⨉
⨉
  • O serwisie
  • Współpraca i reklama
  • Autorzy
  • Kontakt
  • Regulamin serwisu
  • Dołącz do speedwaynews.pl
  • Zaloguj się
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
F1 speedwaynews speedway
  • Formuła 1
    • Kalendarz Formuły 1
    • Składy zespołów Formuły 1 2025
  • MotoGP
    • Kalendarz MotoGP 2025
    • Tory MotoGP
  • Serie juniorskie
    • Formuła 2
    • Formuła 3
    • Formuła 4
    • Formuły regionalne
  • Serie juniorskie z Polakami
    • Wyniki
  • Kącik ciekawostek
    • Historia Formuły
    • Kariery
    • Polacy w Formule
    • Tory
  • Inne wyścigi
  • Wywiady
Zakończona
- Logo Kwalifikacje do GP Japonii F1 2025
05.04.2025 08:00
Zakończona
 Logo F1 GP Chin 2025
23.03.2025 07:55
Zakończona
 Logo Kwalifikacje do GP Chin F1 2025
22.03.2025 07:55
Zakończona
 Logo Sprint przed GP Chin 2025
22.03.2025 03:55
Zakończona
 Logo Kwalifikacje do sprintu GP Chin F1 2025
21.03.2025 08:30
Strona główna » Czas na nowe otwarcie. Polacy w Hiszpańskiej F4 2025

Czas na nowe otwarcie. Polacy w Hiszpańskiej F4 2025

  • Formuła 1
  • Serie juniorskie z Polakami
27 marca 2025 Ten artykuł przeczytasz w 24 minuty

Krzysztof Jankowski

Czas na nowe otwarcie. Polacy w Hiszpańskiej F4 2025

Tegoroczna Hiszpańska Formuła 4 zaczyna się już w ten weekend wyścigami w Aragonii. Zobaczymy w niej dwóch Polaków – Jana Przyrowskiego i Wiktora Dobrzańskiego. Czas przyjrzeć się dotychczasowym karierom dwóch biało-czerwonych.

Jan Przyrowski. Najpierw jako as gokartowego świata

Zanim na dobre rozkręcimy się z tematem „Polacy w Hiszpańskiej F4 2025” skupimy się też na drogach naszych juniorów. Na pierwszy ogień Jan Przyrowski, czyli iście modelowy przykład zawodnika, który całe swoje życie poświęcił sportowi. Pochodzący z małej wsi Rossoczyca, leżącej ok. 12 km od Sieradza, swoją przygodę z kartingiem zaczął w wieku 4 lat, w roku 2012. Szybko okazało się, że ma papiery na karierę profesjonalną. Krok po kroku piął się po kolejnych szczeblach motorsportowej drabiny.

Jako ośmiolatek debiutował w klasie Baby Rok Poland, sezon później został mistrzem kraju młodzików. W roku 2018 zdobył kolejny medal mistrzostw Polski, tym razem w klasie Mini Rok, zaś jako 11-latek zadebiutował w wyścigach WSK, by w następnym roku partycypacji w tejże kategorii wywalczyć brąz w mistrzostwach Euro Series (klasa Mini 60). Później walczył już na poziomie mistrzostw Europy i świata, przywożąc następne medale. Na Starym Kontynencie zdobył srebro; w globalnych mistrzostwach – brąz. Oba te puchary wywalczył w klasie OK Junior, w roku 2022. Warto odnotować, że już w sezonie 2021 został też członkiem słynnego fabrycznego teamu gokartowego Tony Kart, który współpracuje m.in. z Ferrari.

W 2023 r. zajął 7. miejsce w prestiżowych zawodach Champions of the Future. Widząc jego talent, decydenci z Tony Kartu nominowali Przyrowskiego do wzięcia udziału w obozie skautingowym Ferrari Driver Academy. Był to jednak tylko epizod, niezwiązany bliżej z bieżącą działalnością juniora. A ta przeniosła się do rywalizacji bolidów już w 2024 roku.

