⨉
⨉
  • O serwisie
  • Współpraca i reklama
  • Autorzy
  • Kontakt
  • Regulamin serwisu
  • Dołącz do speedwaynews.pl
  • Zaloguj się
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
F1 speedwaynews speedway
  • Formuła 1
    • Kalendarz Formuły 1
    • Składy zespołów Formuły 1 2025
  • MotoGP
    • Kalendarz MotoGP 2025
    • Tory MotoGP
  • Serie juniorskie
    • Formuła 2
    • Formuła 3
    • Formuła 4
    • Formuły regionalne
  • Serie juniorskie z Polakami
    • Wyniki
  • Kącik ciekawostek
    • Historia Formuły
    • Kariery
    • Polacy w Formule
    • Tory
  • Inne wyścigi
  • Wywiady
Zakończona
- Logo Kwalifikacje do GP Japonii F1 2025
05.04.2025 08:00
Zakończona
 Logo F1 GP Chin 2025
23.03.2025 07:55
Zakończona
 Logo Kwalifikacje do GP Chin F1 2025
22.03.2025 07:55
Zakończona
 Logo Sprint przed GP Chin 2025
22.03.2025 03:55
Zakończona
 Logo Kwalifikacje do sprintu GP Chin F1 2025
21.03.2025 08:30
Strona główna » Czas na nowe otwarcie. Polacy w Hiszpańskiej F4 2025

Czas na nowe otwarcie. Polacy w Hiszpańskiej F4 2025

  • Formuła 1
  • Serie juniorskie z Polakami
27 marca 2025 Ten artykuł przeczytasz w 24 minuty

Krzysztof Jankowski

Czas na nowe otwarcie. Polacy w Hiszpańskiej F4 2025

Tegoroczna Hiszpańska Formuła 4 zaczyna się już w ten weekend wyścigami w Aragonii. Zobaczymy w niej dwóch Polaków – Jana Przyrowskiego i Wiktora Dobrzańskiego. Czas przyjrzeć się dotychczasowym karierom dwóch biało-czerwonych.

Jan Przyrowski. Najpierw jako as gokartowego świata

Zanim na dobre rozkręcimy się z tematem „Polacy w Hiszpańskiej F4 2025” skupimy się też na drogach naszych juniorów. Na pierwszy ogień Jan Przyrowski, czyli iście modelowy przykład zawodnika, który całe swoje życie poświęcił sportowi. Pochodzący z małej wsi Rossoczyca, leżącej ok. 12 km od Sieradza, swoją przygodę z kartingiem zaczął w wieku 4 lat, w roku 2012. Szybko okazało się, że ma papiery na karierę profesjonalną. Krok po kroku piął się po kolejnych szczeblach motorsportowej drabiny.

Jako ośmiolatek debiutował w klasie Baby Rok Poland, sezon później został mistrzem kraju młodzików. W roku 2018 zdobył kolejny medal mistrzostw Polski, tym razem w klasie Mini Rok, zaś jako 11-latek zadebiutował w wyścigach WSK, by w następnym roku partycypacji w tejże kategorii wywalczyć brąz w mistrzostwach Euro Series (klasa Mini 60). Później walczył już na poziomie mistrzostw Europy i świata, przywożąc następne medale. Na Starym Kontynencie zdobył srebro; w globalnych mistrzostwach – brąz. Oba te puchary wywalczył w klasie OK Junior, w roku 2022. Warto odnotować, że już w sezonie 2021 został też członkiem słynnego fabrycznego teamu gokartowego Tony Kart, który współpracuje m.in. z Ferrari.

W 2023 r. zajął 7. miejsce w prestiżowych zawodach Champions of the Future. Widząc jego talent, decydenci z Tony Kartu nominowali Przyrowskiego do wzięcia udziału w obozie skautingowym Ferrari Driver Academy. Był to jednak tylko epizod, niezwiązany bliżej z bieżącą działalnością juniora. A ta przeniosła się do rywalizacji bolidów już w 2024 roku.

Jan Przyrowski drugi od lewej | Fot. Jan Przyrowski / Facebook

Polaka do zawodów Hiszpańskiej F4 skaptował zespół Griffin Core by Campos. Jak sama nazwa wskazuje, to siostrzana stajnia legendarnej ekipy założonej przez Adriana Camposa. Przyrowski wszedł tym samym w buty całego szeregu talentów, którzy przez dekady zasiadali w kokpitach hiszpańskich maszyn. Mowa tu chociażby o Fernando Alonso, Lucasie di Grassim, Mitchu Evansie, Roberto Merhim, Lando Norrisie, Linusie Lundqvuiście czy Isacku Hadjarze.

