⨉
⨉
  • O serwisie
  • Współpraca i reklama
  • Autorzy
  • Kontakt
  • Regulamin serwisu
  • Dołącz do speedwaynews.pl
  • Zaloguj się
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
F1 speedwaynews speedway
  • Formuła 1
    • Kalendarz Formuły 1
    • Składy zespołów Formuły 1 2025
  • MotoGP
    • Kalendarz MotoGP 2025
    • Tory MotoGP
  • Serie juniorskie
    • Formuła 2
    • Formuła 3
    • Formuła 4
    • Formuły regionalne
  • Serie juniorskie z Polakami
    • Wyniki
  • Kącik ciekawostek
    • Historia Formuły
    • Kariery
    • Polacy w Formule
    • Tory
  • Inne wyścigi
  • Wywiady
Zakończona
- Logo Kwalifikacje do GP Japonii F1 2025
05.04.2025 08:00
Zakończona
 Logo F1 GP Chin 2025
23.03.2025 07:55
Zakończona
 Logo Kwalifikacje do GP Chin F1 2025
22.03.2025 07:55
Zakończona
 Logo Sprint przed GP Chin 2025
22.03.2025 03:55
Zakończona
 Logo Kwalifikacje do sprintu GP Chin F1 2025
21.03.2025 08:30
Strona główna » Kordian Trela-Muchewicz o wyborze driftu: Jedyny sport, w którym puszczasz kierownicę

Kordian Trela-Muchewicz o wyborze driftu: Jedyny sport, w którym puszczasz kierownicę

  • Formuła 1
  • Serie juniorskie z Polakami
18 marca 2025 Ten artykuł przeczytasz w 18 minut

Adrian Drozdek

Kordian Trela-Muchewicz o wyborze driftu: Jedyny sport, w którym puszczasz kierownicę

Kordian Trela-Muchewicz jest 14-letnim zawodnikiem driftingowym. Obecnie startuje w serii Drift Tournament Series, w której to nadchodzi finałowa runda, a nastoletni bohater wywiadu jest liderem klasyfikacji generalnej w kategorii Open i ma realne szanse na tytuł.

Młody Polak wybrał drift

Polski kierowca rozpoczął karierę dopiero w sezonie 2024 i w tak krótkim czasie wykonał postępy, które pozwalają mu być w grze o najwyższe miejsca. Tak szybki progres zasługuje na słowa uznania. Ostatnio obserwujemy rozwój polskich zawodników w różnych wyścigach: formułach czy endurance. Oczywiście w drifcie też mamy kilka wyróżniających się nazwisk tj. Jakub Przygoński. Teraz coraz śmielej do tego grona puka Kordian Trela-Muchewicz.

Zanim nasz rodak przystąpi do walki o mistrzostwo Drift Tournament Series, mamy szansę poznać go nieco bliżej z bardzo ciekawej rozmowy. To dobry moment, aby już teraz zaprosić was do lektury poniższego wywiadu.

Kordian Trela-Muchewicz o początkach zainteresowania dyscypliną

Słysząc o juniorach, którzy próbują swoich sił w motorsporcie, zazwyczaj mamy do czynienia z zawodnikami i zawodniczkami kartingowymi, a w wieku 15+ z kierowcami wyścigowymi, startującymi na poziomie Formuły 4. Ty masz niespełna 14 lat, ale twoja motorsportowa kariera poszła w zupełnie innym kierunku. Nigdy nie ciągnęło Cię do gokartów i bolidów? Nie chciałeś zostać „drugim Kubicą”, jak wielu twoich rówieśników?

Zawsze inspirowały mnie sporty, w których dużo się dzieje, jest adrenalina – a drift doskonale się w to wpasował. No i – przede wszystkim – drift jest jedynym sportem motorowym, w którym puszczasz kierownicę, a to mnie jako dzieciaka mega zainteresowało. Drugim Kubicą może w ten sposób nie zostanę, ale drugim Piotrem Więckiem czy Pawłem Korpulińskim? Kto wie, jak się potoczy moja kariera.

Skąd – poza wspomnianym puszczaniem kierownicy – twoje zainteresowanie driftem? Jasne, to coraz popularniejszy sport w naszym kraju, ale co skłoniło właśnie ciebie do spróbowania swoich sił? Kiedy zrodziła się w tobie zajawka na drifting?

