⨉
⨉
  • O serwisie
  • Współpraca i reklama
  • Autorzy
  • Kontakt
  • Regulamin serwisu
  • Dołącz do speedwaynews.pl
  • Zaloguj się
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
F1 speedwaynews speedway
  • Formuła 1
    • Kalendarz Formuły 1
    • Składy zespołów Formuły 1 2025
  • MotoGP
    • Kalendarz MotoGP 2025
    • Tory MotoGP
  • Serie juniorskie
    • Formuła 2
    • Formuła 3
    • Formuła 4
    • Formuły regionalne
  • Serie juniorskie z Polakami
    • Wyniki
  • Kącik ciekawostek
    • Historia Formuły
    • Kariery
    • Polacy w Formule
    • Tory
  • Inne wyścigi
  • Wywiady
Zakończona
- Logo Kwalifikacje do GP Japonii F1 2025
05.04.2025 08:00
Zakończona
 Logo F1 GP Chin 2025
23.03.2025 07:55
Zakończona
 Logo Kwalifikacje do GP Chin F1 2025
22.03.2025 07:55
Zakończona
 Logo Sprint przed GP Chin 2025
22.03.2025 03:55
Zakończona
 Logo Kwalifikacje do sprintu GP Chin F1 2025
21.03.2025 08:30
Strona główna » Tymek Kucharczyk. Poznaj wychowanka Roberta Kubicy

Motorsport. Tymek Kucharczyk. Poznaj wychowanka Roberta Kubicy

  • Formuły regionalne
  • Kariery
  • Polacy w Formule
  • Serie juniorskie
  • Serie juniorskie z Polakami
  • Serie z Polakami
25 kwietnia 2025 Ten artykuł przeczytasz w 14 minut

Adrian Januszkiewicz

Tymek Kucharczyk. Poznaj wychowanka Roberta Kubicy

Już wiemy, że Tymek Kucharczyk znajdzie się w tegorocznej stawce Euroformuły Open. Nie każdy jednak zna kierowcę z Łodygowic w Małopolsce. W związku z tym służymy pomocą i przedstawiamy jego historię w motorsporcie.

Początki w kartingu

Tymoteusz Antoni „Tymek” Kucharczyk urodził się 27 lutego 2006 r. w Łodygowicach w województwie śląskim, ale na terenie Małopolski. Tak jak wielu kierowców przed nim, również Tymek Kucharczyk rozpoczął swoją karierę w wyścigach od kartingu. Miał też to szczęście, że pochodzi z rodziny motorsportowej, bo jego ojciec był w przeszłości kierowcą rajdowym. Po zakończeniu jazd na oesach, odwiedzał często tory kartingowe i zabierał tam małego Tymka, zarażając go w ten sposób miłością do tej dyscypliny sportu. Tymek zakochał się w niej już w wieku 4 lat, a w wieku 6 zadebiutował jako zawodnik.

Pierwsze kroki w kartingu Tymek Kucharczyk wykonał w Czechach, gdzie udało mu się wygrać jedną z krajowych rund. Następnie przez rok startował w pojedynczych wyścigach w Polsce, by w końcu przenieść się do Włoch. Od lat właśnie na Półwyspie Apenińskim odbywają się najbardziej prestiżowe, jak i najbardziej wymagające wyścigi kartingowe. Zatem ci, którzy wyróżnią się tam, mają największe szanse na karierę po kartingu.

Od samego początku swoich jazd we Włoszech Tymek wyróżniał się i w swoim debiutanckim sezonie został wicemistrzem serii Academy Champion Kart w 2014 roku. Kolejne lata były dla niego bardziej wymagające i osiągał mniej sukcesów, jednak trzeba pamiętać, że rywalizował z blisko 80 kierowcami z całego świata. Wśród nich byli m.in. Estończyk Paul Aron i Czech Dan Skocdopol. W roku 2018 wystartował w Master Series w kategorii Mini 60. Zajął w niej finalnie 2. miejsce za Norwegiem Martiniusem Klevem Stenshornem.

WSK Super Master Series Round 1 Mini Final Result:
1st Martinius Stenshorne​ 🇳🇴️
2nd Tymoteusz Kucharczyk 🇵🇱️
3rd Brando Badoer 🇮🇹️
8th Josh Irfan 🇬🇧️
Full report to follow on #kartingmagazine pic.twitter.com/juG0bEMCjG

— Karting magazine (@kartingmagazine) February 4, 2018

W kolejnym roku Kucharczyk zajął 3. miejsce w Final Cup.

