli miały dotyczyć kluczowego obszaru, gdzie RB21 traci do MCL39, czyli degradacji opon. Na ten moment można powiedzieć, że poprawki działają, bo Max Verstappen nie miał problemu z dotrzymaniem tempa kierowcom McLarena na dystansie wyścigu. Sam Helmut Marko stwierdził, że Red Bull był równie dobry, jeśli nie lepszy od ekipy papai.

Red Bull overtake Ferrari as the F1 team with the most victories in the 21st century 🏆 pic.twitter.com/A8Gt2q10uL

— Autosport (@autosport) May 18, 2025

Zespół z Milton Keynes obchodził 400. Grand Prix w Formule 1 i uczcił to wygraną Maxa Verstappena. Początek weekendu nie wyglądał najlepiej, ale ponownie ekipa w trakcie i pomiędzy sesjami treningowymi znalazła najodpowiedniejsze ustawienia oraz zoptymalizowała ulepszenia. Red Bull jako jeden z niewielu potrafi polepszyć się tak znacznie pomiędzy pierwszym treningiem a następnie kwalifikacjami i wyścigiem. Pochwalił ich nawet po GP sam Holender, który w piątek był raczej pesymistyczny.

Duży i groźnie wyglądający wypadek Yukiego Tsunody w kwalifikacjach był kosztowny i wynikiem „głupiego błędu” jak przyznał sam kierowca. Musiał startować z alei serwisowej, co sprawiło, że znalazł się w niekorzystnej sytuacji i musiał nadrabiać miejsca. Japończyk zdobył jednak punkt, zajmując ostatecznie 10. pozycję.

Alex Albon

Alex Albon po raz drugi z rzędu skończył na piątym miejscu. W kwalifikacjach pokonał go znowu Carlos Sainz, ale to 29-latek po raz kolejny przywiózł więcej punktów dla zespołu. Jeśli krytycy przed początkiem sezonu twierdzili, że zostanie definitywnie pokonany przez Hiszpana, to na razie dzieje się odwrotnie.

A "frustrated" Carlos Sainz says he was caught off-guard by the early call for his first pitstop in the #EmiliaRomagnaGP – but followed it because he's a "team player" and the team has more information.

But it just left him "on an offset strategy that clearly wasn't working". pic.twitter.com/LMHYTCw6yB

— The Race (@wearetherace) May 18, 2025

Co prawda Carlos Sainz był sfrustrowany po wyścigu decyzją o wczesnym pit stopie, co okazało się nie najlepszą decyzją strategiczną. Alex Albon dobrze zadbał o pośrednie opony, przedłużył stint i wspiął się aż na czwarte miejsce z ósmego. Wykorzystał dobrze obie neutralizacje i walczył z kierowcami Ferrari. Skończył na piątej pozycji, po tym jak zespół kazał Charlesowi Leclerkowi oddać miejsce, obawiając się kary za agresywną obronę.

Isack Hadjar

Isack Hadjar kontynuuje swoją imponującą formą i regularnymi rezultatami. Po początkowych rozczarowaniach, gdy rozbił się a Australii, a potem nie zdobył punktów w wyniku błędów strategicznych zespołu, Francuz kolejny raz uplasował się w pierwszej dziesiątce. To już piąte Grand Prix, które ukończył lepiej niż Liam Lawson.

Przejechał dobry wyścig na Imoli, dobrze nawigując neutralizacje. Trzymał się pozycji punktowanych. Pomimo niewielkiego doświadczenia, Isack Hadjar swoimi solidnymi występami pokazuje swoje umiejętności i talent.

Przegrani

Aston Martin

Aston Martin obrał bardzo dobrą strategię w kwalifikacjach, decydując się na opony średnie C5 w Q2 i Q3. Fernando Alonso i Lance Stroll osiągnęli najlepsze wyniki w sesjach w tym sezonie, zdobywając kolejno piąte i ósme miejsce. Niestety ta decyzja zawsze wiązała się z ryzykiem, że będą musieli pójść na kompromis w niedzielnym wyścigu. Tak się stało, o czym przekonał się też George Russell, ale mimo wszystko przynajmniej jeden kierowca Astona mógł zdobyć punkty.

Niestety zespół zdecydował się na wczesne pit stopy i tym samym niekorzystną strategię, co wiadomo było już w czasie rzeczywistym, nie mówiąc po zakończeniu wyścigu. Pierwsza neutralizacja, po tym jak Esteban Ocon zatrzymał się na trawie, pozbawiła szans na punkty. Można tu też mówić o pechu, podobnie w przypadku Leclerka, który również wcześniej zmienił opony.