Oj, drift właściwie towarzyszy mi już od najmłodszych lat. W wieku 5 lat rodzice zabierali mnie i mojego brata na eventy z teamem o nazwie Pentla Squad (swoją drogą, korzystając z okazji, pozdrawiam chłopaków!). W zasadzie do dziś jestem fanem jednego z dawnych członków tego teamu, a jest nim Kamil Horecki – zawodnik DMP oraz Drift Open, główny konstruktor naszych driftowozów, a zarazem przyjaciel rodziny.

– Kiedy Kamil prowadził swój driftowóz, często siedziałem na fotelu pasażera i nie chciałem z niego wysiadać. Pamiętam do dziś ten dym z opon oraz zapach spalonej gumy… Pomagałem przy serwisie auta, odkręcaniu śrub przy zmianie opon itp. A potem już poszło z górki – w wieku 11 lat rodzice kupili mi pierwsze BMW E-46. W każdą niedzielę trenowałem z moim tatą na placu w firmie mojej mamy, zdobywając umiejętności jazdy w kontrolowanym poślizgu. Kolejnym krokiem były już treningi na profesjonalnych torach – dodał.

Ekscytujący debiut

Swój debiut podczas zawodów zaliczyłeś stosunkowo niedawno, bo w ubiegłym sezonie. Jakie emocje towarzyszyły ci przed pierwszymi „oficjalnymi” przejazdami?

Był stres i zdenerwowanie. Pamiętam, że miałem gęsią skórkę na całym ciele – ale to uczucie było na swój sposób napędzające, mobilizujące mnie do dalszego działania.

Wydawać by się mogło, że debiutancki sezon to rok nauki i zajmowania dołu tabeli z wynikami – ale nie w Twoim przypadku. Zająłeś 9. miejsce w klasyfikacji generalnej Drift Open 2024 w klasie PRO AM! Ba, podczas #77 rundy Drift Open na torze Słomczyn w ubiegłym roku stanąłeś po raz pierwszy na podium, zajmując trzecią lokatę. Spodziewałeś się przed startem sezonu tak dobrego rezultatu?

Z zewnątrz mogło to wyglądać faktycznie niespodziewanie, ale dla mnie nie było to wielkim zaskoczeniem. Po prostu z każdą kolejną rundą czułem się coraz pewniej w swoim świeżo zbudowanym samochodzie i wiedziałem, że jestem bliski zwycięstwa.

Zatrzymajmy się jeszcze na chwilę przy tym podium – musiałeś czekać na nie sześć rund, czyli… cały sezon. Przez cały ten czas wierzyłeś, że jest w zasięgu ręki, czy przychodziły momenty zwątpienia?

Z rundy na rundę coraz bardziej dogadywałem się z moim samochodem i czułem, że ten moment niebawem nastąpi. Cieszę się, że udało się jeszcze w pierwszym sezonie.

Kordian Trela-Muchewicz Podium Drift zawody 2025
Fot. Kordian Trela-Muchewicz

Drift Open, a teraz DTS Drift Tournament Series

Drift Open to nie jedyna seria, w której brałeś do tej pory udział. Startujesz obecnie w zawodach DTS Drift Tournament Series 2024/2025. Pierwszą rundę zakończyłeś na wysokim, szóstym miejscu, by już podczas kolejnej, 2. rundy w Toruniu okazać się bezkonkurencyjny, zasłużenie zdobywając I miejsce. Jakie to uczucie, wygrać po raz pierwszy w karierze?

Tak, wygrana w DTS to naprawdę mega uczucie! Dzięki temu zwycięstwu dostałem naprawdę dużego, motywacyjnego kopa – zresztą nie tylko ja, ale cały mój team, bo przecież, choć to ja jestem za kierownicą, razem pracujemy na ten i kolejne sukcesy.

Rywalizacja w ramach DTS Drift Tournament Series 2024/2025 trwa w najlepsze, za nami cztery rundy, po których zajmujesz najwyższą lokatę w klasyfikacji generalnej. Wszystko wskazuje na to, że jeśli tylko utrzymasz formę – czego jestem absolutnie pewien – triumf wisi w powietrzu. Masz już pomysł, w jaki sposób będziesz celebrować potencjalny tytuł, czy dmuchasz na zimne i wolisz poczekać, aż się urzeczywistni?