Rok 2020: Tymek Kucharczyk trafia do zespołu Roberta Kubicy

Rok 2020 kojarzy nam się głównie z rozpoczęciem pandemii COVID-19. Dla Tymka Kucharczyka była to istotna cezura w jego karierze kartingowej. Jego talent zauważył sam Robert Kubica i ściągnął go do swojego zespołu kartingowego Kubica Kart. Pozwoliło to zawodnikowi z Łodygowic na starty w najważniejszych seriach kartingowych we Włoszech. W tym samym czasie została nawiązana współpraca PKN Orlen z zespołem Alfa Romeo Racing w Formule 1. Jej owocem było m.in. powstanie Orlen Akademii Kartingowej, której adepci trenowali i rywalizowali pod okiem teamu Sauber Motorsport. Wśród nich był też Tymek Kucharczyk.

Tymek Kucharczyk i Robert Kubica przy gokarcie Kubica Kart
Fot. Maciej Barszczak / X

Starty Tymka nie wyglądały wtenczas dobrze. W Champions Cup zajął jedynie 18. miejsce, które nie dawało awansu do pucharowego finału. Pewnym pocieszeniem była wtedy wygrana w Finale B. Następnym krokiem była rywalizacja w Super Masters Series. Podczas inauguracji w Adrii zajął 8. miejsce. Potem był start w Winter Cup w Lonato. Ruszał w nim z 2. lokaty, a finalnie ukończył go na 4. miejscu. Na tym samym dojechał w drugiej rundzie Super Masters Series, która też odbyła się w Lonato. Po niej nastąpiła przerwa w rywalizacji ze względu na obostrzenia pandemiczne. Wznowiono ją w czerwcu, gdy na 2 weekendy powrócono do Adrii. Tam Tymek 2-krotnie zajął 4. miejsce.

Następnie młody Polak spróbował sił w Kartingowych Mistrzostwach Europy w Sarno, gdzie zajął 10. miejsce, a potem 26. w Wackersdorfie. Potem jako jedyny Polak pojechał na Kartingowe Mistrzostwa Świata w portugalskim Portimao. Tam zajął 15. miejsce. Sezon zakończył startami w pucharze Open Cup. Ukończył go finalnie na 5. lokacie w klasyfikacji generalnej ze stratą 6 punktów do podium.

Sezon 2021 był ostatnim dla Tymka Kucharczyka w kartingu. Wystartował wtedy w następujących rozgrywkach: Champions Cup (14. miejsce); Super Master Series (6. miejsce); Euro Series (3. miejsce) i Open Cup (2. miejsce).

Udane testy w Richard Mille Young Academy

Po latach spędzonych w kartingu, nadeszła pora na wejście w świat bolidów jednomiejscowych. Tymek Kucharczyk rozpoczął je od testów w Richard Mille Young Academy działającej od 2018 roku. Przez 3 październikowe dni na hiszpańskim torze Navarra był sprawdzany na tle innych uczestników reprezentujących 11 różnych krajów. Finalnie Tymek wypadł w nich najlepiej i zapewnił sobie starty w hiszpańskiej Formule 4 w zespole MP Motorsport.

We are very happy to welcome Tymoteusz Kucharczyk to our Formula 4 team in the 2022 season 🔥

Tymek won the Richard Mille Talent Academy shootout last weekend, which secured him a seat.

Welcome to the team, Tymek 💪 pic.twitter.com/ISd4SXxZEH

— MP Motorsport (@OfficialMPteam) October 20, 2021

Przed Polakiem testy akademii wygrywali: Francuz Enzo Valente, Meksykanin Rafael Villagomez i Australijczyk Hugh Barter.

Hiszpańska Formuła 4: Tymek Kucharczyk ruszył na podbój Półwyspu Iberyjskiego

Chociaż początkowo Tymek nie czuł się pewnie za kierownicą single-seatera, to jego debiutancki sezon wyglądał bardzo dobrze. W hiszpańskiej Formule 4 Polak w ponad połowie wyścigów stawał na podium (łącznie 12 razy w 21 wyścigach w 7 rundach – przyp. red.) i nawet jeden z nich wygrał (1. wyścig w Jerez – przyp. red.). Zapewnił tym sobie 3. miejsce w klasyfikacji generalnej mistrzostw. W klasie debiutantów wyglądało to jeszcze lepiej, bo reprezentant Polski wygrał w niej 5 wyścigów i 17 razy stawał na „pudle”. Dzięki temu zajął w niej 2. miejsce, ustępując jedynie Bułgarowi Nicoli Tsolovowi.