📻 Alonso not sounding *too* happy over team radio… pic.twitter.com/rQVl5wd1GV

— The Race (@wearetherace) May 18, 2025

Gdy wyjechał samochód bezpieczeństwa, po tym gdy Kimi Antonelli miał awarię na okrążeniu 46., obaj kierowcy zjechali na pit stop. Niestety nawet jeśli mieli ambicję odrobienia straty, było już na to za późno, bo zostało jedynie 10 okrążeń. Fernando Alonso mimo tego zrobił, co mógł i wyprzedził Lawsona, Hülkenberga i Gasly’ego. Zbliżył się do Tsunody, ale zabrakło już czasu.

Mimo wszystko, zespół może wyjechać z Włoch z pozytywami. Aston Martin wprowadził pierwszy skuteczny pakiet ulepszeń od ponad dwóch lat. Fernando Alonso był w sobotę ostrożny w ocenie poprawek, ale po wyścigu powiedział, że działają, a AMR25 to teraz mocny bolid, który jest w stanie walczyć o punkty.

Ferrari

Ferrari zostało odpadło z Q2 po raz pierwszy od Kanady w 2024. Nie pomaga fakt, że pokonali ich obaj kierowcy Williamsa i Astona Martina. Co prawda w wyścigu udało się odrobić straty zarówno Lewisowi Hamiltonowi, jak i Charlesowi Leclerkowi, ale czwarte i szóste miejsce to nie jest wynik, z którego Ferrari powinno się cieszyć.

Charles Leclerc's reaction to giving Alex Albon back his P5 position. pic.twitter.com/bDdHtcV0pq

— ESPN F1 (@ESPNF1) May 18, 2025

Z ambicji przedsezonowych o walkę o tytuły mistrzowskie praktycznie nic nie zostało. Walka o na czele stawki rozgrywa się między Maxem Verstappenem a kierowcami McLarena. Stajnia z Maranello przygotowuje nowe tylne zawieszenie, co ma być próbą ratowania sezonu. Nadal znajdują się na czwartym miejscu za Red Bullem w klasyfikacji konstruktorów.

Charles Leclerc po kwalifikacjach i niedzielnym wyścigu był wyraźnie sfrustrowany, jeśli nie zrezygnowany. Przyznał, że nie może liczyć na cud każdego weekendu, bo bolid zwyczajnie nie jest wystarczająco szybki, aby walczyć o wyższe pozycje niż czwarta czy piąta. Monakijczyk powiedział też, że SF-25 nie ma potencjału, co może być przytykiem w stronę Freda Vasseura, który nieustannie o owym potencjale wspomina.

Ferrari: so slow they're inventing new positionshttps://t.co/53zGKCjACU pic.twitter.com/lV8WAREiyS

— PlanetF1 (@Planet_F1) May 17, 2025

Bolid Ferrari pokazuje dobre tempo na dystansie wyścigu, ale traci wiele w kwalifikacjach. W niedzielę więc kierowcy muszą nadrabiać pozycje, co nie zawsze jest możliwe. Zespół nie przewiduje większych poprawek na następne kilka Grand Prix. W tym tygodniu F1 zawita do Monako. Na torze dominują wolne zakręty, a te są słabością SF-25, w przeciwieństwie do aut z poprzednich lat.

McLaren

Oscar Piastri zdobył pole position w sobotnich kwalifikacjach. Najlepszym wynikiem byłaby wygrana. Każde stracone miejsce oznacza przegraną, szczególnie biorąc pod uwagę jak dobry jest MCL39. Australijczyk stracił prowadzenie w pierwszym zakręcie, po tym jak „nie zamknął drzwi” Holendrowi.

Lider klasyfikacji zjechał na wczesny pit stop, co okazało się niekorzystną strategią, bo spędził wiele czasu za wolniejszymi bolidami. Później odrobił straty, ale nie zmienił opon, gdy wyjechał samochód bezpieczeństwa po tym jak Antonelli zatrzymał się na okrążeniu 46. Ostatecznie wyprzedził go kolega zespołowy na nowszej mieszance.