Z zakładaniem z góry sukcesu na razie bym się wstrzymał, choć nie będę ukrywać – wierzę, że marzenie o zwycięstwie się spełni i bardzo na nie liczę.

Kordian Trela-Muchewicz gotowy na kolejne wyzwania

Jakie są twoje plany na ten sezon? Podejrzewamy, że na marcowej, finałowej rundzie DTS w Koszalinie nie poprzestaniesz.

Jestem cały czas nastawiony na to, żeby zdobywać doświadczenie, mierząc się z najlepszymi zawodnikami w drifcie. Wstępny zarys planów mam w swojej głowie, w tym sezonie na pewno będę startował we wszystkich rundach Drift Open. A jeśli tzw. Driver Search pójdzie po mojej myśli – będę próbował swoich sił w klasie PRO.

Masz już przygotowany driftowóz na ten rok? Możesz opowiedzieć o niej coś więcej?

Samochód zostaje ten sam, ale planujemy delikatne modyfikacje, które pozwolą mi jeszcze bardziej konkurować z zawodnikami w mojej kategorii, niż w ubiegłym roku. Na chwilę obecną nie chcę mówić o szczegółach zmian, niemniej moim samochodem pozostaje BMW E82 VR 6 R30 TURBO 800 HP. Oprócz zmian związanych z osiągami czeka mnie także w tym sezonie nowa odsłona graficzna – pora na nowe oklejenie driftowozu.

Życie poza zawodami driftingowymi

Zjedźmy na chwilę z asfaltu na pobocze – kończysz w tym roku 14 lat, czyli nadal uczęszczasz do szkoły. Jak udaje Ci się godzić pasję do jazdy w kontrolowanym poślizgu z obowiązkami szkolnymi? Jak na Twoje sukcesy zapatrują się nauczyciele i koledzy ze szkolnej ławki?

Nie ma taryfy ulgowej – swoją pracę trzeba wykonać tak samo solidnie w szkole, jak i na torze. Dla mnie to podstawa i staram się wywiązywać z obu tych obowiązków. Jeżeli natomiast chodzi o kolegów ze szkolnej ławki i nie tylko, to wspierają mnie i kibicują przed telewizorami.

A Twoja mama? O tatę nie pytam, ojcowie zazwyczaj sami są przesiąknięci benzyną, ale serce matki to co innego. Jak Twoja mama znosi Twoje starty? Kibicuje ci na torze, stara się nie patrzeć i czeka tylko na wieści z frontu, czy wybrała jakiś pośredni wariant?

Moja mama jest moim najwierniejszym fanem i ogromnym wsparciem, jak również jednym z głównych sponsorów. Ostatnio nie opuszcza żadnej rundy, co mnie bardzo cieszy. Jestem wdzięczny, że dzięki moim rodzicom mogę rozwijać swoją pasję do driftu.

Kordian Trela-Muchewicz. Szybkie tempo rozwoju

Patrząc na to, w jakim tempie do tej pory rozwija się twoja kariera, zasadnym wydaje się pytanie – co dalej? Masz rozrysowaną w głowie wizję, dokąd zmierzasz? W jakich seriach chciałbyś w przyszłości sprawdzić się z najlepszymi?

Tak, wizja kolejnych lat powoli się tworzy. Najpierw chciałbym wystartować w Driftingowych Mistrzostwach Polski, by później trafić do Drift Masters Grand Prix. Muszę jednak w pierwszej kolejności doszlifować pojedynki w parach, żeby być bezkonkurencyjnym zarówno z pozycji uciekającego, jak i goniącego, naśladującego linię przeciwnika.

Kto jest twoim driftingowym idolem i dlaczego?

Trudno mi wskazać jedną osobę, ponieważ mam kilku idoli, których cenię i podziwiam. Chciałbym dorównać czołowym zawodnikom Drift Masters, takim jak Piotr Więcek, James Dean czy Paweł Korpuliński, ponieważ bardzo mi się podoba ich powtarzalny styl jazdy. Mam to szczęście, że jestem podopiecznym Pawła i mogę szkolić swoje umiejętności pod jego fachowym, driftingowym okiem.

Dużo czasu poświęcasz na treningi na symulatorze? Uważasz, że są nieodzownym wsparciem, czy wolałbyś je zamienić na treningi offline, na torze?