🥇Así han quedado las generales de pilotos, equipos y rookies tras la última cita del año en @Circuitcat_es . Consúltalas todas en nuestra web.

🥇Final 2022 #standings . 👀Check the full standings on our web #f4spanishchampionship #f4Spain #Formula4 #F4 #iamf4spain #roadtof1 pic.twitter.com/HKS31XnfhJ

— F4 Spanish Championship (@F4Spain) November 22, 2022

GB3: dwa sezony na Wyspach Brytyjskich

Kolejnym etapem w karierze Tymka była brytyjska GB3, która zastąpiła na Wyspach brytyjską Formułę 3. Pierwszy sezon w niej przejechał w barwach teamu Douglas Motorsport. Nie był on tak udany jak debiut w Hiszpanii, ale nie był też tragiczny. W ciągu sezonu Tymek Kucharczyk przejechał 23 z 24 zaplanowanych wyścigów w 8 rundach sezonu (3. wyścig podczas lipcowej rundy na Silverstone został odwołany przez ulewny deszcz – przyp. red.). W jego trakcie 2 razy stawał na najniższym stopniu podium i niemal regularnie punktował. Z 2. wyścigu na torze Snetterton został zdyskwalifikowany po kolizji z Callumem Voisinem. Ostatecznie zakończył ten sezon na 7. miejscu z dorobkiem 296 punktów.

Driving with broken collarbone never would be easy, but it was a strong weekend for us. P4 and P3 in races.

Unfortunately, the last race has been canceled due to the weather.

Few weeks for recovery now 👊🏼#GB3 #viaF1 #F1PL pic.twitter.com/z6Xw7rlkiG

— Tymek Kucharczyk (@TymekKucharczyk) July 31, 2023

Na sezon 2024 podpisał umowę z Hitech Pulse-Eight, co pozwoliło mu na jeszcze lepsze rezultaty niż przed rokiem. Również tym razem sezon liczył 8 rund i 24 wyścigi, z których finalnie 23 miały miejsce (ponownie przez deszcz jeden z wyścigów na Silverstone został odwołany – przyp. red.). W jego trakcie Tymek Kucharczyk wygrał 4 wyścigi i 11 razy stawał na podium. Niestety i tym razem miał też w swoich statystykach dyskwalifikację. 2. wyścig na torze Hungaroring ukończył na 2. miejscu, jednak jego samochód nie przeszedł kontroli zgodności po jego zakończeniu. Gaśnicę w jego bolidzie uznano za niesprawną przez cały czas trwania zawodów, ponieważ została aktywowana na okrążeniu formującym. Mimo to punkty zebrane w całym sezonie pozwoliły mu zająć 3. miejsce w klasyfikacji generalnej ze stratą zaledwie 35 punktów do Nowozelandczyka Louisa Sharpa, który zdobył mistrzostwo serii.

📈FINAL STANDINGS📉

Louis Sharp's eventual championship winning margin was 22 points @john27bennett is confirmed in second and @TymekKucharczyk third

What a season from our top-three 👏 pic.twitter.com/Zx6e3CleZp

— GB3 Championship (@GB3Championship) September 29, 2024

Rok 2025: Tymek Kucharczyk nie pojedzie w Formule 3, ale w EFO już tak

W obecnych czasach najpoważniejszą przeszkodą młodych talentów w drodze do Formuły 1 są finanse. Starty zarówno w Formule 3, jak i Formule 2 są bardzo kosztowne i nie każdy może sobie na nie pozwolić. Przekonał się o tym także Tymek Kucharczyk, który starał się po udanym sezonie w GB3 zebrać budżet na debiut w F3, niestety bezskutecznie. Polak jednak nie odpuszczał i szukał innych opcji na dalsze starty w formułach w tym sezonie. W końcu się udało i już wiadomo, że będziemy go oglądać w tegorocznej stawce Euroformuły Open w barwach włoskiego zespołu BVM Racing. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, to za rok powinniśmy go oglądać nawet w Formule 2. Tymczasem zachęcamy do śledzenia startów Tymka w EFO.