Polacy w Hiszpańskiej F4 2025. Perspektywiczny debiut

Podobnie jak wyżej wymienieni kierowcy, Przyrowski też miał wielkie ambicje, gdy wkraczał do nowego środowiska. – Bardzo się cieszę z dołączenia do Camposu. Moim celem na ten rok jest wygranie w Hiszpańskiej F4. Nie będzie łatwo, jest tutaj wielu dobrych rywali, z którymi już się kiedyś mierzyłem. Zdaję sobie sprawę z tego, że przede mną trudny sezon, ale jestem w najlepszej pozycji, aby wywalczyć tytuł – opowiadał przed startem roku 2024.

Planu nie udało się zrealizować niemniej Przyrowski na koniec sezonu uplasował się na godnej, 10. pozycji. Dwukrotnie stawał na podium (Jarama i Barcelona-Catalunya), kolejne 12 razy dowoził punkty do mety. Trzy razy był autorem najlepszego czasu okrążenia w wyścigu. Zaliczył też dwa weekendy, kiedy punktował w każdym z wyścigów. Raz we wspomnianej Barcelonie, raz na torze Algarve, lepiej znanym jako Portimao.

Wyniki te w zupełności wystarczyły, aby Campos był skory przedłużyć z Polakiem umowę. Już w listopadzie poprzedniego roku, podczas audycji „Czas na Motorsport” w Radiu Wnet, Przyrowski deklarował, że na 90% ponownie będzie reprezentował hiszpańską stajnię w serii na Półwyspie Iberyjskim.

– Wierzę, że razem będziemy walczyć o najwyższe cele w nadchodzącej kampanii. Po zeszłorocznych zmaganiach czuję spory niedosyt, a głód sukcesu sprawia, że nie mogę się doczekać pierwszych startów w tym roku. Przede mną walka w Zimowej Hiszpańskiej Formule 4 i następnie w Hiszpańskiej Formule 4. Zarówno mnie oraz zespół czeka wiele wyzwań, którym postaramy się sprostać. Każdy chce nawiązać do mistrzowskich tradycji, co czuć w każdej części Camposu. Już teraz chciałbym zaprosić wszystkich do śledzenia wyścigów z naszym udziałem. Będzie się działo – stwierdzał.

Polacy w Hiszpańskiej F4 2025. Dobry sezon może oznaczać Formułę 3 na horyzoncie?

Potwierdzenie przewidywanego angażu w Camposie przyszło 10 stycznia – a już na początku lutego Przyrowski startował w serii Eurocup-4 Spanish Winter Championship. Ów nowy twór, zbudowany na bazie dawnej współpracy między promotorem Hiszpańskiej F4 (Agrupación Deportiva) oraz organizatorem Spanish Winter Series, zakładał rozegranie 3 rund. Polak jeździł więc na Jerez, w Portimao i w Nawarze.

I jeździł bardzo skutecznie, odnosząc triumfy w czterech wyścigach. To pozwoliło Janowi Przyrowskiemu toczyć bój o mistrzostwo z Thomasem Strauvenem aż do ostatnich zawodów. Belg, też 16-letni, też startujący dla Griffin Core by Campos, okazał się minimalnie lepszy, ale w dużej mierze dlatego, że nasz rodak odpadł z ostatniego wyścigu tuż po starcie, będąc wykluczonym przez rywali. Sporo punktów zabrały mu też pechowe sytuacje z Portimao.

Jan Przyrowski Polacy w F4 (3)
Fot. Jan Przyrowski / FB

Po tegorocznym ściganiu Przyrowski obiecuje sobie bardzo dużo. I słusznie. Wyniki z debiutanckiego sezonu, jak również zimowej E4 i testów, wskazują na dobre tempo. Campos należy też przecież do ścisłej czołówki wśród lokalnych zespołów. Szesnastoletni Polak należy wszak do Akademii Motorsportu Orlenu, a na co dzień współpracuje również z byłym szefem Alpine, Marcinem Budkowskim.