Oczywiście symulator jest mega pomocny, choćby w kwestii poznawania torów, na których później startujemy. Uważam jednak, że to właśnie liczba godzin spędzonych za kierownicą „w realu”, w swoim samochodzie plus ilości zużytych opon i niezliczone treningi pod okiem fachowca są bezcenne.

Suche warunki najlepsze do driftu

Jazda po suchym vs jazda po mokrym – jedni lubią deszcz, inni go nienawidzą. Do której grupy należysz? Drift po mokrej nawierzchni powoduje u ciebie ekscytację i gęsią skórkę, czy raczej przyprawia o dreszcze?

Ja zdecydowanie wolę jeździć po suchej nawierzchni toru, ponieważ idzie za tym duża prędkość, ogromna adrenalina oraz efektowna jazda. Drift po mokrym torze powoduje z kolei większe obycie się w bliskim kontakcie z przeciwnikiem, więc też ma swoje plusy, bo – niekiedy brutalnie – uczy precyzji.

Co chciałbyś przekazać coś od siebie naszym czytelnikom i zachęcić ich do kibicowania ci w tym sezonie?

Zapraszam do obserwowania moich przejazdów podczas transmisji live z rund Drift Open, a także na pierwszą rundę Drift Open w Kietrzu, która odbędzie się w terminie 30.05-01.06. Wszystkie zmagania i kolejne terminy moich startów możecie śledzić na bieżąco poprzez moje media społecznościowe.

Materiał stworzony w oparciu o informację prasową ze sztabu Kordiana Treli-Muchewicza w formie wywiadu.

Aby nie przegapić najciekawszych artykułów kliknij obserwuj speedwaynews.pl na Google News

Obserwuj nas!
  • Tagi
  • Drift
  • Kordian Trela-Muchewicz

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Powiązane artykuły

Tasiemski w grze o tytuł DMP po rundzie w Kielcach

Motorsport. Tasiemski w grze o tytuł DMP po rundzie w Kielcach

Adrian Drozdek

  • Inne wyścigi
1 września 2025

W miniony weekend odbyła się kolejna, przedostatnia runda Driftingowych Mistrzostw Polski. Łukasz “Tasiem” Tasiemski zakończył zawody w Kielcach na czwartej, najgorszej dla sportowca, pozycji. Kierowca z Gdańska jest wiceliderem klasyfikacji generalnej, a jego strata wynosi jedenaście punktów. To doskonała pozycja wyjściowa, przed ostatnią rundą sezonu, która rozegrana zostanie pod koniec września w Poznaniu.

Wielki pech Przygońskiego w Kielcach

Motorsport. Wielki pech Przygońskiego w Kielcach

Adrian Drozdek

  • Inne wyścigi
31 sierpnia 2025

W ten weekend tor “Kielce” gościł najlepszych kierowców w Polsce a nawet Europie. To właśnie w stolicy województwa świętokrzyskiego, odbyła się przedostatnia runda Driftingowych Mistrzostw Polski. W sobotę Przygoński zaliczył bardzo udane kwalifikacje, które zakończył na drugim miejscu. Niestety w niedzielnych zawodach awaria mechaniczna wykluczyła kierowcę z Warszawy z rywalizacji na etapie TOP 32

„Tasiem” odskakuje w klasyfikacji Driftingowych Mistrzostw Polski

Motorsport. „Tasiem” odskakuje w klasyfikacji Driftingowych Mistrzostw Polski

Adrian Drozdek

  • Bez kategorii
31 sierpnia 2025

Niesamowitym przejazdem popisał się Łukasz "Tasiem" Tasiemski, podczas kwalifikacji do niedzielnej, przedostatniej rundy Driftingowych Mistrzostw Polski. Lider klasyfikacji generalnej w swoim drugim przejeździe zdobył aż 97,5 punktów. Taki wynik mógł oznaczać tylko jedno - pierwsze miejsce i powiększenie przewagi w klasyfikacji generalnej.

Kuba Przygoński wysoko w kwalifikacjach DMP w Kielcach

Motorsport. Kuba Przygoński wysoko w kwalifikacjach DMP w Kielcach

Adrian Drozdek

  • Inne wyścigi
30 sierpnia 2025

Dziś - 30 sierpnia - na torze w Kielcach rozegrane zostały kwalifikacje przed przedostatnią rundą Driftingowych Mistrzostw Polski. Drugi wynik w stolicy województwa świętokrzyskiego zdobył Jakub Przygoński. Kierowca z Warszawy wykonał niemal idealny przejazd, za który sędziowie przyznali mu aż 96 punktów. Przed niedzielnymi zawodami Przygoński traci pięć punktów do lidera klasyfikacji generalnej.