Zdjęcie główne: Tymek Kucharczyk / X

Aby nie przegapić najciekawszych artykułów kliknij obserwuj speedwaynews.pl na Google News

Obserwuj nas!
  • Tagi
  • Euroformula Open
  • Hiszpańska F4
  • Karting
  • Serie juniorskie z Polakami
  • Tymek Kucharczyk

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Powiązane artykuły

Amelia Wyszomirska szybka w heatach w Emiratach

Motorsport - Amelia Wyszomirska szybka w heatach w Emiratach

Adrian Drozdek

  • Inne wyścigi
13 listopada 2025

Rywalizacji na torze nigdy za wiele – potwierdzi to każdy kierowca wyścigowy, dla którego kolejne kilometry na torze, najlepiej w konkurencyjnej stawce lub na zupełnie nowym obiekcie, stanowią istotne wyzwanie i szansę na rozwój. Z tego też powodu w gronie kierowców i kierowczyń, którzy wzięli udział w debiutanckim wyścigu serii Champions of the Future Program UAE Series, który w miniony weekend odbył się w Al Forsan, znalazła się także Amelia Wyszomirska, która może mieć powody do radości.

Filip Stec z solidnym wynikiem w Cremonie

Motorsport. Filip Stec z solidnym wynikiem w Cremonie

Adrian Drozdek

  • Inne wyścigi
13 listopada 2025

W miniony weekend wyścigowy spora grupa najlepszych zawodników z całego świata udała się na włoski tor Cremona Karting. To właśnie tam, w ramach drugiej rundy cyklu WSK Final Cup, przyszło im mierzyć się ze sobą o miano najlepszego. W gronie 63 kierowców, biorących udział w rywalizacji w kategorii Mini U10 znalazł się również dziesięcioletni Filip Stec, reprezentujący barwy zespołu Lenovo Kali Kart Team.

Julia Angelard z urazem po kartmageddonie w Cremonie

Motorsport - Julia Angelard z urazem po kartmageddonie w Cremonie

Adrian Drozdek

  • Inne wyścigi
13 listopada 2025

Zazwyczaj o tym, czy weekend wyścigowy uznawany jest za udany, zależą dwa czynniki: dyspozycja mentalna zawodnika oraz stan techniczny jego sprzętu. Zdarza się jednak, że w grę wchodzą także inne czynniki – takie jak warunki pogodowe, nieobliczalni rywale, czy też… niespodziewane wypadki, które stawiają przygotowanie fizyczne pod dużym znakiem zapytanie. Ten ostatni przypadek niestety przypadł w udziale 13-letniej podopiecznej Minardi Management – Julia Angelard przed drugą rundą WSK Final Cup zaliczyła niegroźnie wyglądający kontakt z bandą, który okazał się bolesny w skutkach.

10-letni Filip Stec gotowy do walki na Cremona Karting

Motorsport. 10-letni Filip Stec gotowy do walki na Cremona Karting

Adrian Drozdek

  • Inne wyścigi
6 listopada 2025

Po fantastycznym występie w ramach ROK Cup Superfinal w Lonato oraz równie dobrze rokujących, choć pechowych zmaganiach na torze Franciacorta, dziesięcioletni Filip Stec – po tygodniowej przerwie – ponownie udaje się do Włoch. Reprezentujący barwy zespołu Lenovo Kali Kart Team kierowca stanie przed kolejną szansą na świetny wynik na arenie międzynarodowej. Tym razem stawką jest triumf w drugiej rundzie cyklu WSK Final Cup na torze Cremona Circuit.

Amelia Wyszomirska gotowa na rywalizację w Al Forsan

Motorsport: Amelia Wyszomirska gotowa na rywalizację w Al Forsan

Adrian Drozdek

  • Inne wyścigi
5 listopada 2025

Obok serii Champions of the Future oraz Champions of the Future Academy już za kilka dni zadebiutuje kolejna, dla odmiany rozgrywana na terytorium Zjednoczonych Emiratów Arabskich. COTFA Program UAE Series, bo o niej mowa, oferuje uczestnikom dwie rundy, w których udział weźmie także członkini Kadry Narodowej Juniorów PZM i uczestniczka Akademii Motorsportu ORLEN, Amelia Wyszomirska.