Jan Przyrowski drugi od lewej | Fot. Jan Przyrowski / Facebook

Polaka do zawodów Hiszpańskiej F4 skaptował zespół Griffin Core by Campos. Jak sama nazwa wskazuje, to siostrzana stajnia legendarnej ekipy założonej przez Adriana Camposa. Przyrowski wszedł tym samym w buty całego szeregu talentów, którzy przez dekady zasiadali w kokpitach hiszpańskich maszyn. Mowa tu chociażby o Fernando Alonso, Lucasie di Grassim, Mitchu Evansie, Roberto Merhim, Lando Norrisie, Linusie Lundqvuiście czy Isacku Hadjarze.

Polacy w Hiszpańskiej F4 2025. Perspektywiczny debiut

Podobnie jak wyżej wymienieni kierowcy, Przyrowski też miał wielkie ambicje, gdy wkraczał do nowego środowiska. – Bardzo się cieszę z dołączenia do Camposu. Moim celem na ten rok jest wygranie w Hiszpańskiej F4. Nie będzie łatwo, jest tutaj wielu dobrych rywali, z którymi już się kiedyś mierzyłem. Zdaję sobie sprawę z tego, że przede mną trudny sezon, ale jestem w najlepszej pozycji, aby wywalczyć tytuł – opowiadał przed startem roku 2024.

Planu nie udało się zrealizować niemniej Przyrowski na koniec sezonu uplasował się na godnej, 10. pozycji. Dwukrotnie stawał na podium (Jarama i Barcelona-Catalunya), kolejne 12 razy dowoził punkty do mety. Trzy razy był autorem najlepszego czasu okrążenia w wyścigu. Zaliczył też dwa weekendy, kiedy punktował w każdym z wyścigów. Raz we wspomnianej Barcelonie, raz na torze Algarve, lepiej znanym jako Portimao.

Wyniki te w zupełności wystarczyły, aby Campos był skory przedłużyć z Polakiem umowę. Już w listopadzie poprzedniego roku, podczas audycji „Czas na Motorsport” w Radiu Wnet, Przyrowski deklarował, że na 90% ponownie będzie reprezentował hiszpańską stajnię w serii na Półwyspie Iberyjskim.

– Wierzę, że razem będziemy walczyć o najwyższe cele w nadchodzącej kampanii. Po zeszłorocznych zmaganiach czuję spory niedosyt, a głód sukcesu sprawia, że nie mogę się doczekać pierwszych startów w tym roku. Przede mną walka w Zimowej Hiszpańskiej Formule 4 i następnie w Hiszpańskiej Formule 4. Zarówno mnie oraz zespół czeka wiele wyzwań, którym postaramy się sprostać. Każdy chce nawiązać do mistrzowskich tradycji, co czuć w każdej części Camposu. Już teraz chciałbym zaprosić wszystkich do śledzenia wyścigów z naszym udziałem. Będzie się działo – stwierdzał.

Polacy w Hiszpańskiej F4 2025. Dobry sezon może oznaczać Formułę 3 na horyzoncie?

Potwierdzenie przewidywanego angażu w Camposie przyszło 10 stycznia – a już na początku lutego Przyrowski startował w serii Eurocup-4 Spanish Winter Championship. Ów nowy twór, zbudowany na bazie dawnej współpracy między promotorem Hiszpańskiej F4 (Agrupación Deportiva) oraz organizatorem Spanish Winter Series, zakładał rozegranie 3 rund. Polak jeździł więc na Jerez, w Portimao i w Nawarze.