Dzięki ich wsparciu 16-latek może zakładać, iż w przypadku zajęcia wysokiego miejsca, najlepiej w czołowej trójce, przejdzie na wyższy poziom ścigania, tak jak wcześniej robili to Maciej Gładysz czy Kacper Sztuka. Pierwszy z nich, zeszłoroczny brązowy medalista Hiszpańskiej F4, wystartuje w tym roku w Eurocup-3. Sztuka zaś, kiedy został mistrzem Włoskiej F4 (2023), przeskoczył na jeden sezon (2024) do głównej Formuły 3.

Wyniki Jana Przyrowskiego w dotychczasowej karierze wyścigowej

RokSeriaWyścigiWygranePodiaPole positionPunktyMiejsce
2024FWS*5000822.
2024Hiszpańska F4210209110.
2025E4 SWS**94421182.

Wiktor Dobrzański. Nieco późniejszy start kariery

Drugi z Polaków na hiszpańskich torach, Wiktor Dobrzański, ma znacznie mniejszy dorobek pucharowy. W przeciwieństwie do Przyrowskiego krakowianin poświęcił się motorsportowi dużo później, dopiero w wieku 15 lat. Zanim przeskoczył do zawodów Formuły 4 przez dwa lata startował w polskim oraz europejskim kartingu, ale bez większych sukcesów.

Głównie dlatego wejście w świat bolidów było (i jest) dla niego wymagające. W żadnym z czempionatów, w których startował, Dobrzański nie zdobył jeszcze punktów. Na jego korzyść gra jednak fakt, że portfolio ma bogate. Inauguracyjny sezon 2024 rozpoczął od startów w Formula Winter Series, gdzie na jego usługi skusił się mały zespół Tecnicar. Odjechał wszystkie rundy, a jego szczytowym osiągnięciem było 23. miejsce na torze Aragón.

Dobrzański Polacy w F4 (1)
Fot. Wiktor Dobrzański / Facebook

Do głównej Hiszpańskiej F4 też podszedł wraz z Tecnicarem. I tu zabrakło punktów, ale z biegiem sezonu widać było, że 16-latek wchodzi na coraz wyższy poziom. Początkowo kończył wyścigi w odmętach trzeciej dziesiątki, w drugiej części roku regularnie zaczął kręcić się w okolicach czołowej dwudziestki. Najlepiej spisał się na Paul Ricard, gdzie przeciął linię mety na 18. lokacie.

–  Poziom z wyścigu na wyścig jest coraz wyższy. Założenie na ten sezon było takie, żeby walczyć mniej więcej w środku stawki. Coraz częściej zajmujemy miejsca w połowie tabeli, finiszujemy na 20., 19. miejscu, więc są to coraz lepsze wyniki, zwłaszcza porównując je do początku sezonu, gdy były to 30., 34. pozycje, więc poczyniłem duży postęp. Jestem zadowolony, tak samo jak i mój zespół – deklarował krakowianin.

Polacy w Hiszpańskiej F4 2025. Postępy 18-latka na wielu frontach

Wyraźny progres w Hiszpanii nie wynikał jednak tylko z regularnej pracy z Tecnicarem. Dobrzański startował jednocześnie w Formule 4 CEZ, serii stworzonej przez czeską federację motorsportową ACCR z myślą o zawodnikach z Europy Środkowo-Wschodniej. Krakowianin pojechał jedną rundę na Red Bull Ringu, ale punktów nie wywalczył.

W tym samym czasie regularnie odwiedzał Italię. Jak sam stwierdzał, nie planował jazdy w ikonicznej Włoskiej F4, ale przed drugą rundą tejże serii pojawiła się okazja do sprawdzenia się w boju w barwach stajni AKM. – Pierwotnie miałem jechać tylko dwa pierwsze weekendy, a resztę sezonu kontynuować z AS Motorsport, ale stanęło na tym, że do końca sezonu będę jeździł z AKM – dopowiadał później.

Oczywiście o wielkie sukcesy było trudno. Można wręcz powiedzieć, że podobnie jak w przypadku innych czempionatów, Dobrzański prezentował się w skali całego sezonu przeciętnie. Sklasyfikowano go na 34. miejscu, dwa razy na dwanaście wyścigów wchodził do czołowej dwudziestki. Na lekkie usprawiedliwienie można stwierdzić, że charakterystyka bolidów z Włoskiej F4 wymusza na kierowcy zupełnie inne podejście do jazdy.

– Samochody są kompletnie inne. Obydwa bardzo mi się podobają, ale we włoskiej Formule 4 są ustawione bardzo agresywnie, narzucają to opony Pirelli, na których jeździmy. W hiszpańskiej natomiast bolidy ustawione są dużo łagodniej i są nieco wolniejsze. Jeśli chodzi o ulubione mistrzostwa, to chyba właśnie hiszpańska Formuła 4 – wyjaśniał kierowca.