After his team took their first win since Japan, Red Bull's Christian Horner revealed they were more surprised by the lack of speed from McLaren.#F1 #RedBull

Read more: https://t.co/av71GFE11S pic.twitter.com/1VuqlfLgTx

— PlanetF1 (@Planet_F1) May 18, 2025

Jeżeli mowa Lando Norrisie to kolejny weekend, gdy nie wykorzystał szans bolidu. W kwalifikacjach przegrał nie tylko z Piastrim, ale też Verstappenem i Russellem. Z czwartego miejsca udało mu się skończyć na drugim. McLaren jednak nie może być w pełni zadowolony, co zasugerował nawet Brytyjczyk przez radio po zakończeniu wyścigu. Na ten jedyny najlepszy możliwy wynik dla ekipy z Woking to 1-2, a udało im się to tylko dwukrotnie spośród siedmiu dotychczasowych rund.

Grand Prix Emilii-Romanii pokazało, że Piastri i Norris nie mogą sobie pozwolić na żadne błędy z Verstappenem. Holender bezlitośnie je wykorzysta. Red Bull po wczorajszej wygranej, wiedząc, że ich ulepszenia okazały się skutecznie, jest jeszcze bardziej zdeterminowany w walce o mistrzostwo. Zapowiedział to już Christian Horner.

Sky Sports expert Jacques Villeneuve says McLaren got the big call wrong after the Safety Car…

"They show weakness, basically, they don't show the strength that Red Bull are always showing year after year. It's as if they're afraid to be aggressive in trying to win the… pic.twitter.com/jrbR3dsPK5

— Fastest Pitstop (@FastestPitStop) May 18, 2025

Andrea Stella przyznał, że był trochę zaskoczony tempem RB21 w trakcie wyścigu. Zwycięstwo Red Bulla znaczy więcej niż w Japonii, gdzie chodziło o zdobycie i utrzymanie pozycji na torze. Na Imoli zespół pokazał, że może być nie tylko na równi z McLarenem, ale nawet lepszy, szczególnie pod względem operacyjnym. Po tym, gdy Verstappen objął prowadzenie, nie musiał się praktycznie martwić o zagrożenie ze strony McLarena.

Mercedes

George Russell zdobył trzecie miejsce w kwalifikacjach do Grand Prix Emilii-Romanii, ale długo go nie utrzymał. Kierowca ukończył wyścig na siódmym miejscu, ale powiedział, że i tak miał szczęście, że nie spadł niżej. Pierwszy stint Brytyjczyka na oponach pośrednich był naprawdę słaby. Później poradził sobie z Astonami, ale niemal dogonił go Carlos Sainz w Williamsie.

George Russell said Mercedes had "absolutely zero pace" after he went from third to seventh in Imola.#F1 #ImolaGP https://t.co/xkiZySCLxI

— PlanetF1 (@Planet_F1) May 18, 2025

Kimi Antonelli dzielnie utrzymywał Lewisa Hamiltona przez całkiem długi czas. Niestety jego bolid się zepsuł i Włoch nie ukończył swojego pierwszego domowego Grand Prix. George Russell przyznał, że W16 cierpi na podobne bolączki, co poprzednie auta. Mercedes ma gorsze osiągi w wyższych temperaturach. Na początku sezonu wydawało się, że problem został w końcu po latach rozwiązany. Jednak 27-latek powiedział, że nadal się z nim zmagają.

Aby nie przegapić najciekawszych artykułów kliknij obserwuj speedwaynews.pl na Google News

Obserwuj nas!
  • Tagi
  • F1
  • F1 2025
  • Fernando Alonso
  • Ferrari
  • George Russell
  • GP Emilii-Romanii
  • Lando Norris
  • Lewis Hamilton
  • Max Verstappen
  • McLaren
  • Mercedes F1
  • Oscar Piastri
  • Red Bull

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Powiązane artykuły

Montoya: Nie powinien lekceważyć Hamiltona

Montoya: Nie powinien lekceważyć Hamiltona

Adrian Januszkiewicz

  • Formuła 1
15 sierpnia 2025

Na półmetku sezonu Lewis Hamilton wypada w Ferrari wyraźnie gorzej od Charlesa Leclerca. Juan Pablo Montoya uważa jednak, że Brytyjczyk może się jeszcze odbudować, a Monakijczyk musi na niego uważać.

GP Monako 1992: Starcie gigantów i płaskowyż Andrei Mody

GP Monako 1992: Starcie gigantów i płaskowyż Andrei Mody

Igor Długosz

  • Formuła 1
8 sierpnia 2025

Choć wciąż utrzymuje status najważniejszej rundy w kalendarzu, Grand Prix Monako nie jest znane z ekscytujących wyścigów. Stąd wielowątkowa edycja 1992 przeszła do historii. Na czele stawki ujrzeliśmy legendarny pojedynek dwóch mistrzów - Nigela Mansella i Ayrtona Senny. Tymczasem w dolnej części tabeli doszło do istnego cudu, związanego z najgorszym zespołem w historii Formuły 1. Oto pełna historia 50. edycji Grand Prix Monako.