I jeździł bardzo skutecznie, odnosząc triumfy w czterech wyścigach. To pozwoliło Janowi Przyrowskiemu toczyć bój o mistrzostwo z Thomasem Strauvenem aż do ostatnich zawodów. Belg, też 16-letni, też startujący dla Griffin Core by Campos, okazał się minimalnie lepszy, ale w dużej mierze dlatego, że nasz rodak odpadł z ostatniego wyścigu tuż po starcie, będąc wykluczonym przez rywali. Sporo punktów zabrały mu też pechowe sytuacje z Portimao.

Jan Przyrowski Polacy w F4 (3)
Fot. Jan Przyrowski / FB

Po tegorocznym ściganiu Przyrowski obiecuje sobie bardzo dużo. I słusznie. Wyniki z debiutanckiego sezonu, jak również zimowej E4 i testów, wskazują na dobre tempo. Campos należy też przecież do ścisłej czołówki wśród lokalnych zespołów. Szesnastoletni Polak należy wszak do Akademii Motorsportu Orlenu, a na co dzień współpracuje również z byłym szefem Alpine, Marcinem Budkowskim.

Dzięki ich wsparciu 16-latek może zakładać, iż w przypadku zajęcia wysokiego miejsca, najlepiej w czołowej trójce, przejdzie na wyższy poziom ścigania, tak jak wcześniej robili to Maciej Gładysz czy Kacper Sztuka. Pierwszy z nich, zeszłoroczny brązowy medalista Hiszpańskiej F4, wystartuje w tym roku w Eurocup-3. Sztuka zaś, kiedy został mistrzem Włoskiej F4 (2023), przeskoczył na jeden sezon (2024) do głównej Formuły 3.

Wyniki Jana Przyrowskiego w dotychczasowej karierze wyścigowej

RokSeriaWyścigiWygranePodiaPole positionPunktyMiejsce
2024FWS*5000822.
2024Hiszpańska F4210209110.
2025E4 SWS**94421182.

Wiktor Dobrzański. Nieco późniejszy start kariery

Drugi z Polaków na hiszpańskich torach, Wiktor Dobrzański, ma znacznie mniejszy dorobek pucharowy. W przeciwieństwie do Przyrowskiego krakowianin poświęcił się motorsportowi dużo później, dopiero w wieku 15 lat. Zanim przeskoczył do zawodów Formuły 4 przez dwa lata startował w polskim oraz europejskim kartingu, ale bez większych sukcesów.

Głównie dlatego wejście w świat bolidów było (i jest) dla niego wymagające. W żadnym z czempionatów, w których startował, Dobrzański nie zdobył jeszcze punktów. Na jego korzyść gra jednak fakt, że portfolio ma bogate. Inauguracyjny sezon 2024 rozpoczął od startów w Formula Winter Series, gdzie na jego usługi skusił się mały zespół Tecnicar. Odjechał wszystkie rundy, a jego szczytowym osiągnięciem było 23. miejsce na torze Aragón.

Dobrzański Polacy w F4 (1)
Fot. Wiktor Dobrzański / Facebook

Do głównej Hiszpańskiej F4 też podszedł wraz z Tecnicarem. I tu zabrakło punktów, ale z biegiem sezonu widać było, że 16-latek wchodzi na coraz wyższy poziom. Początkowo kończył wyścigi w odmętach trzeciej dziesiątki, w drugiej części roku regularnie zaczął kręcić się w okolicach czołowej dwudziestki. Najlepiej spisał się na Paul Ricard, gdzie przeciął linię mety na 18. lokacie.

–  Poziom z wyścigu na wyścig jest coraz wyższy. Założenie na ten sezon było takie, żeby walczyć mniej więcej w środku stawki. Coraz częściej zajmujemy miejsca w połowie tabeli, finiszujemy na 20., 19. miejscu, więc są to coraz lepsze wyniki, zwłaszcza porównując je do początku sezonu, gdy były to 30., 34. pozycje, więc poczyniłem duży postęp. Jestem zadowolony, tak samo jak i mój zespół – deklarował krakowianin.