Być w pierwszej dziesiątce

W nadchodzącym sezonie wiosenno-letnim głównym poligonem 16-letniego zawodnika będzie wspomniana Hiszpania. Już w styczniowych sesjach testowych Dobrzański prezentował się lepiej aniżeli w poprzednim roku. Lepiej radził sobie również w E4 Spanish Winter Championship. Na 36 zgłoszonych kierowców zajął miejsce 21. Szczególnie pozytywnie zapamiętał rundę na Jerez.

– Jestem bardzo zadowolony po rundzie w Jerez, mimo że niestety nie mogłem brać udziału w zawodach w sobotę. Tempo podczas testów było naprawdę obiecujące […]. W wyścigu było bardzo dużo samochodów bezpieczeństwa i sam start był kilkukrotnie opóźniany. Przebiłem się na 13. pozycję, ale niestety na ostatnim okrążeniu wjechał we mnie inny zawodnik i spadłem o 5 lokat, ale na szczęście uszkodzenia nie były na tyle duże, żebym nie mógł dojechać do mety – relacjonował.

Wiktor Dobrzański Polacy w F4 (2)
Fot. Wiktor Dobrzański

Największym, jak dotąd, kłopotem Dobrzańskiego wydaje się być praca z bolidem na okrążeniach kwalifikacyjnych. Nastawienie na sezon 2025 jest zatem klarowne – jak najwięcej nauki. Już po zimowych mistrzostwach Dobrzański mówił, że wszystkie sprawdziany i praktyki, jakie odbył, wydatnie pomogły mu przyzwyczaić się do hiszpańskiej serii. – Na razie dalej skupiam się na nauce, bo mimo zeszłego sezonu i tak ciężko nadrobić te stracone 10 lat kartingu, ale robię, co mogę. Wierzę w swoje możliwości i wiem, że wynik prędzej czy później przyjdzie – tłumaczył.

Wierzy w to też, jeśli ufać prasówkom, zespół Tecnicar. Jego decydenci twierdzą, że Dobrzański robił dobre wrażenie w serii E4. – Pokazał swoją szybkość i zawziętość, co daje nam pewność, że będzie doskonałym dodatkiem do zespołu – ogłaszał szef stajni, Javier Lapeña. Uwzględniwszy niewielkie doświadczenie krakowianina, sukcesem będzie, jeśli kierowca rozpoznawalny w padoku po wielobarwnym kasku z zielonym smokiem będzie regularnie meldował się na punktowanych lokatach. Czas pokaże, co zrobią dwaj Polacy w Hiszpańskiej F4 2025.

Wyniki Wiktora Dobrzańskiego w dotychczasowej karierze wyścigowej

RokSeriaWyścigiWygranePodiaPole positionPunktyMiejsce
2024FWS*11000044.
2024F4 CEZ3000031.
2024Włoska F412000034.
2024Hiszpańska F421000038.
2025E4 SWS**7000025.

* FWS – Formula Winter Series

** E4 SWS – Eurocup-4 Spanish Winter Series

Aby nie przegapić najciekawszych artykułów kliknij obserwuj speedwaynews.pl na Google News

Obserwuj nas!
  • Tagi
  • F4
  • Jan Przyrowski
  • Wiktor Dobrzański

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Powiązane artykuły

Krakowianka szybka na Salzburgringu. Są punkty w F4 CEZ

Sport żużlowy. Krakowianka szybka na Salzburgringu. Są punkty w F4 CEZ

Adrian Drozdek

  • Formuła 4
3 czerwca 2025

30 maja - 1 czerwca rozgrywano weekend wyścigowy F4 CEZ Championship na torze Salzburgring w Austrii. Właśnie na tym obiekcie Michalina Sabaj wywalczyła swoje premierowe punkty do klasyfikacji generalnej, dzięki dwóm finiszom w czołowej dziesiątce.

Klasyfikacja generalna Eurocup-3 2025. Sprawdź pozycje Polaków

Sport żużlowy. Klasyfikacja generalna Eurocup-3 2025. Sprawdź pozycje Polaków

Artur Różański

  • Formuły regionalne
2 czerwca 2025

W tym artykule znajdziesz wszystkie najważniejsze informacje o punktacji mistrzostw Eurocup-3 oraz aktualne klasyfikacje generalne.