Liuzzi: Trzy problemy go spowalniają

Liuzzi: Trzy problemy go spowalniają

Adrian Januszkiewicz

  • Formuła 1
7 sierpnia 2025

Za nami już połowa sezonu 2025, a Lewis Hamilton wciąż nie dowozi pożądanych przez Ferrari wyników w swoim debiutanckim sezonie w Maranello. O potencjalnych przyczynach tego stanu rzeczy opowiedział dla "La Gazzetta dello Sport" Vitantonio Liuzzi, były kierowca Formuły 1.

GP Węgier: Święto McLarena na Hungaroringu

GP Węgier: Święto McLarena na Hungaroringu

Adrian Drozdek

  • Formuła 1
3 sierpnia 2025

GP Węgier dostarczyło nam emocjonującą walkę o zwycięstwo w wykonaniu kierowców McLarena. Ostatecznie górą, dzięki strategii jednego pit stopu, był Lando Norris. Oscar Piastri naciskał go do samego końca. Za nimi z ostrej walki o najniższy stopień podium z Charlesem Leclerkiem wyszedł George Russell.

Ford w Formule 1. Od dominacji do marginalizacji

Ford w Formule 1. Od dominacji do marginalizacji

Adrian Januszkiewicz

  • Formuła 1
30 lipca 2025

Za sprawą współpracy z Red Bull Racing koncern Ford będzie znów obecny w Formule 1. Oznacza to kolejny amerykański akcent w Jedynce w ostatnim czasie. Ford jednak w przeciwieństwie do Haasa czy Cadillaca ma w niej wiele sukcesów, które warto przypomnieć.

GP Belgii: Pomarańczowa dominacja. Zmiana pozycji w McLarenie

GP Belgii: Pomarańczowa dominacja. Zmiana pozycji w McLarenie

Adrian Drozdek

  • Formuła 1
27 lipca 2025

Oscar Piastri dopisał sobie szóste zwycięstwo w sezonie 2025. Australijczyk wygrał GP Belgii dzięki dojrzałej jeździe i ograniu Lando Norrisa na samym początku wyścigu. Podium uzupełnił Charles Leclerc z Ferrari, który stoczył zaciętą walkę z Maxem Verstappenem.

Kwalifikacje GP Belgii: pierwszy rząd dla kierowców McLarena

Kwalifikacje GP Belgii: pierwszy rząd dla kierowców McLarena

Adrian Januszkiewicz

  • Formuła 1
26 lipca 2025

Sobotnie kwalifikacje do GP Belgii były kolejnym pokazem siły kierowców McLarena. Tym razem lepszą pozycję na starcie wywalczył Lando Norris. Niespodziewanie Max Verstappen nie znalazł się w TOP 3 sesji.

GP Belgii: Verstappen wygrał swój dwunasty sprint

GP Belgii: Verstappen wygrał swój dwunasty sprint

Adrian Januszkiewicz

  • Formuła 1
26 lipca 2025

Max Verstappen bardzo dobrze wykorzystał swoją okazję i wygrał sprint F1 po raz dwunasty. Oscar Piastri trzymał się bardzo blisko mistrza świata, jednak nie był w stanie go wyprzedzić przez blisko 15 okrążeń.

GP Belgii: Piastri i Verstappen w 1. rzędzie do sprintu

GP Belgii: Piastri i Verstappen w 1. rzędzie do sprintu

Adrian Januszkiewicz

  • Formuła 1
25 lipca 2025

Oscar Piastri zdominował piątkowe sesje do GP Belgii Formuły 1. Australijczyk ruszy z pole position do sobotniego sprintu na Spa-Francorchamps. Obok niego z 1. rzędu ruszy Max Verstappen.

Ferrari na najlepszej drodze do zwycięstw. Nadchodzi ich czas?

Ferrari na najlepszej drodze do zwycięstw. Nadchodzi ich czas?

Adrian Drozdek

  • Formuła 1
25 lipca 2025

Scuderia Ferrari zajmuje aktualnie drugie miejsce w klasyfikacji konstruktorów i to pomimo tego, że sezon 2025 nie układa się po ich myśli. Charles Leclerc i Lewis Hamilton nie wygrali jeszcze ani jednego wyścigu w tym roku. Według byłego kierowcy F1 i eksperta telewizyjnego, Jolyona Palmera, sytuacja szybko ulegnie zmianie.