Polacy w Hiszpańskiej F4 2025. Postępy 18-latka na wielu frontach

Wyraźny progres w Hiszpanii nie wynikał jednak tylko z regularnej pracy z Tecnicarem. Dobrzański startował jednocześnie w Formule 4 CEZ, serii stworzonej przez czeską federację motorsportową ACCR z myślą o zawodnikach z Europy Środkowo-Wschodniej. Krakowianin pojechał jedną rundę na Red Bull Ringu, ale punktów nie wywalczył.

W tym samym czasie regularnie odwiedzał Italię. Jak sam stwierdzał, nie planował jazdy w ikonicznej Włoskiej F4, ale przed drugą rundą tejże serii pojawiła się okazja do sprawdzenia się w boju w barwach stajni AKM. – Pierwotnie miałem jechać tylko dwa pierwsze weekendy, a resztę sezonu kontynuować z AS Motorsport, ale stanęło na tym, że do końca sezonu będę jeździł z AKM – dopowiadał później.

Oczywiście o wielkie sukcesy było trudno. Można wręcz powiedzieć, że podobnie jak w przypadku innych czempionatów, Dobrzański prezentował się w skali całego sezonu przeciętnie. Sklasyfikowano go na 34. miejscu, dwa razy na dwanaście wyścigów wchodził do czołowej dwudziestki. Na lekkie usprawiedliwienie można stwierdzić, że charakterystyka bolidów z Włoskiej F4 wymusza na kierowcy zupełnie inne podejście do jazdy.

– Samochody są kompletnie inne. Obydwa bardzo mi się podobają, ale we włoskiej Formule 4 są ustawione bardzo agresywnie, narzucają to opony Pirelli, na których jeździmy. W hiszpańskiej natomiast bolidy ustawione są dużo łagodniej i są nieco wolniejsze. Jeśli chodzi o ulubione mistrzostwa, to chyba właśnie hiszpańska Formuła 4 – wyjaśniał kierowca.

Być w pierwszej dziesiątce

W nadchodzącym sezonie wiosenno-letnim głównym poligonem 16-letniego zawodnika będzie wspomniana Hiszpania. Już w styczniowych sesjach testowych Dobrzański prezentował się lepiej aniżeli w poprzednim roku. Lepiej radził sobie również w E4 Spanish Winter Championship. Na 36 zgłoszonych kierowców zajął miejsce 21. Szczególnie pozytywnie zapamiętał rundę na Jerez.

– Jestem bardzo zadowolony po rundzie w Jerez, mimo że niestety nie mogłem brać udziału w zawodach w sobotę. Tempo podczas testów było naprawdę obiecujące […]. W wyścigu było bardzo dużo samochodów bezpieczeństwa i sam start był kilkukrotnie opóźniany. Przebiłem się na 13. pozycję, ale niestety na ostatnim okrążeniu wjechał we mnie inny zawodnik i spadłem o 5 lokat, ale na szczęście uszkodzenia nie były na tyle duże, żebym nie mógł dojechać do mety – relacjonował.

Wiktor Dobrzański Polacy w F4 (2)
Fot. Wiktor Dobrzański

Największym, jak dotąd, kłopotem Dobrzańskiego wydaje się być praca z bolidem na okrążeniach kwalifikacyjnych. Nastawienie na sezon 2025 jest zatem klarowne – jak najwięcej nauki. Już po zimowych mistrzostwach Dobrzański mówił, że wszystkie sprawdziany i praktyki, jakie odbył, wydatnie pomogły mu przyzwyczaić się do hiszpańskiej serii. – Na razie dalej skupiam się na nauce, bo mimo zeszłego sezonu i tak ciężko nadrobić te stracone 10 lat kartingu, ale robię, co mogę. Wierzę w swoje możliwości i wiem, że wynik prędzej czy później przyjdzie – tłumaczył.