Trudna runda na Vallelundze dla Polki

Sport motorowy. Trudna runda na Vallelundze dla Polki

Adrian Drozdek

  • Formuła 4
27 maja 2025

Miniona runda Włoskiej Formuły 4 nie należała do najlepszych weekendów wyścigowych w wykonaniu Kornelii Olkuckiej. 21-letnia Polka rywalizowała w zmiennych warunkach.

Polski mistrz świata FIA o niezwykłej przygodzie | WYWIAD

Sport motorowy: Polski mistrz świata FIA o niezwykłej przygodzie | WYWIAD

Adrian Drozdek

  • Serie z Polakami
22 maja 2025

Karol Basz, kartingowy mistrz świata CIK-FIA z 2015 roku, obecnie ścigający się w GT World Challenge Europe i GT Open, opowiedział o swoich motorsportowych wyzwaniach. Polak łączy obowiązki kierowcy wyścigowego z zarządzaniem KB Management, KB Racing Experience, coachingiem i wieloma innymi projektami.

Dobrzański o debiucie w Eurocup-3: Było sporo nowego

Sport motorowy: Dobrzański o debiucie w Eurocup-3: Było sporo nowego

Adrian Drozdek

  • Formuła 4
22 maja 2025

W miniony weekend, 16-18 maja, Wiktor Dobrzański rywalizował w Austrii na torze Red Bull Ring. Polski kierowca ścigał się w ramach Eurocup-3 i był to dla niego cenny weekend pod kątem nauki i potencjalnych przyszłych startów w tej serii wyścigowej.

Włoska F4 powraca. Polka gotowa na Vallelungę

Sport motorowy - Włoska F4 powraca. Polka gotowa na Vallelungę

Adrian Drozdek

  • Formuła 4
21 maja 2025

Po rundzie w Misano Włoska Formuła 4 po raz drugi w tym sezonie wraca do ścigania. Już w najbliższy weekend, 22-25 maja, na torze Vallelunga pojawi się ponad 40 zawodników. Wśród nich znajduje się także reprezentująca szwajcarski zespół Maffi Racing 21-letnia Polka, Kornelia Olkucka.

Nietypowa historia Polaka. Przeskok z simracingu do F4

Nietypowa historia Polaka. Przeskok z simracingu do F4

Adrian Drozdek

  • Formuła 1
19 maja 2025

Zdecydowana większość zawodników trafia do wyścigów samochodowych bezpośrednio z kartingowego zaplecza. Czasy jednak się zmieniają i pojawiają się pojedyncze przypadki świadczące o tym, że to niejedyna droga. Doskonale pokazuje to historia Polaka, Cezarego Bienia.

Sabaj chce odczarować Austrię. Przed nią lubiany Salzburgring

Sport żużlowy. Sabaj chce odczarować Austrię. Przed nią lubiany Salzburgring

Adrian Drozdek

  • Formuła 4
19 maja 2025

Za polską zawodniczką druga runda F4 CEZ Championship na torze Red Bull Ring. W miniony weekend, 16-18 maja, Michalina Sabaj ponownie rywalizowała na torze Formuły 1. Niestety motorsport pokazał swoje dość brutalne oblicze.

EC3: Tarnowianin wykorzystał zakręt Remus na Red Bull Ringu

Sport motorowy - EC3: Tarnowianin wykorzystał zakręt Remus na Red Bull Ringu

Adrian Januszkiewicz

  • Formuły regionalne
18 maja 2025

Bardzo dobrze ułożył się drugi wyścig na Red Bull Ringu dla Polaków w Eurocup-3. Maciej Gładysz wykazał się dużą przytomnością na pierwszych zakrętach i objął prowadzenie, którego nie oddał do mety. Był to też dobry wyścig dla Kacpra Sztuki i Wiktora Dobrzańskiego.

EC3: Sztuka do samego końca w walce o triumf na Red Bull Ringu

Sport motorowy. EC3: Sztuka do samego końca w walce o triumf na Red Bull Ringu

Adrian Drozdek

  • Polacy w Formule
17 maja 2025

Rozpoczął się sezon 2025 w Eurocup-3. Na starcie weekendu na Red Bull Ringu aż 3 Polaków. Spośród nich w sobotę najwyżej uplasował się Kacper Sztuka, który był drugi i jako jedyny nawiązał walkę z Mattią Colnaghim. Maciej Gładysz był bliski punktów, po przebiciu się z 25. na 11. pozycję, a Wiktor Dobrzański finiszował na 22. miejscu.