Patronat medialny

  • Speedway Równe

  • Speedway Club Žarnovica

  • German Speedway Masters

  • Baltic Speedway League

Formuła 1

MKierowcaZespółPkt.
1.Oscar PiastriMcLaren284
2.Lando NorrisMcLaren275
3.Max VerstappenRed Bull187
4.George RussellMercedes172
5.Charles LeclercFerrari151
6.Lewis HamiltonFerrari109
7.Andrea Kimi AntonelliMercedes64
8.Alexander AlbonWilliams54
9.Nico HulkenbergStake F1 Team37
10.Esteban OconHaas27
11.Fernando AlonsoAston Martin26
12.Lance StrollAston Martin26
13.Isack HadjarVisa Cash App RB22
14.Pierre GaslyAlpine20
15.Liam LawsonVisa Cash App RB20
16.Carlos SainzWilliams16
17.Gabriel BortoletoStake F1 Team14
18.Yuki TsunodaRed Bull10
19.Oliver BearmanHaas8
20.Franco ColapintoAlpine0
21.Jack DoohanAlpine0

Formuła 2

MKierowcaZespółPkt.
1.Richard VerschoorMP Motorsport114
2.Alex DunneRodin Motorsport90
3.Jak CrawfordDAMS Lucas Oil88
4.Leonardo FornaroliInvicta Racing86
5.Luke BrowningHitech TGR83
6.Arvid LindbladInvicta Racing79
7.Pepe MartiCampos Racing67
8.Sebastián MontoyaPrema Racing53
9.Victor MartinsART Grand Prix49
10.Dino BeganovicHitech TGR31
11.Roman StanekInvicta Racing23
12.Kush MainiDAMS Lucas Oil21
13.Gabriele MiniPrema Racing21
14.Joshua DürksenAIX Racing19
15.Oliver GoetheMP Motorsport12
16.Rafael VillagómezVan Amersfoort Racing10
17.Ritomo MiyataART Grand Prix6
18.Amaury CordeelTrident2
19.Sami MeguetounifTrident2
20.Cian ShieldsAIX Racing0
21.Max EstersonTrident0
22.John BennettVan Amersfoort Racing0

MotoGP

MKierowcaZespółPkt.
1.Marc MarquezDucati Lenovo Team307
2.Alex MarquezBK8 Gresini Racing MotoGP239
3.Francesco „Pecco” BagnaiaDucati Lenovo Team181
4.Franco MorbidelliPertamina Enduro VR46 Racing Team139
5.Fabio Di GiannantonioPertamina Enduro VR46 Racing Team136
6.Marco BezzecchiAprilia Racing121
7.Johann ZarcoCastrol Honda LCR101
8.Pedro AcostaRed Bull KTM Factory Racing98
9.Fermin AldeguerBK8 Gresini Racing MotoGP81
10.Maverick VinalesRed Bull KTM Tech369
11.Fabio QuartararoMonster Energy Yamaha MotoGP Team67
12.AI AguraTrackhouse MotoGP Team49
13.Brad BinderRed Bull KTM Factory Racing47
14.Raúl FernándezTrackhouse MotoGP Team44
15.Enea BastianiniRed Bull KTM Tech342
16.Luca MariniHonda HRC Castrol38
17.Alex RinsMonster Energy Yamaha MotoGP Team35
18.Jack MillerPrima Pramac Yamaha MotoGP33
19.Joan MirHonda HRC Castrol32
20.Takaaki NakagamiHonda HRC Test Team10
21.Lorenzo SavadoriAprilia Racing8
22.Augusto FernandezPrima Pramac Yamaha MotoGP6
23.Miguel OliveiraPrima Pramac Yamaha MotoGP6
24.Somkiat ChantraIDEMITSU Honda LCR1
25.Aleix EspargaroHonda HRC Test Team0
26.Jorge MartinAprilia Racing0

Wydawca:
IBO Media Dagmara Starzec
32-015 Stanisławice 318
e-mail: kontakt@speedwaynews.pl

  • Kontakt z redakcją
  • Dołącz do speedwaynews.pl
  • Pokaż się u nas
  • Regulamin
  • Polityka Prywatności
  • Informacje o RODO
  • Zarejestruj się
  • O serwisie
  • Galerie zdjęć

2025 © speedwaynews.pl - Wszelkie prawa autorskie wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie informacji i tekstów zabronione