Wierzy w to też, jeśli ufać prasówkom, zespół Tecnicar. Jego decydenci twierdzą, że Dobrzański robił dobre wrażenie w serii E4. – Pokazał swoją szybkość i zawziętość, co daje nam pewność, że będzie doskonałym dodatkiem do zespołu – ogłaszał szef stajni, Javier Lapeña. Uwzględniwszy niewielkie doświadczenie krakowianina, sukcesem będzie, jeśli kierowca rozpoznawalny w padoku po wielobarwnym kasku z zielonym smokiem będzie regularnie meldował się na punktowanych lokatach. Czas pokaże, co zrobią dwaj Polacy w Hiszpańskiej F4 2025.

Wyniki Wiktora Dobrzańskiego w dotychczasowej karierze wyścigowej

RokSeriaWyścigiWygranePodiaPole positionPunktyMiejsce
2024FWS*11000044.
2024F4 CEZ3000031.
2024Włoska F412000034.
2024Hiszpańska F421000038.
2025E4 SWS**7000025.

* FWS – Formula Winter Series

** E4 SWS – Eurocup-4 Spanish Winter Series

Aby nie przegapić najciekawszych artykułów kliknij obserwuj speedwaynews.pl na Google News

Obserwuj nas!
  • Tagi
  • F4
  • Jan Przyrowski
  • Wiktor Dobrzański

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Powiązane artykuły

Mugello pod znakiem walki polskiej zawodniczki z przeciwnościami

Motorsport. Mugello pod znakiem walki polskiej zawodniczki z przeciwnościami

Adrian Drozdek

  • Formuła 4
15 lipca 2025

Kornelia Olkucka opuszcza włoskie Mugello z dużym niedosytem. 21-letnia zawodniczka Maffi Racing od początku weekendu wyścigowego toczyła na torze walkę, ale nie wszystko szło po jej myśli. Mimo to Polka dostrzega pozytywy minionego weekendu.

Włoska F4: Ruta punktuje i staje na podium w Mugello

Motorsport - Włoska F4: Ruta punktuje i staje na podium w Mugello

Adrian Januszkiewicz

  • Formuła 4
13 lipca 2025

Za nami 4. runda włoskiej Formuły 4. Nie była ona łatwa dla Aleksandra Ruty i Kornelii Olkuckiej, ale są powody do zadowolenia. Kierowca Van Amersfoort Racing zdobył w ten weekend punkty i stanął na podium w klasyfikacji debiutantów.

Polska zawodniczka F4 zmierza do Toskanii

Motorsport. Polska zawodniczka F4 zmierza do Toskanii

Adrian Drozdek

  • Formuła 4
9 lipca 2025

Kornelia Olkucka ma przed sobą rywalizację na włoskim torze Mugello. Wspomniany obiekt w 2020 roku gościł GP Toskanii w F1. Polska zawodniczka Maffi Racing ma nadzieję, że będzie jej dane wykonać kolejny krok naprzód.

Dobrzański po Monzy: Dużo lepsze tempo niż na Red Bull Ringu

Motorsport: Dobrzański po Monzy: Dużo lepsze tempo niż na Red Bull Ringu

Adrian Drozdek

  • Formuły regionalne
7 lipca 2025

W miniony weekend Wiktor Dobrzański po raz drugi wziął udział w weekendzie wyścigowym serii Eurocup-3. Po pierwszych doświadczeniach w szybszym bolidzie z toru Red Bull Ring, tym razem przyszło mu zmierzyć się z legendarnym torem Monza. Niestety krakowianin najpierw przez błąd rywala, a potem przez usterkę nie ukończył dwóch wyścigów. Niedosyt jest jeszcze większy, ponieważ był duży potencjał w tempie.

EC3: Polacy bez błysku w niedzielę na Monzy

Motorsport. EC3: Polacy bez błysku w niedzielę na Monzy

Adrian Januszkiewicz

  • Formuły regionalne
6 lipca 2025

Niedzielny wyścig Eurocup-3 wypadł poniżej oczekiwań polskich kibiców. Chociaż na starcie Kacper Sztuka i Maciej Gładysz byli w TOP 10, to punkty zdobył tylko jeden z nich.