Julia Angelard w drodze na rundę WSK Final Cup na Cremonie

Motorsport. Julia Angelard w drodze na rundę WSK Final Cup na Cremonie

Adrian Drozdek

  • Inne wyścigi
5 listopada 2025

Po udanej, pierwszej rundzie cyklu WSK Final Cup na torze Franciacorta, Julia Angelard z optymizmem wraca na włoską ziemię. Już za kilka dni 13-letnia podopieczna Minardi Management – podobnie jak 368 innych zawodników – weźmie udział w drugiej rundzie Final Cupu. Tym razem ponad 70-osobowa stawka kategorii OK Junior, złożona z czołowych kierowców z całego świata, pojawi się na torze Cremona Circuit, doskonale znanym zawodniczce m.in. z tegorocznej rywalizacji w serii ROK Cup Italia oraz zawodów FIA Karting World Cup.

Plaszewski zamierza walczyć w drugiej rundzie WSK Cup

Motorsport: Plaszewski zamierza walczyć w drugiej rundzie WSK Cup

Adrian Drozdek

  • Inne wyścigi
5 listopada 2025

Reprezentujący barwy Zanchi Motorsport trzynastoletni Norbert Jr Plaszewski pod koniec października zaprezentował solidne tempo podczas pierwszej z trzech rund cyklu WSK Final Cup. Awansując o dziewiętnaście pozycji podczas finałowego wyścigu, jadąc w czołówce został niestety w wyniku kolizji pozbawiony szans na fenomenalny rezultat. Nastoletni kierowca staje jednak już za kilka dni przed szansą na kolejny dobry wynik – tym razem we włoskiej Cremonie.

Amelia Wyszomirska zostaje w Akademii Motorsportu Orlen

Motorsport: Amelia Wyszomirska zostaje w Akademii Motorsportu Orlen

Adrian Drozdek

  • Inne wyścigi
30 października 2025

Po niespełna roku działania Akademii Polski Związek Motorowy i ORLEN ogłosiły wyniki drugiego naboru – równocześnie podkreślając, że zawodniczy zaangażowani w sezonie 2025 również pozostają na kolejny rok ze wsparciem obu podmiotów. Tym samym Amelia Wyszomirska, już jako jedna z kliku zawodniczek, w nadchodzącym sezonie po raz kolejny z dumą reprezentować będzie Polskę na arenie międzynarodowej, wspierana przez PZM i ORLEN.

Angelard powołana do Akademii Motorsportu Orlen

Motorsport - Angelard powołana do Akademii Motorsportu Orlen

Adrian Drozdek

  • Inne wyścigi
30 października 2025

Polski Związek Motorowy i ORLEN ogłosiły dziś listę zawodniczek i zawodników, którzy w sezonie 2026 dołączą do grona podopiecznych Akademii Motorsportu ORLEN. Wśród rywalizujących na kartingowych torach w gronie wyróżnionych osób znalazła się także 13-letnia Julia Angelard, rywalizująca w sezonie 2025 nie tylko w Kartingowych Mistrzostwach Polski, ale także w FIA Karting World Cup oraz seriach Champions of the Future Academy, ROK Cup Italia, wybranych rundach WSK Super Master Series oraz ROK Cup Poland, a w miniony weekend startująca w pierwszej rundzie WSK Final Cup na włoskim torze Franciacorta.

Waleczna Julia Angelad w swoim debiucie w OK Junior

Motorsport. Waleczna Julia Angelad w swoim debiucie w OK Junior

Adrian Drozdek

  • Inne wyścigi
29 października 2025

Podczas gdy rywalizacja o mistrzowski tytuł w Formule 1 wchodzi na coraz wyższe obroty, większość serii kartingowych zakończyła już zmagania w sezonie 2025. Nie oznacza to jednak okresu posuchy dla zawodników – wręcz przeciwnie, kartingowcy wykorzystują każdą nadarzającą się okazję, by znów pojawić się na torze i jak najlepiej przygotować się do czekających w kolejnym roku wyzwań. Julia Angelard właśnie w ten sposób wykorzystała minioną rundę WSK Final Cup na torze Franciacorta, pojawiając się jako jedna z 5 reprezentantów Polski w kategorii OK Junior w 69-osobowym gronie zawodników zawodniczek na starcie zawodów.