Przygoński gotowy na rundę w Kielcach. Zyskał dużego partnera

Motorsport. Przygoński gotowy na rundę w Kielcach. Zyskał dużego partnera

Adrian Drozdek

  • Inne wyścigi
29 sierpnia 2025

Walka o tytuł Driftingowego Mistrza Polski wchodzi w decydującą fazę. Po dwóch emocjonujących rundach Jakub Przygoński zajmuje drugie miejsce w klasyfikacji generalnej. Kierowca z Warszawy jest w tym sezonie bardzo konsekwentny, obie dotychczas rozegrane rundy sezonu 2025, zakończył w najlepszej czwórce.

Lider DMP z dziką kartą na Drift Masters

Motorsport: Lider DMP z dziką kartą na Drift Masters

Adrian Drozdek

  • Inne wyścigi
23 sierpnia 2025

Kierowca z Gdańska po bardzo dobrym sezonie, został doceniony przez organizatorów prestiżowej imprezy. Dzięki otrzymanej dzikiej karcie, Tasiem będzie mógł powalczyć w finale Drift Masters rozgrywanym 12-13.09.2025 na PGE Narodowym w Warszawie. Drift Masters to jedne z najważniejszych driftingowych zawodów na świecie, w których rywalizują najlepsi zawodnicy z dwudziestu krajów.

Przygoński powalczy o mistrzostwo FIA

Motorsport. Przygoński powalczy o mistrzostwo FIA

Adrian Drozdek

  • Inne wyścigi
20 sierpnia 2025

Jakub Przygoński będzie reprezentował Polskę podczas najważniejszych driftingowych zawodów na świecie. FIA Intercontinental Drifting Cup to pierwsze na świecie zawody, pod patronatem Międzynarodowej Federacji Samochodowej. Rywalizacja odbędzie się w dniach 3–5 października na torze Biķernieki w Rydze. W stolicy Łotwy, ponownie zagoszczą najlepsi driftingowi kierowcy na świecie.

Drift Open: Przypieczętowane mistrzostwo Tasiemskiego

Motorsport. Drift Open: Przypieczętowane mistrzostwo Tasiemskiego

Adrian Drozdek

  • Inne wyścigi
20 sierpnia 2025

W miniony weekend rozegrana została kolejna runda Drift Open. W najważniejszej kategorii Masters ponownie najlepszy okazał się Łukasz Tasiemski. Kierowca z Gdańska wygrał wszystkie trzy rundy i tym samym, zapewnił sobie tytuł mistrzowski bez konieczności udziału i walki o punkty w ostatnich zawodach w tym sezonie. Popularny Tasiem w tym sezonie prezentuje się z bardzo dobrej strony, a sukces w Koszalinie tylko to potwierdza.

Drift Open zaskakiwało. 14-latek na podium

Motorsport: Drift Open zaskakiwało. 14-latek na podium

Adrian Drozdek

  • Inne wyścigi
20 sierpnia 2025

Miniony weekend obfitował w moc wrażeń dla polskich miłośników driftingu. Na terenie Motoparku w Koszalinie w terminie 16-17 sierpnia rozegrana została trzecia, przedostatnia runda tegorocznego sezonu serii Drift Open. Wśród zawodników, rywalizujących o miano najlepszych w klasie PRO, znalazł się także Kordian Trela-Muchewicz, który już od początku weekendu podkreślał swoje tempo i umiejętności.

Polak w czołówce Drift Masters w Ferropolis

Motorsport - Polak w czołówce Drift Masters w Ferropolis

Adrian Drozdek

  • Inne wyścigi
19 sierpnia 2025

W miniony weekend niemieckie Ferropolis ponownie stało się na moment europejską stolicą driftingu. To właśnie na terenie byłej kopalni odkrywkowej zgromadziła się licząca aż 49 samochodów stawka serii Drift Masters w ramach ostatniego przystanku przed finałową rundą. W gronie tym znalazł się także Paweł Korpuliński, liczący na jak największą zdobycz punktową po niefortunnej przygodzie w Rydze.