Niezłe tempo Bienia na testach F4 we Włoszech

Motorsport. Niezłe tempo Bienia na testach F4 we Włoszech

Adrian Drozdek

  • Formuła 4
2 lipca 2025

Po udanych, kwietniowych testach bolidu Formuły 4 Cezary Bień po raz kolejny pojawił się na torze wyścigowym wraz z zespołem Maffi Racing. Czternastolatek świętował zakończenie roku szkolnego nie tylko świadectwem z wyróżnieniem, ale także dwoma dniami treningowymi, spędzonymi na włoskich torach Cremona i Tazio Nuvolari, by jak najlepiej przygotować się do startów w kolejnym sezonie.

Dobrzański znów w Eurocup-3. Podróż do Świątyni Prędkości

Motorsport - Dobrzański znów w Eurocup-3. Podróż do Świątyni Prędkości

Adrian Drozdek

  • Formuły regionalne
30 czerwca 2025

Kierowca z Krakowa ogłosił swoje najbliższe plany startowe. W przerwie od startów w Hiszpańskiej Formule 4, ponownie zobaczymy go w Eurocup-3 Championship. Wiktor Dobrzański wystartuje w dwóch rundach - na Monzy (4-6 lipca) i na Spa-Francorchamps (3-5 września). 

Postępy Polki w Świątyni Prędkości: Nigdy się nie poddaję

Motorsport - Postępy Polki w Świątyni Prędkości: Nigdy się nie poddaję

Adrian Drozdek

  • Formuła 4
24 czerwca 2025

Rozgrywana w terminie 19-22 czerwca trzecia runda Italian F4 Championship wiązała się z kolejnym startem Kornelii Olkuckiej. Choć nie bez trudności, 21-latka z Maffi Racing na torze Monza unikała kolizji i skupiała się na gromadzeniu kolejnych doświadczeń, po drodze wykonując kilka manewrów wyprzedzania.

Poprawa tempa Dobrzańskiego we Francji

Motorsport - Poprawa tempa Dobrzańskiego we Francji

Adrian Drozdek

  • Formuła 4
24 czerwca 2025

W miniony weekend, 20-22 czerwca, kierowca z Krakowa wziął udział w czwartej rundzie Hiszpańskiej Formuły 4 rozgrywanej na francuskim torze Paul Ricard. Wiktor Dobrzański miał bardzo pracowity weekend, podczas którego powalczył w środku stawki dzięki dobremu tempu.

Przyrowski szybki na Paul Ricard, ale… z wielkim niedosytem

Motorsport. Przyrowski szybki na Paul Ricard, ale… z wielkim niedosytem

Adrian Drozdek

  • Formuła 4
23 czerwca 2025

Polski kierowca awansował w “generalce”, ale mimo to ma za sobą trudny weekend w Le Castellet. Jan Przyrowski był najszybszy niemal w każdej sesji, począwszy od czwartkowych testów, do tego wygrał dwukrotnie kwalifikacje. Protegowany Akademii Motorsportu Orlen pokazywał, że jest w świetnej formie, ale w wyścigach dawały o sobie znać problemy techniczne utrudniające walkę o zwycięstwa.