Patronat medialny

  • Speedway Równe

  • Speedway Club Žarnovica

  • German Speedway Masters

  • Baltic Speedway League

Formuła 1

MKierowcaZespółPkt.
1.Oscar PiastriMcLaren186
2.Lando NorrisMcLaren176
3.Max VerstappenRed Bull137
4.George RussellMercedes111
5.Charles LeclercFerrari94
6.Lewis HamiltonFerrari71
7.Andrea Kimi AntonelliMercedes48
8.Alexander AlbonWilliams42
9.Isack HadjarVisa Cash App RB21
10.Esteban OconHaas20
11.Nico HulkenbergStake F1 Team16
12.Lance StrollAston Martin14
13.Carlos SainzWilliams12
14.Pierre GaslyAlpine11
15.Yuki TsunodaRed Bull10
16.Oliver BearmanHaas6
17.Liam LawsonVisa Cash App RB4
18.Fernando AlonsoAston Martin2
19.Gabriel BortoletoStake F1 Team0
20.Jack DoohanAlpine0
21.Franco ColapintoAlpine0

Formuła 2

MKierowcaZespółPkt.
1.Alex DunneRodin Motorsport87
2.Richard VerschoorMP Motorsport84
3.Arvid LinbladCampos Racing79
4.Jak CrawfordDAMS Lucas Oil73
5.Luke BrowningHitech TGR73
6.Leonardo FornaroliInvicta Racing66
7.Pepe MartiCampos Racing49
8.Victor MartinsART Grand Prix41
9.Sebastián MontoyaPrema Racing36
10.Dino BeganovicHitech TGR29
11.Kush MainiDAMS Lucas Oil21
12.Gabriele MiniPrema Racing21
13.Oliver GoetheMP Motorsport12
14.Roman StanekInvicta Racing12
15.Joshua DürksenAIX Racing11
16.Rafael VillagómezVan Amersfoort Racing10
17.Ritomo MiyataART Grand Prix5
18.Amaury CordeelTrident2
19.Sami MeguetounifTrident1
20.Cian ShieldsAIX Racing0
21.John BennettVan Amersfoort Racing0
22.Max EstersonTrident0

MotoGP

MKierowcaZespółPkt.
1.Marc MarquezDucati Lenovo Team196
2.Alex MarquezBK8 Gresini Racing MotoGP172
3.Francesco „Pecco” BagnaiaDucati Lenovo Team124
4.Franco MorbidelliPertamina Enduro VR46 Racing Team98
5.Johann ZarcoCastrol HRC Honda97
6.Fabio Di GiannantonioPertamina Enduro VR46 Racing Team88
7.Marco BezzecchiAprilia Racing69
8.Fabio QuartararoMonster Energy Yamaha MotoGP Team59
9.Pedro AcostaRed Bull KTM Factory Racing58
10.Fermin AldeguerBK8 Gresini Racing MotoGP56
11.Maverick VinalesRed Bull KTM Tech345
12.AI AguraTrackhouse MotoGP Team38
13.Luca MariniHonda HRC Castrol38
14.Brad BinderRed Bull KTM Factory Racing34
15.Enea BastianiniRed Bull KTM Tech331
16.Jack MillerPrima Pramac Yamaha MotoGP29
17.Alex RinsMonster Energy Yamaha MotoGP Team26
18.Raúl FernándezTrackhouse MotoGP Team19
19.Joan MirHonda HRC Castrol18
20.Takaaki NakagamiHonda HRC Test Team10
21.Lorenzo SavadoriAprilia Racing8
22.Augusto FernandezPrima Pramac Yamaha MotoGP3
23.Miguel OliveiraPrima Pramac Yamaha MotoGP2
24.Somkiat ChantraIDEMITSU Honda LCR0
25.Aleix EspargaroHonda HRC Test Team0
26.Jorge MartinAprilia Racing0

Wydawca:
IBO Media Dagmara Starzec
32-015 Stanisławice 318
e-mail: kontakt@speedwaynews.pl

  • Kontakt z redakcją
  • Dołącz do speedwaynews.pl
  • Pokaż się u nas
  • Regulamin
  • Polityka Prywatności
  • Informacje o RODO
  • Zarejestruj się
  • O serwisie
  • Galerie zdjęć

2025 © speedwaynews.pl - Wszelkie prawa autorskie wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie informacji i tekstów zabronione