Patronat medialny

  • Speedway Równe

  • Speedway Club Žarnovica

  • German Speedway Masters

  • Baltic Speedway League

Formuła 1

MKierowcaZespółPkt.
1.Oscar PiastriMcLaren284
2.Lando NorrisMcLaren275
3.Max VerstappenRed Bull187
4.George RussellMercedes172
5.Charles LeclercFerrari151
6.Lewis HamiltonFerrari109
7.Andrea Kimi AntonelliMercedes64
8.Alexander AlbonWilliams54
9.Nico HulkenbergStake F1 Team37
10.Esteban OconHaas27
11.Fernando AlonsoAston Martin26
12.Lance StrollAston Martin26
13.Isack HadjarVisa Cash App RB22
14.Pierre GaslyAlpine20
15.Liam LawsonVisa Cash App RB20
16.Carlos SainzWilliams16
17.Gabriel BortoletoStake F1 Team14
18.Yuki TsunodaRed Bull10
19.Oliver BearmanHaas8
20.Franco ColapintoAlpine0
21.Jack DoohanAlpine0

Formuła 2

MKierowcaZespółPkt.
1.Richard VerschoorMP Motorsport114
2.Alex DunneRodin Motorsport90
3.Jak CrawfordDAMS Lucas Oil88
4.Leonardo FornaroliInvicta Racing86
5.Luke BrowningHitech TGR83
6.Arvid LindbladInvicta Racing79
7.Pepe MartiCampos Racing67
8.Sebastián MontoyaPrema Racing53
9.Victor MartinsART Grand Prix49
10.Dino BeganovicHitech TGR31
11.Roman StanekInvicta Racing23
12.Kush MainiDAMS Lucas Oil21
13.Gabriele MiniPrema Racing21
14.Joshua DürksenAIX Racing19
15.Oliver GoetheMP Motorsport12
16.Rafael VillagómezVan Amersfoort Racing10
17.Ritomo MiyataART Grand Prix6
18.Amaury CordeelTrident2
19.Sami MeguetounifTrident2
20.Cian ShieldsAIX Racing0
21.Max EstersonTrident0
22.John BennettVan Amersfoort Racing0

MotoGP

MKierowcaZespółPkt.
1.Marc MarquezDucati Lenovo Team307
2.Alex MarquezBK8 Gresini Racing MotoGP239
3.Francesco „Pecco” BagnaiaDucati Lenovo Team181
4.Franco MorbidelliPertamina Enduro VR46 Racing Team139
5.Fabio Di GiannantonioPertamina Enduro VR46 Racing Team136
6.Marco BezzecchiAprilia Racing121
7.Johann ZarcoCastrol Honda LCR101
8.Pedro AcostaRed Bull KTM Factory Racing98
9.Fermin AldeguerBK8 Gresini Racing MotoGP81
10.Maverick VinalesRed Bull KTM Tech369
11.Fabio QuartararoMonster Energy Yamaha MotoGP Team67
12.AI AguraTrackhouse MotoGP Team49
13.Brad BinderRed Bull KTM Factory Racing47
14.Raúl FernándezTrackhouse MotoGP Team44
15.Enea BastianiniRed Bull KTM Tech342
16.Luca MariniHonda HRC Castrol38
17.Alex RinsMonster Energy Yamaha MotoGP Team35
18.Jack MillerPrima Pramac Yamaha MotoGP33
19.Joan MirHonda HRC Castrol32
20.Takaaki NakagamiHonda HRC Test Team10
21.Lorenzo SavadoriAprilia Racing8
22.Augusto FernandezPrima Pramac Yamaha MotoGP6
23.Miguel OliveiraPrima Pramac Yamaha MotoGP6
24.Somkiat ChantraIDEMITSU Honda LCR1
25.Aleix EspargaroHonda HRC Test Team0
26.Jorge MartinAprilia Racing0

Wydawca:
IBO Media Dagmara Starzec
32-015 Stanisławice 318
e-mail: [email protected]

  • Kontakt z redakcją
  • Dołącz do speedwaynews.pl
  • Pokaż się u nas
  • Regulamin
  • Polityka Prywatności
  • Informacje o RODO
  • Zarejestruj się
  • O serwisie
  • Galerie zdjęć

2025 © speedwaynews.pl - Wszelkie prawa autorskie wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie informacji i tekstów zabronione