Patronat medialny

  • Speedway Równe

  • Speedway Club Žarnovica

  • German Speedway Masters

  • Baltic Speedway League

Formuła 1

MKierowcaZespółPkt.
1.Oscar PiastriMcLaren309
2.Lando NorrisMcLaren275
3.Max VerstappenRed Bull205
4.George RussellMercedes184
5.Charles LeclercFerrari151
6.Lewis HamiltonFerrari109
7.Andrea Kimi AntonelliMercedes64
8.Alexander AlbonWilliams64
9.Nico HulkenbergStake F1 Team37
10.Isack HadjarHaas37
11.Lance StrollAston Martin32
12.Fernando AlonsoAston Martin30
13.Esteban OconHaas28
14.Pierre GaslyAlpine20
15.Liam LawsonVisa Cash App RB20
16.Oliver BearmanHaas16
17.Carlos SainzWilliams16
18.Gabriel BortoletoStake F1 Team14
19.Yuki TsunodaRed Bull12
20.Franco ColapintoAlpine0
21.Jack DoohanAlpine0

Formuła 2

MKierowcaZespółPkt.
1.Richard VerschoorMP Motorsport114
2.Alex DunneRodin Motorsport90
3.Jak CrawfordDAMS Lucas Oil88
4.Leonardo FornaroliInvicta Racing86
5.Luke BrowningHitech TGR83
6.Arvid LindbladInvicta Racing79
7.Pepe MartiCampos Racing67
8.Sebastián MontoyaPrema Racing53
9.Victor MartinsART Grand Prix49
10.Dino BeganovicHitech TGR31
11.Roman StanekInvicta Racing23
12.Kush MainiDAMS Lucas Oil21
13.Gabriele MiniPrema Racing21
14.Joshua DürksenAIX Racing19
15.Oliver GoetheMP Motorsport12
16.Rafael VillagómezVan Amersfoort Racing10
17.Ritomo MiyataART Grand Prix6
18.Amaury CordeelTrident2
19.Sami MeguetounifTrident2
20.Cian ShieldsAIX Racing0
21.Max EstersonTrident0
22.John BennettVan Amersfoort Racing0

MotoGP

MKierowcaZespółPkt.
1.Marc MarquezDucati Lenovo Team307
2.Alex MarquezBK8 Gresini Racing MotoGP239
3.Francesco „Pecco” BagnaiaDucati Lenovo Team181
4.Franco MorbidelliPertamina Enduro VR46 Racing Team139
5.Fabio Di GiannantonioPertamina Enduro VR46 Racing Team136
6.Marco BezzecchiAprilia Racing121
7.Johann ZarcoCastrol Honda LCR101
8.Pedro AcostaRed Bull KTM Factory Racing98
9.Fermin AldeguerBK8 Gresini Racing MotoGP81
10.Maverick VinalesRed Bull KTM Tech369
11.Fabio QuartararoMonster Energy Yamaha MotoGP Team67
12.AI AguraTrackhouse MotoGP Team49
13.Brad BinderRed Bull KTM Factory Racing47
14.Raúl FernándezTrackhouse MotoGP Team44
15.Enea BastianiniRed Bull KTM Tech342
16.Luca MariniHonda HRC Castrol38
17.Alex RinsMonster Energy Yamaha MotoGP Team35
18.Jack MillerPrima Pramac Yamaha MotoGP33
19.Joan MirHonda HRC Castrol32
20.Takaaki NakagamiHonda HRC Test Team10
21.Lorenzo SavadoriAprilia Racing8
22.Augusto FernandezPrima Pramac Yamaha MotoGP6
23.Miguel OliveiraPrima Pramac Yamaha MotoGP6
24.Somkiat ChantraIDEMITSU Honda LCR1
25.Aleix EspargaroHonda HRC Test Team0
26.Jorge MartinAprilia Racing0

Wydawca:
IBO Media Dagmara Starzec
32-015 Stanisławice 318
e-mail: kontakt@speedwaynews.pl

  • Kontakt z redakcją
  • Dołącz do speedwaynews.pl
  • Pokaż się u nas
  • Regulamin
  • Polityka Prywatności
  • Informacje o RODO
  • Zarejestruj się
  • O serwisie
  • Galerie zdjęć

2025 © speedwaynews.pl - Wszelkie prawa autorskie wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie informacji i tekstów zabronione