Patronat medialny

  • Speedway Równe

  • Speedway Club Žarnovica

  • German Speedway Masters

  • Baltic Speedway League

Formuła 1

MKierowcaZespółPkt.
1.Oscar PiastriMcLaren234
2.Lando NorrisMcLaren226
3.Max VerstappenRed Bull165
4.George RussellMercedes147
5.Charles LeclercFerrari119
6.Lewis HamiltonFerrari103
7.Andrea Kimi AntonelliMercedes63
8.Alexander AlbonWilliams46
9.Nico HulkenbergStake F1 Team37
10.Esteban OconHaas23
11.Isack HadjarVisa Cash App RB21
12.Lance StrollAston Martin20
13.Pierre GaslyAlpine19
14.Fernando AlonsoAston Martin16
15.Carlos SainzWilliams13
16.Liam LawsonVisa Cash App RB12
17.Yuki TsunodaRed Bull10
18.Oliver BearmanHaas6
19.Gabriel BortoletoStake F1 Team4
20.Franco ColapintoAlpine0
21.Jack DoohanAlpine0

Formuła 2

MKierowcaZespółPkt.
1.Richard VerschoorMP Motorsport114
2.Alex DunneRodin Motorsport90
3.Jak CrawfordDAMS Lucas Oil88
4.Leonardo FornaroliInvicta Racing86
5.Luke BrowningHitech TGR83
6.Arvid LindbladInvicta Racing79
7.Pepe MartiCampos Racing67
8.Sebastián MontoyaPrema Racing53
9.Victor MartinsART Grand Prix49
10.Dino BeganovicHitech TGR31
11.Roman StanekInvicta Racing23
12.Kush MainiDAMS Lucas Oil21
13.Gabriele MiniPrema Racing21
14.Joshua DürksenAIX Racing19
15.Oliver GoetheMP Motorsport12
16.Rafael VillagómezVan Amersfoort Racing10
17.Ritomo MiyataART Grand Prix6
18.Amaury CordeelTrident2
19.Sami MeguetounifTrident2
20.Cian ShieldsAIX Racing0
21.Max EstersonTrident0
22.John BennettVan Amersfoort Racing0

MotoGP

MKierowcaZespółPkt.
1.Marc MarquezDucati Lenovo Team307
2.Alex MarquezBK8 Gresini Racing MotoGP239
3.Francesco „Pecco” BagnaiaDucati Lenovo Team181
4.Franco MorbidelliPertamina Enduro VR46 Racing Team139
5.Fabio Di GiannantonioPertamina Enduro VR46 Racing Team136
6.Marco BezzecchiAprilia Racing121
7.Johann ZarcoCastrol Honda LCR101
8.Pedro AcostaRed Bull KTM Factory Racing98
9.Fermin AldeguerBK8 Gresini Racing MotoGP81
10.Maverick VinalesRed Bull KTM Tech369
11.Fabio QuartararoMonster Energy Yamaha MotoGP Team67
12.AI AguraTrackhouse MotoGP Team49
13.Brad BinderRed Bull KTM Factory Racing47
14.Raúl FernándezTrackhouse MotoGP Team44
15.Enea BastianiniRed Bull KTM Tech342
16.Luca MariniHonda HRC Castrol38
17.Alex RinsMonster Energy Yamaha MotoGP Team35
18.Jack MillerPrima Pramac Yamaha MotoGP33
19.Joan MirHonda HRC Castrol32
20.Takaaki NakagamiHonda HRC Test Team10
21.Lorenzo SavadoriAprilia Racing8
22.Augusto FernandezPrima Pramac Yamaha MotoGP6
23.Miguel OliveiraPrima Pramac Yamaha MotoGP6
24.Somkiat ChantraIDEMITSU Honda LCR1
25.Aleix EspargaroHonda HRC Test Team0
26.Jorge MartinAprilia Racing0

Wydawca:
IBO Media Dagmara Starzec
32-015 Stanisławice 318
e-mail: kontakt@speedwaynews.pl

  • Kontakt z redakcją
  • Dołącz do speedwaynews.pl
  • Pokaż się u nas
  • Regulamin
  • Polityka Prywatności
  • Informacje o RODO
  • Zarejestruj się
  • O serwisie
  • Galerie zdjęć

2025 © speedwaynews.pl - Wszelkie prawa autorskie wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie informacji i tekstów zabronione